konto usunięte

Temat: PP...czyli porady praktyczne;-)

Jak w temacie i pytanie:na początek lepszy jest mały czy większy motocykl?:-)
Pozdrawiam:-)
Asia
Jarek M.

Jarek M. [Armatura Squad]
Krajowe Biuro
Brokerskie

Temat: PP...czyli porady praktyczne;-)

Witam CIę Asiu na forum.
Trafne pytanie. Sam zadawałem je sobie jeszcze kilka miesięcy temu.
Moją pierwszą myślą było zacząć od małego, nowego, na gwarancji. Padło na 250 -tkę. Jednakże po rozmowach z doświadczonymi motocyklistami nabrałem przekonania na większą maszynę, ale nie krążownika.
Nabyłem na początek 750 -tkę.
Po kilku miesiącach użytkowania jestem przekonany, że nie powinno sie zaczynać od zbyt małych maszyn. Moto powinno mieć odpowiedną moc (co daje niezbedną dynamikę). Większa maszynadostojniej również wygląda, no i brzmi, co dla choppera ma przecież niebagatelne znaczenie.
Ciekawe c o tym myślą inni członkowie naszej grupy?
pozdr.

konto usunięte

Temat: PP...czyli porady praktyczne;-)

Ok...w takim razie naniosę poprawkę wzrostu i wagi: 160/40-42 :-P...a teraz jaka będzie odpowiedź?:-)
Jarek M.

Jarek M. [Armatura Squad]
Krajowe Biuro
Brokerskie

Temat: PP...czyli porady praktyczne;-)

:) mając te dodatkowe dane jestem za shadow:) jest ona w niska ale zarazem dostojan. Dobrze się również prowadzi, co w Twoim przypadku (przeżycia z przeszłości) ma niebagatelne znaczenie. Myślę, że to będzie dobry wybór, ale decyzja nalezy oczywiście do Ciebie:)

konto usunięte

Temat: PP...czyli porady praktyczne;-)

Hihi...na Shadow miałam właśnie wypadek.Ale tak ogólnie dobrze mi sie prowadziła i doskonale rozumiałyśmy się:-)Poza tym to V-ka.Shadow będzie pewnie następnym moto.Rozglądałam się za 250-ką,ale nic ciekawego nie było...ok-nic nie było.Były za to nawet takie wynalazki jak 400-ki,ale nie 250-ki.Dałam sobie spokój.Jeśli już to zanabędę 600 lub 750...ale to za czas jakiś.Chyba więc stanie na tej Rebel...w sumie ze znanego źródła,kumplowi się nudziło,więc jej zrobił generalny przegląd...szkoda tylko że to jednocylindrówka...ale nie ma tego złego-to moto trochę gorzej się prowadzi,mniejsza elestyka,itp...więc jeśli na tym się przyzwyczaję...to pójdzie dalej samo:-)Taką przynajmniej mam nadzieję.
A tak na marginesie-widziałam niedawno fajne 6-cylindrowe moto:-)Honda:-)...

konto usunięte

Temat: PP...czyli porady praktyczne;-)

Hihi...na Shadow miałam właśnie wypadek.Ale tak ogólnie dobrze mi sie prowadziła i doskonale rozumiałyśmy się:-)Poza tym to V-ka.Shadow będzie pewnie następnym moto.Rozglądałam się za 250-ką,ale nic ciekawego nie było...ok-nic nie było.Były za to nawet takie wynalazki jak 400-ki,ale nie 250-ki.Dałam sobie spokój.Jeśli już to zanabędę 600 lub 750...ale to za czas jakiś.Chyba więc stanie na tej Rebel...w sumie ze znanego źródła,kumplowi się nudziło,więc jej zrobił generalny przegląd...szkoda tylko że to jednocylindrówka...ale nie ma tego złego-to moto trochę gorzej się prowadzi,mniejsza elestyka,itp...więc jeśli na tym się przyzwyczaję...to pójdzie dalej samo:-)Taką przynajmniej mam nadzieję.
A tak na marginesie-widziałam niedawno fajne 6-cylindrowe moto:-)Honda:-)...
Jarek M.

Jarek M. [Armatura Squad]
Krajowe Biuro
Brokerskie

Temat: PP...czyli porady praktyczne;-)

Więc chyba decyja podjęta - Rebelka. Chociaż moim zdaniem 250 ccm to zbyt mała pojemność.
Zadobywaj więc sprzęt i na wiosnę w trasę:):)
tera to dobry okres, bo mozna jeszcze w tym sezonie troszkę maszynę objeździć.
pozdr.
Andrzej B.

Andrzej B. RADCA PRAWNY

Temat: PP...czyli porady praktyczne;-)

Ja przy swoich 190 wzrostu i 100 na wadze nie mam wyjscia ide w mase - po DragStar 1100 mysle o 1900 Midnighstar - pieknie wyglada - tylko ta cena.
Co do Shadowki - ostatnio w komisie widzialem jedna bardzo zadbana 500 - w sam raz dla dziewczyny :-) choc facet przekonywal mnie ze jest skonstruowana dla mnie - jednak jak siadlem sam sie poddal :-)
Pozdrawiam
Andrzej

konto usunięte

Temat: PP...czyli porady praktyczne;-)

ANDRZEJ B.:
Ja przy swoich 190 wzrostu i 100 na wadze nie mam wyjscia ide w mase - po DragStar 1100 mysle o 1900 Midnighstar - pieknie wyglada - tylko ta cena.
Co do Shadowki - ostatnio w komisie widzialem jedna bardzo zadbana 500 - w sam raz dla dziewczyny :-) choc facet przekonywal mnie ze jest skonstruowana dla mnie - jednak jak siadlem sam sie poddal :-)
Pozdrawiam
Andrzej


W 500 musiałabym obniżyć trochę siodło...jak pisałam-mam całe 160.No nic na to nie poradzę,że stałam w tym czasie w kolejce po rozum...a że żal było odpuszczać,bo to człowiek był blisko początku...to w kolejce wzrostowej resztki mi się dostały:-P
...a poważniej-zamierzam za niedługo kupić sobie 600 lub 750-raczej nowe.
Hmm...a tak naprawdę marzy mi się ostatnio America 800...tylko,że znowu musiałabym troszkę pokombinować z siodłem...ech...

Pozdrawiam wzajemnie:-)
Asia

konto usunięte

Temat: PP...czyli porady praktyczne;-)

Joanna M.:
Ok...w takim razie naniosę poprawkę wzrostu i wagi: 160/40-42 :-P...a teraz jaka będzie odpowiedź?:-)
Witam, przyznam że wymiary, rozmiary itp nie mają tu znaczenia to Ty osobiście musisz czuć sprzet któremu powierzasz swoje życie, ale osobiście muszę przyznać że 650 do dobra pojemność do startu, a w tej gamie pojemności jest dużo motocykli do wyboru i w rozsądnej cenie. Polecam min 650, przejedz się po komisach dopasuj sprzęt wagowo pod siebie, poczuj jak nim się pochylasz itp itd. Pozdro Pit

konto usunięte

Temat: PP...czyli porady praktyczne;-)

Witam, przyznam że wymiary, rozmiary itp nie mają tu znaczenia to Ty osobiście musisz czuć sprzet któremu powierzasz swoje życie, ale osobiście muszę przyznać że 650 do dobra pojemność do startu, a w tej gamie pojemności jest dużo motocykli do wyboru i w rozsądnej cenie. Polecam min 650, przejedz się po komisach dopasuj sprzęt wagowo pod siebie, poczuj jak nim się pochylasz itp itd. Pozdro Pit


Hej Pit:)
Ja się świetnie czułam na 600-ce Shadow przed wypadkiem...
A teraz się męczę...z jednej strony aż piszę za moto...z drugiej stronie serce mam w uszach jak siadam na cokolwiek...bywa:(
Dlatego pomyślałam sobie,że może na początek coś małego...w końcu jak się uczysz od początku chodzić to nie zaczynasz przecież od razu biegać...a może się mylę-to sprostuj.
Jeszcze nic nie kupiłam,więc nadal otwarta jestem na sugestie...kusi mnie 600,a z drugiej strony-znajomi sprzedają rebelkę 250-kę z pięknym technicznie środkiem:)serwis jakby co też bym u nich miała:)
Pozdr.
Asia,zwana też Panterką;)
Czesław Klim

Czesław Klim Dyrektor ds
kolejowych,
Pełnomocnik ds SMS
\"Kopalnia Pi...

Temat: PP...czyli porady praktyczne;-)

Witam
Ja w 80-tych latach miałem WSK-125 i miałem brać Honda Shadow 750 ale wziąłem 1100C2 i bardzo jestem zadowolony. Teraz myślę o zmianie na VTX-1300 (narazie pominę milczeniem problemy z olejem).
Czesław

Joanna G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: PP...czyli porady praktyczne;-)

Witaj Imienniczko:-)

Hmm...ale ta walka z psychiką czasem bardzo daje mi w kość i powoduje,że zachowuję się tak,jakbym nigdy w życiu na oczy motocykla nie widziała...ciężko:-(Najgorsze jest to,że bardzo boję się zaliczyć glebę...a im bardziej sie boję tym szybciej leżę...
W zasadzie to rebelka sama w ręce wpadła...znajomi sprzedają i mam przy tym 100% pewność co do jej stanu technicznego.
Dlaczego większy większy znaczy bezpieczniejszy?Do pewnego stopnia tak,ale przecież nie zawsze.
Gdzie robiłaś prawko i jak sobie dałaś radę na CB przy tych samych co ja gabarytach?:-)
Pozdrawiam Cię serdecznie:-)
Asia

Joanna G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Wojtek Herra

Wojtek Herra WINNERS never quit
and QUITTERS never
win

Temat: PP...czyli porady praktyczne;-)

Czesław K.:
Teraz myślę o zmianie na VTX-1300 (narazie pominę milczeniem problemy z olejem).
Czesław

Cześć :-)

No to przymierzasz się do jednego z ładniejszych cruiserów jaki powstał :-) :-) - takie jest moje zdanie - uważam, że linia VTX'a jest absolutnie genialna, choć ja mam słabośc do smoków :-) i bardziej gustuję w VTX 1800

I żeby nie było, że niby ten smok się nie nadaje dla dziwczyny :-)

Obrazek
Wojtek Herra

Wojtek Herra WINNERS never quit
and QUITTERS never
win

Temat: PP...czyli porady praktyczne;-)

Joanna G.:
Teraz na swojej Virażce nie mam już tego typu problemów, mam trochę inny a mianowicie po "glebie" nie mam siły jej sama podnieść.
Może ktoś z WAS szanownych posiadaczy WIELKICH MOTOCYKLI oświeci drobną niewiaste jak sobie radzicie, może są jakieś sztuczki :)

Pozdrawiam
Joanna

Sztuczka nr 1 - mi się sprawdzała po każdej glebie (do tej pory miałem dwie) - ponieważ obydwie miałem w mieście, dość spektakularne, to i sporo gapiów się zbirało ... więc trzeba im przypomieć - nie stać, nie gapić się, tylko moto podnosic :-) :-) :-)

Sztuczka nr 2 - główny kłopot polega na tym, że większość osób nie wie jak podnosić motocykl i niepotrzebnie szarpie się trzymając za kierownice ... sam podnosiłem swojego Wild Stara (ponad 350 kg) więc trochę wiem, że trzeba sprytu - a na czym dokładnie to polega :
http://www.erkom.pl/piotrgpx/tips/tip075.htm

Powodzeniu w podnoszeniu :-)

Wojtek

konto usunięte

Temat: PP...czyli porady praktyczne;-)

Joanna G.:
Robiłam prawko w MOTOKURS- ie i trafiłam na świetnego instruktora. On wierzył we mnie a ja wierzyłam jemu i udało się :)
Jeśli chodzi o wzrost to problem rozwiązały buty na olbrzymim (twardym) bierzniku. Dzięki nim stałam na czubkach butów a nie tylko na czubkach paznokci :)
Poza tym wyrobił mi się odruch stawania w koleinach. Jeśli jechałam z instruktorem to problem całakowicie zanikał bo jego ciężar uginał bardzo skutecznie amortyzatory i było niżej :)
Teraz na swojej Virażce nie mam już tego typu problemów, mam trochę inny a mianowicie po "glebie" nie mam siły jej sama podnieść.
Może ktoś z WAS szanownych posiadaczy WIELKICH MOTOCYKLI oświeci drobną niewiaste jak sobie radzicie, może są jakieś sztuczki :)

Pozdrawiam
Joanna

A gdzie szukać MOTOKURSu?:-)
Drugie pytanie-gdzie zanabyłaś te buty.Ja widziałam takie na jednej kobitce,ale mi zdążyła umknąć zanim do niej doszłam,więc nie wiem skąd ona je miała:-(...

Pozdrawiam wzajemnie:-)
Asia

Joanna G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Joanna G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do