Mariusz Sieńko Filmowiec i Fotograf
Temat: Motion blur w 3D studio
Witam. nurtuje mnie jedno pytanie.czy jest sposob na realistyczny motion blur w renderze z maxa bez potrzeby renderowania kilku razy tego samego obrazu?
dzieki za pomoc
Mariusz Sieńko Filmowiec i Fotograf
Tomasz Świdziński lead sprzedawca
Mariusz Sieńko:Na moj chlopski rozum bez pomocy magii nie da sie uzyskac realistycznego MB nie renderujac tej samej klatki kilka razy. Jezeli czy Max robi to automatycznie to jest ok, wiecej nie oczekuj. Co najwyzej mozesz zmienic renderer na szybszy...
potrzeby renderowania kilku razy tego samego obrazu?
Mariusz Sieńko Filmowiec i Fotograf
Bartłomiej B. animator 3D
Mariusz Sieńko Filmowiec i Fotograf
Bartłomiej B. animator 3D
Mariusz Sieńko Filmowiec i Fotograf
Mateusz
Tokarz
VFX Specialist, 3d
Artist
Tomasz Świdziński lead sprzedawca
Bartłomiej Borawski:
rendering na warstwy. Warstwa, na której jest ruch - ma MB. a potem składasz w kompozycji.
Bartłomiej B. animator 3D
Tomasz Świdziński lead sprzedawca
Bartłomiej Borawski:Jezeli ruch to bedzie wektor to mb obracajacego sie smigla bedzie wystawal poza kolo (blur bedzie sie liczyl po prostej kiedy smiglo rusza sie po luku).
dlaczego ma nie zadziałać?
Bartłomiej B. animator 3D
Tomasz Świdziński lead sprzedawca
Bartłomiej Borawski:Jak podejdziesz pod przykladowy helikopter i bedziesz filmowal z pod spodu, to smigla ruszaja sie przeciez tak szybko, ze bardziej wyjdzie Ci zestaw zblurowanych kwadratow niz ladne kolo.
tylko czy ma to jakiekolwiek znaczenie przy tak szybkim ruchu? ;)
Bartłomiej B. animator 3D
Mariusz Sieńko Filmowiec i Fotograf
Następna dyskusja: