Paweł
Krzemiński
Online supervisor,
Televisor
Temat: WR450F - odblokowanie
Witam,W zeszlym tygodniu zakupilem nowa WRke ( rok prod 2009 ). Kupilem wersje z homologacja, bo chce tez od czasu do czasu legalnie smigac po czarnym. Przejechalem moze 80 km wiec nie duzo. Mam pare pytan.
Przerazila mnie niska moc i moment. Zdaje sobie sprawe ze ta wersja aby przejsc homologacje jest na maxa przyduszona. Ale czuje sie jak na 125tce i to 4takcie czyli bardzo cienko ciagnie. Udalo mi sie ledwo ledwo przekroczyc predkosc 100 km/h. Nie mam zbyt duzego pola do porównan, ale w zeszlym sezonie zakupilem CRF250R i honda w porownaniu do tej Yamaszki to istny diabel - mam wrazenie ze jest ze 4 x zrywniejsza. Pojezdze na takiej do 400-500km i smigam do serwisu na przeglad po dotarciu. Chcialem od razu ja odblokowac. Nie jestem jakims dzikiem i umiejetnosci mam male bo to moj pierwszy prawdziwy sezon na enduro ale krew czlowieka zalewa jak taki motocykl jezdzi jak 50cm skuter.
I teraz pytanie co dokladnie moge zrobic zeby WRka zblizyla sie do YZF osiagami.
- Wiem ze mam rolgaz zblokowany i teraz tak naprawde na kazdym biegu moge odkrecic tylko do polowy. czy to jest ten AIS removal ??
- zwiekszenie otworu w airboxie. zabezpieczenie tego pozniej jakos przed kurzem
- odlączenie szarego kabla
- zmiana wydechu, aktualnie mam cos strasznego z wielka banka przy kolanku kolektora i z pewnoscia nie jest to megabomb ;) ( dostalem drugi bez homologacji przy zakupie wiec narazie z braku funduszy pewnie zaloze ten )
- rozumiem ze jak to wszystko zrobie to trzeba bedzie dostroic gaznik do nowych warunków.
jak cos pominalem to dajcie znac, sam dopiero wdrazam sie w tematy yamahy.
Jak jest u was w praktce z serwisowaniem. Jak czesto zmieniacie olej/filtr, sprawdzacie zawory itp.
z gory dzieki
Krzemien