Temat: To może ja pierwszy

Od czegoś trzeba zacząć :) Mam fajną dwójkę GT, rocznik 91, 1,8 oczywiście benzyna i jestem dumny z tego auta :)

konto usunięte

Temat: To może ja pierwszy

To ja drugi...choc powinienem byc trzeci bo mam fajną trójke..tez z 91r 1.6pojGT...moze troche niezbyt szybki i dużo pali, ale tez jestem z niego dumny i nie zamierzam go sprzedawać...to jest jak miłość...

Temat: To może ja pierwszy

Witaj Łukaszu może coś rozwiniemy w tym temacie, bo słabo tutaj z frekwencją :)Maciej Żabniak edytował(a) ten post dnia 11.03.08 o godzinie 09:30

konto usunięte

Temat: To może ja pierwszy

Witaj..też, tak uważam...tyle jest golfów na świecie, tyle w polsce, a nikt na tym forum nie ma nic do powiedzenia, az dziwne...o golfie mozna gadac i gadac, ale przyznam szczerze, że kiedys to auto tzn trójka, wogóle mi sie nie podobała, uważałem to auto za zbyt dresiarskie i wieśniackie, jesli mozna tak to okreslic. i tak naprawdę stałem się posiadaczem tego auta z myslą o dalszej odsprzedazy, ale zostało i bardzo sie z tego ciesze....aktualnie od miesiąca szukam felg do tego auta i juz mnie cholera bieże...nigdzie nie ma ladnych i prostych 16stek........no i oczywiscie niezbyt drogich.:)

Temat: To może ja pierwszy

No ja też się rozglądam. W mojej II są frimowe BBS ale chyba ktoś kiedyś jeździł nim po krawężnikach co skłania mnie do wizyty u wulkanizatora :) Ostanio właśnie byłem i widziałem ładne OZ (pięć ramion wygiętych do środka z fajnym rantem). Facet chce za komplet (15') 800 zł. Oczywiście używane.

Też myślałem o 16 do dwójeczki, do tego w czarnym lakierze. Takie mi się marzą :) Chciałbym też w niedalekiej przysżłości zabrać się za niego bo kupiłem go z myślą o budowie i się zakochałem :) Kto wsiądzie do Gofla to traci głowę :) Mam taką koncepcję zarzucenia do niego VR6 2,9 z passata ale boje się, że zjedzą mnie koszty paliwa. Mój kuzyn tak pokombinował z I i zamącił mi w głowie :)

konto usunięte

Temat: To może ja pierwszy

Czemu z passata, lepiej z golfa 3..kiedys chciałem wsadzic dwulitrówke z Transportera do mojego garbusa, ale jak zacząłem robic blache i przygotowywac auto do tej operacji bod wzgledem technicznym okazało sie ze auto jest w bardzo kiepskiej kondycji i troszke by to kosztowało...no i zaniechałem swoich planów...ale Twoj pomysł popieram, vr6 pali w miescie ok 13-15, to chyba nie tak duzo biorąc pod uwage radosc z jazdy takim autem, a co do felg ja szukam Rh cup...rewelacjaq...pozdro

Temat: To może ja pierwszy

Z tego co twierdzi mój kuzyn (miał poprzednio w I - V'era z III ale to ma 2,8 pojemności a ten z paska ma 2,9 i jest ciut mocniejszy. Fakt radość z jazdy jest na zjawiskowa, co prawda miałem okazje przejechać się tylko po osiedlowych trasach,ale podobno miny Panów w nowych furach wyprzedzanych przy 200 są lekko zdziwione jak widzą I :) Może uda mi się założyć wkrótce sajcik z tą jedyneczką bo to prawdziwy rarytas jest, jakieśs filmiki itp.

Co do felg to RH Cup widziałem tutaj zdaje się

http://www.autofelgi.pl/ można znaleźć fajne modele.

Co do spalania VR 6 to znowu nie tak dużo ale jak wlewam do swojej II za 70 zł to mam tydzień jeżdżenia na gazie :) więc wiesz różnica byłaby znaczna :) Poza tym dziecko w drodze i takie chłopięce marzenia będą musiąły poczekać :)Maciej Żabniak edytował(a) ten post dnia 13.03.08 o godzinie 12:46

konto usunięte

Temat: To może ja pierwszy

Po pierwsze gratuluje bobaska przyszłemu ojcu...no chyba ze to kolejne to tylko gratuluje bobaska...:)...nawet fajna ta strona z felgami tylko gdzie jest ta miejscowosc(musze sprawdzic w zumi)..musze Ci zdziwic ale w trojce była vr6 2.8 i 2.9...ale to nie wazne..juz mnie szlag trafia z tymi felgami szukam i szukam i szukam...kolega wczoraj mi dał przymierzyc swoje , własnie rh cup, ale tylko 15' i poprostu cudo nie samochów...odrazu wyglada jakby miał z 60kM więcej..:::)))..

Temat: To może ja pierwszy

A dzięki dzięki,

He he :) Na pewno :) Ja też jak zmieniłem stalóweczki na firmowe bbs'iki to faktycznie stał się mocniejszy :) Faktycznie z tymi VR'ami może tak być :)

a tu szukałeś http://search.ebay.pl/search/search.dll?cgiurl=http://...

fakt problem z 16 jest i rozstaw chyba 4x100.

konto usunięte

Temat: To może ja pierwszy

Witam wszystkich posiadam trójeczke 95 rok,czarna perła,wersja GTI 2.0 16v 150 km oznaczenie silnika to kultowy ABF

konto usunięte

Temat: To może ja pierwszy

Witamy..e ale kolega to ma wypas..z naszej trojki mam najsłabsze auto...trudno...wracajac do rozmowy..kupiłem nareszcie felgi rh cup 16cali...mam oponki 205/50 i co..obcieraja mi o nadkola z tylu..jestem tak wsciekły, bo wygladało ze bedzie ok ale jak usiadły z tyłu dwie osoby i bujneło na wyboju, tak mi obtarło ze myslałem ze mi sie koło urwało...co mam zrobic...???????????????...juz zamówiłem sobie gumki usztywniajace, a jak to nie pomoze to bede musiał chyba sklepac nadkola...a nie chce tego bo bede musiał zdjąc nadkola(GT plastiki)..moze ktos ma inny pomysł?????

Temat: To może ja pierwszy

Hmm będę się widziałz moim kuzynem i spytma go co można doradzić. Może niższy profil gum? ja mam u siebie 45, ciekawy jestem ile go tam dociska, na ceneo znalazłem 205/40 (tylko to nowe opony) http://www.ceneo.pl/765403, ale może udąłoby ciś sie coś podmienić u jakiegoś gościa od gum. Ale tutaj znowu problem bo flaki wytrzesie :). Jak dowiem się coświecej dam znać.

Temat: To może ja pierwszy

Cześć Witamy :)

Kurcze 3 GTI brzmi fajnie :)

konto usunięte

Temat: To może ja pierwszy

Na te felgi i komplet śrub(razem z zabezpieczajacymi) wydałem tyle kasy, że raczej jestem daleki od wymiany opon..najbardziej interesuje mnie jakis tani(najlepiej zrob to sam) sposób...czekam wiec..pozdro

konto usunięte

Temat: To może ja pierwszy

najlepiej i chyba najtaniej na początek to bedzie zagiąc ranty na błotnikach a plastikowe nakładki przykleic na kleju do szyb ja tak przynajmiej zrobiłem w poprzednim golfie a wtym chyba czeka mnie to samo bo kupiłem sobie 16 cali a oponki mam 205/45/

konto usunięte

Temat: To może ja pierwszy

Maciej Żabniak:
Z tego co twierdzi mój kuzyn (miał poprzednio w I - V'era z III ale to ma 2,8 pojemności a ten z paska ma 2,9 i jest ciut mocniejszy. Fakt radość z jazdy jest na zjawiskowa, co prawda miałem okazje przejechać się tylko po osiedlowych trasach,ale podobno miny Panów w nowych furach wyprzedzanych przy 200 są lekko zdziwione jak widzą I :) Może uda mi się założyć wkrótce sajcik z tą jedyneczką bo to prawdziwy rarytas jest, jakieśs filmiki itp.

>.

Co do spalania VR 6 to znowu nie tak dużo ale jak wlewam do swojej II za 70 zł to mam tydzień jeżdżenia na gazie :) więc wiesz różnica byłaby znaczna :) Poza tym dziecko w drodze i takie chłopięce marzenia będą musiąły poczekać
>

widze ze rozwijacie temat v-erano więc poprzednio miałem passata vr6 2.8 z 93 roku i zabardzo szczerze powiem nie byłem z niego zadowolony szczególnie z osiagów i ze spalania być może spowodowane to jest tym że passat jest troche cięzki napewno w golfie 1 lub 2 będzie wymiatał ten silnik no i dlatego kupiłem golfa 3 gti z silnikiem 2.0 16v to moj najlepszy golf jak narazie bo miałem już ich kilka z mniejszymi silnikami.uważam że ten silnik jest optymalnym rozwiązamniem osiągi super a spalanie przyzwoite no i oczywiście bez żadnego gazu nigdy nigdy.dla przykładu podam ze silnik 1.8 90 km palił mi tyle samo co 2.0 16 v no a vr6 jakieś 3 do 4 litry więcej koło 12 ,13 l

konto usunięte

Temat: To może ja pierwszy

Przy okazji zapraszam wszystkich do mojej grupy która sie zwie "golf GTI"

konto usunięte

Temat: To może ja pierwszy

Tylko ja te nakładki odkleic..z tego co wiem to jest tam juz klej i dodatkowo sa poprzykrecane na srubki..mysle ze ze srubkami sobie poradze, ale z klejem bedzie gorzej...a propos spalania..ja mam albo 1.4 albo 1.6 tego nikt nie wie...silniki wizualnie takie same..pierdolnik w papierach i brak numerow silnika, ale nie wazne pali mi miescie min 10 litrów..a teraz na tych felgach tzn grubszych oponach 11l..co jest jak taki silnik moze tyle palic..fakt ze słabe auto to trzeba mocniej przycisnac, ale bez przesady..a i co najlepsze..był podpiety pod komputer i wszystko jest ok...

Temat: To może ja pierwszy

No hejas,

najpierw smutne: pytałem kuzyna i mówi to samo co Łukasz F :) Wyklepać ranty. :(
Przy okazji regenracji mojej II okazało się że pompa wdoy jest do bani. Zostawiłem wiec samochód w warsztacie kuzyna

teraz wesołe: ale wypożyczył mi sowją III VR6. O osiagach i spalaniu nie będę mówił :) Obywda kosmiczne :) Natomiast nie zdawałem sobie sprawy jaka jest różnica między golfem II a golfem III. Wnterze wiadomo, ale np działanie skrzyni, albo prowadzenie, jestem w szoku. Być może to za sprawą tej wersji z 6 cylindrami.

Wracając do silników, poprzednio w jedynce miał silnik z golfa 3, teraz na allego wyrwał paska 94 z VR 2,9 i ten silnik ma w jedynce. Ostanio cały podekscytowany robił pomiar jakimś urzadzeniem Gtech i na setkę miał 6,14 skeundy, wiec chyba nieźle :)

Zaraz wrzuce jakieś fotki i wstawię link.

konto usunięte

Temat: To może ja pierwszy

Ok czekam wiec na zdj. A ten Twoj kuzyn wymienia silniki..i jak tak to ile taka usługa kosztuje..ze wszystkim podpieciem pod kompa itd...a moze ktos wie jak poprawic osiagimojego silnika...co myslicie o chipach z allegro te za 250zł, które podobno podnoszą moc o 10km..sam nie wiem, a co do rantów to wyklepie je jak zrobi sie naprawde ciepło, bo to dłuzsza robota, a narazie tzn wczoraj załozyłem sobie gumki usztywniajace.musi wystarczyc



Wyślij zaproszenie do