Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marcin Forbert

Marcin Forbert Business Development
Manager, Kingston
Technology

Temat: Wrażenia z jazdy BRZ.

Witaj, jeździłem tym samochodem. Impreza i BRZ to dwa zupełnie odmienne samochody, totalnie różne jeśli chodzi o jazdę i to po co zostały stworzone. IMPREZA (mówię o WRX/STi) to samochód do rajdów, stały napęd na 4 łapy mający zapewnić maksymalna trakcję.
BRZ - pędzony tyłem, genialnie "zamiatający" zadkiem, daje się dziecinnie łatwo wprowadzać w uślizg tylnej osi, i jest cały czas w pełni kontrolowalne.
Poza tym BRZ to 2-drzwiowe coupe, IMPREZA 4-drzwiowy sedan lub 5-drzwiowy hatchback.
Tych samochodów nie da się postawic obok siebie i powiedzieć - tak ten jest lepszy a ten gorszy.
Tak jak same samochody sa różne tak różne mogą być powody ich zakupu i sposoby użytkowania.

Pewnie za bardzo nie pomogłem ?

Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marcin Forbert

Marcin Forbert Business Development
Manager, Kingston
Technology

Temat: Wrażenia z jazdy BRZ.

Adam,

frajda z jazdy zależy od tego czego szukamy - jeśli chcemy polatać po luźnych nawierzchniach, poganiać się na asfalcie (np. na torze) w czasówkach - IMPREZA będzie zdecydowanie lepszym pomysłem.
Jeśli fun daje Ci drift, fantastyczne długie slajdy, liczba much ubitych boczną szybą - BRZ da więcej frajdy. Tak jak łatwo, praktyczne w każdych warunkach ten samochód "zawija" kuprem jest niewiarygodne :)
W każdej chwili jesteś w stanie wprowadzić go w slajd - super :) Gęba się cieszy :)

Jeśli chodzi o jakość wykonania - rozumiem że pytasz o wnętrze ?
BRZ jest projektowany i produkowany wspólnie z Toyotą i to w tym samochodzie widać.
Materiały są lepsze niż te do których przyzwyczaiło nas SUBARU, czułem się wewnątrz nie co lepiej.
Fajne fotele, wygodne i łatwo się w nich usadowiłem - a mam 187 cm i 110 kg wagi. Fajnie trzymają boki, nie ma do czego sie przyczepić biorąc pod uwagę że jest to jednak samochód seryjny - pewnie profi kubełki dadzą więcej trzymania :) Na uwagę zasługuje kierownica - bardzo dobrze leżąca w dłoniach - dobrze dobrana średnica i grubość wieńca i fakt że jest prawie pionowo ustawiona - to bardzo pomaga w szybkim pracowaniu rękoma na kole.

Ja osobiście zakochałem się w BRZ i frajdzie z jazdy jaka mi dał - ale powtórzę - ganiałem nim na torze bawiąc się w drift , bąki przy beczkach itp.Ten post został edytowany przez Autora dnia 02.09.13 o godzinie 11:30

Adam Kleczewski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

POLSKA PREMIERA SUBARU BRZ ...




Wyślij zaproszenie do