konto usunięte

konto usunięte

Temat: Czy warto?

Wygląda nieźle... Nie pojeżdzisz / nie będziesz miał pewności.

konto usunięte

Temat: Czy warto?

Przemysław Jankowski:
Wygląda nieźle... Nie pojeżdzisz / nie będziesz miał pewności.

A jakieś przypadłości fazerów? na co specjalnie zwrócic uwagę?

konto usunięte

Temat: Czy warto?

Przede wszystkim na to czy zostawiasz jeden ślad! A tak poważnie to nie umiem Tobie odpowiedzieć na to pytanie. Często w przypadku Yamah występuje taka przypadłość jak lekki kłopot w zmianie biegów z 1 na 2. To - podobno - "wada wrodzona" i nie należy sie nią zbytnio przejmować. Na Twoim miejscu idąc oglądać sprzęt "zaopatrzyłbym się" w kogoś kto ma doświadczenie w używkach mtocyklowych, jest mechanikiem albo doświadczonym motocyklistą.
Artur O.

Artur O. IT Project Manager w
Mercator Medical
S.A.

Temat: Czy warto?

Dawid Dziurski:
Przemysław Jankowski:
Wygląda nieźle... Nie pojeżdzisz / nie będziesz miał pewności.

A jakieś przypadłości fazerów? na co specjalnie zwrócic uwagę?

Hej!
W fazerach gaźnikowych zwracamy uwagę na króćce ssące - w starszych modelach mogą być popękane. Jest cała masa innych szczegółów - równie istotnych, ale zanim do tego przejdziesz, wnikliwie przyjrzyj się właścicielowi. To pierwszy i najważniejszy aspekt całej zabawy w kupowanie używki - nie tylko Fazera. Porozmawiaj z człowiekiem - sprawdz, czy jest motocyklistą, czy handlarzem; czy ma kompletne ubranie na moto, czy lata w T-shircie (uwierz, to może dużo mówić o stanie technicznym maszyny); dowiedz się od jak dawna jeździ i czym; gdzie serwisuje sprzęt; nie udawaj znawcy - pytaj o wszystko i pozwól, żeby Ci człowiek wszystko opowiedział... A potem - opony: czy mają właściwy dla rocznika maszyny rozmiar i datę produkcji. Przebieg 17000km to dla fazera niemal salon. wiekszosc eksploatacyjnych czesci powinna byc oryginalna. Zawory tam regulujesz (o ile pamietam) dopiero przy ok 40000km! Rozgrzej porządnie silnik i odkrec do 10000-11000 rpm - zobacz, czy nie dymi spalonym olejem, fazer jest bardzo wrazliwy na pałowanie na zimnym silniku.

a poza tym: siodlo nie jest oryginalne. podobnie tlumik - warto by bylo dowiedziec sie, dlaczego zostaly wymienione. ma zalozony pług i crash-pady.... hmm...

ALE gosciu pisze, ze ma pelna dokumentacje, dwa kluczyki i kupowal od pierwszego wlasciciela, a wiec powinno dac sie wszystko ustalic.

ogolnie wyglada niezle. reszte trzeba sprawdzic organoleptycznie.

pozdr
a.

Następna dyskusja:

Czy Fazzer S2 to dobry pomy...


«

Życzenia

|

Opony

»


Wyślij zaproszenie do