Monika Filipowska MF Grupa Kontakt
Tomasz
R.
Manager, trener
sprzedaży,
specjalista ds
leasingu
Temat: Lepiej delikatnie podrasować silnik
Monika F.:
czy zamonotwać sobie rekina na dachu? jestescie zwolennikami tuningowania aut?
w życiu, choinki są lepsze na Święta :) niż na drogach
chyba, ze tuning mechaniczny (elektroniczny), dobry chip nie jest zły ;)
Monika Filipowska MF Grupa Kontakt
Temat: Lepiej delikatnie podrasować silnik
a czy warto tuningować diesla komputerowo?
Tomasz
R.
Manager, trener
sprzedaży,
specjalista ds
leasingu
Temat: Lepiej delikatnie podrasować silnik
Monika F.:
a czy warto tuningować diesla komputerowo?
czy warto ? Jak ktoś lubi :) Przyrost mocy rzędu 20-30%, nie wiem jaki jest negatywny wpływ, ja jak na razie miałem pozytywne wrazenia po założeniu chipa ale i tak zdjąłem z uwagi na obawę przed utratą gwarancji.
Paweł
Trzciński
Specjalista ds.
sprzedazy
samochodów, Lech
Szymczyk
Temat: Lepiej delikatnie podrasować silnik
Ojjj warto, warto ;) Ale tylko pod warunkiem ze robi to ktos kto ma o tym pojecie i odpowiednie doświadczenie.
Witold
F.
Magazyn
"Kontrateksty",publi
systa,dziennikarz,cz
asem urzę...
Temat: Lepiej delikatnie podrasować silnik
Tylko po co?konto usunięte
Temat: Lepiej delikatnie podrasować silnik
chip? zeby niezbyt duzym kosztem dodac sobie mocy i Nm ..po co? dla frajdy.. jedni pala papierosy bo lubia, inni lubia jak im auto szybciej przyspiesza niz pozostalym.. a przy okazji przy 'normalnej' jezdzie auto pali mniej :)konto usunięte
Temat: Lepiej delikatnie podrasować silnik
W obecnym czasie Chipowanie samochodu nie jest niczym niezwykłym, staje się standardem, który oferują swoim klientom autoryzowane salony, sami producenci i szereg profesjonalnych firm tuningowych. Natomiast na przeróbki innych podzespołów decydują się tylko nieliczni, ale mam świadomość że ten rynek jest rosnący, dlatego w naszej ofercie mamy dostępne modyfikacje ECU, Zawieszeń, Car Audio itp.A tak na marginesie popularnemu chip-tuningowi poddaje się zarówno jednostki turbodoładowane jak i wolnossące, w przypadku pierwszych przyrosty są znacznie większe w zakresie KM & NM.Paweł Świć edytował(a) ten post dnia 16.11.07 o godzinie 13:54
konto usunięte
Temat: Lepiej delikatnie podrasować silnik
Monika Filipowska:
a czy warto tuningować diesla komputerowo?
jak najbardziej warto :)
Sam jestem zwolennikiem tuningu mechanicznego, w wyglądzie jedynie zmiany kosmetyczne -np ładniejsze felgi.
Przy czym tuning oznacza dla mnie zakup najmocniejszej wersji danego modelu i podnoszenie jego osiągów. Bo moim zdaniem mija się z celem kupienie Octavii 90-konnej i rzeźbienie jej na 120-130 koni (co jest bardzo dużym przyrostem mocy) podczas gdy można mieć 130konną serię.
Jeśli chodzi o tuning diesli - polecam Master's Tuning w Alejach Jerozolimskich, nowe diesle BMW "chipują" bez utraty gwarancji - cała procedura to zgranie, przeróbka i ponowne wgranie programu przez złącze diagnostyczne.
konto usunięte
Temat: Lepiej delikatnie podrasować silnik
a za to ze 130 konnej serii.. mozna juz mieć 170KM :)konto usunięte
Temat: Lepiej delikatnie podrasować silnik
Wszystko jest dla ludzi, tylko trzeba to robić "z głową":) Niestety w Polsce tuning jeszcze raczkuje...konto usunięte
Temat: Lepiej delikatnie podrasować silnik
zalezy jak na to patrzec.. jest kilka firm ktore moim zdaniem wiedzą co robią.. co zresztą widać po np. wyscigach na 1/4 mili gdzie wcale nie odstajemy od czołówki europy.. ja nie jestem zwolennikiem spojlerow i innych siatexów.. ale taki delikatny typu, wieksze felgi, nizsze zawieszenie, brak znaczkow.. ladnie wyglada.. a jeszcze jak jest jakies cichociemne zwykle wygladajace auto.. i 300KM pod maską.. miodzio :)konto usunięte
Temat: Lepiej delikatnie podrasować silnik
Michał Kuchciński:
zalezy jak na to patrzec.. jest kilka firm ktore moim zdaniem wiedzą co robią.. co zresztą widać po np. wyscigach na 1/4 mili gdzie wcale nie odstajemy od czołówki europy.. ja nie jestem zwolennikiem spojlerow i innych siatexów.. ale taki delikatny typu, wieksze felgi, nizsze zawieszenie, brak znaczkow.. ladnie wyglada.. a jeszcze jak jest jakies cichociemne zwykle wygladajace auto.. i 300KM pod maską.. miodzio :)
Zauważycie na pewno, że w tą stronę idą światowe trendy. Naturalnie wyróżniamy różne style tuningu na świecie. W Polsce jest dość popularny "tjuning a'la Słomczyn", choć coraz cześciej obserwuje i nadzoruje dość poważne projekty.
konto usunięte
Temat: Lepiej delikatnie podrasować silnik
Paweł Świć:
W Polsce jest dość popularny "tjuning a'la Słomczyn",
Potocznie zwany "wiejskim tuningiem", nadzwyczaj popularny wśród posiadaczy wszelkiej maści VW (w szczególności Golfów), starszych modeli BMW (szczególnie E30 i E36) oraz nieśmiertelnych Opli Calibra.
Podobne tematy
-
dziennikarze po godzinach » Drodzy Dziennikarze, czego uczyć PR`owców, żeby Wam... -
-
Wyjazdy Grupowe » Co dodać do wódki, żeby smakowała jeszcze lepiej? :) -
-
piloci wycieczek » Pierwszy raz - lepiej pytaj -
-
Zapytanie.pl » Regulamin - "my napiszemy go lepiej" -
-
Trenerzy. Szkoleniowcy.... » Na co jeszcze mamy wpływ? Zróbmy to lepiej. -
-
Marketing oparty o Eventy » Event MKTG: SMS retencyjny - jak zrobić to lepiej?! -
-
Szkoła Przedsiębiorczości » Lepiej ze wspólnikiem czy samemu? -
-
WSPÓŁPRACA W WARSZAWIE » Kawa -zarobisz i poczujesz się lepiej -
-
Wakacje z dziećmi » Lepiej wypożyczyć nosidło i przyczepkę niż kupować! -
-
Business Consulting » Mówić Lepiej - sztuka skutecznego przekazu! -
Następna dyskusja: