Monika Filipowska

Monika Filipowska MF Grupa Kontakt

Temat: Lepiej delikatnie podrasować silnik

czy zamonotwać sobie rekina na dachu? jestescie zwolennikami tuningowania aut?
Tomasz R.

Tomasz R. Manager, trener
sprzedaży,
specjalista ds
leasingu

Temat: Lepiej delikatnie podrasować silnik

Monika F.:
czy zamonotwać sobie rekina na dachu? jestescie zwolennikami tuningowania aut?

w życiu, choinki są lepsze na Święta :) niż na drogach

chyba, ze tuning mechaniczny (elektroniczny), dobry chip nie jest zły ;)
Monika Filipowska

Monika Filipowska MF Grupa Kontakt

Temat: Lepiej delikatnie podrasować silnik

a czy warto tuningować diesla komputerowo?
Tomasz R.

Tomasz R. Manager, trener
sprzedaży,
specjalista ds
leasingu

Temat: Lepiej delikatnie podrasować silnik

Monika F.:
a czy warto tuningować diesla komputerowo?


czy warto ? Jak ktoś lubi :) Przyrost mocy rzędu 20-30%, nie wiem jaki jest negatywny wpływ, ja jak na razie miałem pozytywne wrazenia po założeniu chipa ale i tak zdjąłem z uwagi na obawę przed utratą gwarancji.
Paweł Trzciński

Paweł Trzciński Specjalista ds.
sprzedazy
samochodów, Lech
Szymczyk

Temat: Lepiej delikatnie podrasować silnik

Ojjj warto, warto ;) Ale tylko pod warunkiem ze robi to ktos kto ma o tym pojecie i odpowiednie doświadczenie.
Witold F.

Witold F. Magazyn
"Kontrateksty",publi
systa,dziennikarz,cz
asem urzę...

Temat: Lepiej delikatnie podrasować silnik

Tylko po co?

konto usunięte

Temat: Lepiej delikatnie podrasować silnik

chip? zeby niezbyt duzym kosztem dodac sobie mocy i Nm ..po co? dla frajdy.. jedni pala papierosy bo lubia, inni lubia jak im auto szybciej przyspiesza niz pozostalym.. a przy okazji przy 'normalnej' jezdzie auto pali mniej :)

konto usunięte

Temat: Lepiej delikatnie podrasować silnik

W obecnym czasie Chipowanie samochodu nie jest niczym niezwykłym, staje się standardem, który oferują swoim klientom autoryzowane salony, sami producenci i szereg profesjonalnych firm tuningowych. Natomiast na przeróbki innych podzespołów decydują się tylko nieliczni, ale mam świadomość że ten rynek jest rosnący, dlatego w naszej ofercie mamy dostępne modyfikacje ECU, Zawieszeń, Car Audio itp.

A tak na marginesie popularnemu chip-tuningowi poddaje się zarówno jednostki turbodoładowane jak i wolnossące, w przypadku pierwszych przyrosty są znacznie większe w zakresie KM & NM.Paweł Świć edytował(a) ten post dnia 16.11.07 o godzinie 13:54

konto usunięte

Temat: Lepiej delikatnie podrasować silnik

Monika Filipowska:
a czy warto tuningować diesla komputerowo?


jak najbardziej warto :)

Sam jestem zwolennikiem tuningu mechanicznego, w wyglądzie jedynie zmiany kosmetyczne -np ładniejsze felgi.
Przy czym tuning oznacza dla mnie zakup najmocniejszej wersji danego modelu i podnoszenie jego osiągów. Bo moim zdaniem mija się z celem kupienie Octavii 90-konnej i rzeźbienie jej na 120-130 koni (co jest bardzo dużym przyrostem mocy) podczas gdy można mieć 130konną serię.

Jeśli chodzi o tuning diesli - polecam Master's Tuning w Alejach Jerozolimskich, nowe diesle BMW "chipują" bez utraty gwarancji - cała procedura to zgranie, przeróbka i ponowne wgranie programu przez złącze diagnostyczne.

konto usunięte

Temat: Lepiej delikatnie podrasować silnik

a za to ze 130 konnej serii.. mozna juz mieć 170KM :)

konto usunięte

Temat: Lepiej delikatnie podrasować silnik

Wszystko jest dla ludzi, tylko trzeba to robić "z głową":) Niestety w Polsce tuning jeszcze raczkuje...

konto usunięte

Temat: Lepiej delikatnie podrasować silnik

zalezy jak na to patrzec.. jest kilka firm ktore moim zdaniem wiedzą co robią.. co zresztą widać po np. wyscigach na 1/4 mili gdzie wcale nie odstajemy od czołówki europy.. ja nie jestem zwolennikiem spojlerow i innych siatexów.. ale taki delikatny typu, wieksze felgi, nizsze zawieszenie, brak znaczkow.. ladnie wyglada.. a jeszcze jak jest jakies cichociemne zwykle wygladajace auto.. i 300KM pod maską.. miodzio :)

konto usunięte

Temat: Lepiej delikatnie podrasować silnik

Michał Kuchciński:
zalezy jak na to patrzec.. jest kilka firm ktore moim zdaniem wiedzą co robią.. co zresztą widać po np. wyscigach na 1/4 mili gdzie wcale nie odstajemy od czołówki europy.. ja nie jestem zwolennikiem spojlerow i innych siatexów.. ale taki delikatny typu, wieksze felgi, nizsze zawieszenie, brak znaczkow.. ladnie wyglada.. a jeszcze jak jest jakies cichociemne zwykle wygladajace auto.. i 300KM pod maską.. miodzio :)

Zauważycie na pewno, że w tą stronę idą światowe trendy. Naturalnie wyróżniamy różne style tuningu na świecie. W Polsce jest dość popularny "tjuning a'la Słomczyn", choć coraz cześciej obserwuje i nadzoruje dość poważne projekty.

konto usunięte

Temat: Lepiej delikatnie podrasować silnik

Paweł Świć:
W Polsce jest dość popularny "tjuning a'la Słomczyn",

Potocznie zwany "wiejskim tuningiem", nadzwyczaj popularny wśród posiadaczy wszelkiej maści VW (w szczególności Golfów), starszych modeli BMW (szczególnie E30 i E36) oraz nieśmiertelnych Opli Calibra.

Następna dyskusja:

Drodzy Dziennikarze, czego ...




Wyślij zaproszenie do