Temat: 526F bez resursu
Akurat się na żar jutro wybieram i co znalazłem na ich stronie?
Zlin-142 SP-ATV do sprzedania.
2007-12-12 16:31:22
Aeroklub Polski oferuje do sprzedaży używany płatowiec samolotu Z-142 , dwumiejscowy, produkcji f. Moravan, Otrokovice, Czechy, znak rozpoznawczy SP-ATV. Cena 61.380,- zł., loco lotnisko ŻAR w Międzybrodziu Żywieckim, Górska Szkoła Szybowcowa AP ŻAR.
Samolot w cenie - netto, bez podatku VAT, zwolnienie przedmiotowe - art. 43 ustawy o podatku od towarów i usług.
Osoba do kontaktu: Hugo Wandel tel. 022/ 8268891 lub 5567353
Sekretariat Aeroklubu Polskiego, tel. 022 / 8267670
HISTORIA SAMOLOTU ZLIN 142 SP-ATV
PŁATOWIEC: Zlin 142, SP-ATV, nr rejestru 2539, nr fabryczny 0333, rok budowy 1983 Otrokovice Czechy.
1. Przy nalocie 1199 h 25min dokonano I naprawy głównej w Otrokovicach od 29.05. do 22.08.1990. Okres pracy do następnej 1200 h (czasowe ograniczenie przeglądów 600 h i napraw głównych zostało anulowane Biuletynem Z-142/43a).
2. Przy nalocie 1498 h 53min od początku eksploatacji i 299 h 28min od I naprawy głównej dokonano przeglądu 600 h, 23.07.1998 w CSL-T Krosno. Następny przegląd 600 h przy nalocie 2098 h 53min od początku eksploatacji i 899 h 28min od I naprawy głównej.
3. Ostatni lot 15.08.2004. Nalot od początku eksploatacji: 1801 h 51min, od I naprawy głównej: 602 h 26min.
4. Pozostała ilość godzin do przeglądu 600 h: 297 h 02min, do II naprawy głównej: 597 h 34min.
5. Radiostacja LUN-3524, numer fabryczny ZA 2004, radiokompas ARL-1601A, numer fabryczny 7900153.
Dodatkowo śmigło cena do uzgodnienia:
ŚMIGŁO: V 500A, nr fabryczny 41060482, rok budowy 1984 Praga Czechy.
1. Przy nalocie 964 h 03min dokonano I naprawy głównej w Pradze 12.04.1999. Okres pracy do następnej naprawy 1000 h.
2. Dnia 4.06.2007 dokonano przeglądu zgodnie z biuletynem V 500A/9a przedłużając okres do naprawy głównej do 4.06.2010.
3. Śmigło wybudowano 4.07.2007 z silnika M 337 AK nr fabryczny 821709 z nalotem od początku eksploatacji: 1434 h 35min, od I naprawy głównej: 470 h 32min.
4. Pozostała ilość godzin do II naprawy głównej 529 h 28min lub data 4.06.2010 roku