Piotr Krupowies

Piotr Krupowies programista,
technolog, operator,
CPC

Temat: SsangYong - początek

Panowie jakieś straszne pustki na tym forum??
Niech ktoś rzuci jakieś pytanie i rozpoczniemy dyskusję o tej znanej marce z tradycjami off road-owymi.
Jakub P.

Jakub P. Prezes Zarządu,
PETROMET Sp. z o.o.

Temat: SsangYong - początek

Aby powstała obiektywna ocena każdego problemu potrzebne jest wiele osób. Dwóch Polaków .. 3 zdania, obecnie mamy 4 osoby w Naszej Grupie więc powinno być co najmniej 6 różnych zdań na to samo zagadnienie..:) Ale skoro mamy wreszcie także pracownika SsangYonga to mam pytanie... dlaczego SY nie sprzedaje w Polsce modelu Rexton II z ręcznie sterowanymi blokadami lecz tylko w jednej wersji z centralnym mechanizmem różnicowym?
Piotr Krupowies

Piotr Krupowies programista,
technolog, operator,
CPC

Temat: SsangYong - początek

sytuacja jest dość prosta..to głównie rynek i sami użytkownicy wymogli taki rodzaj napędu..daję głowę że większość użytkowników samochodów terenowych czy SUV-ów a nawet 99,9% nigdy nie zjechało i nie zjedzie z drogi asfaltowej...rynek jak chociażby Volvo, Chevrolet, Honda i wiele innych firm również my stosujemy obecnie AWD co dla zwykłego użytkownika jest lepsze gdyż nie musi w danych warunkach pogodowych wybierać rodzaju napędu poprostu robi to za niego komputer....dodam że wprowadzamy właśnie niezależne tylne zawieszenie w modelu Kyron i Rexton II
Jakub P.

Jakub P. Prezes Zarządu,
PETROMET Sp. z o.o.

Temat: SsangYong - początek

Zgadzam się z tym że rynek wymusił, wymusza i będzie wymuszać zastosowanie systemu AWD - osobiście jestem zwolennikiem takiego rozwiązania pomaga ono na tyle dobrze że gdy w swoim "Smoku" zjeżdżając z zaśnieżonej i zabłoconej drogi wyłączyłem napęd 4x4 (automatycznie włączając 4x2) z powodu wjechania na asfalt to przy wyprzedzaniu już widziałem się w rowie później na drzewie i na następnym i następnym a raz nawet wylądowałem w polu tracąc panowanie nad pojazdem w złych warunkach .. nie mniej jednak zastanawia mnie nie tyle to dlaczego SsangYong zdecydował się na wprowadzenie AWD co to .. i tu ponawiam pytanie .. Dlaczego ręcznie sterowane blokady (np. rozwiązanie 1.AWD - 2.4x4 50:50 z blokadą [stale po 25% na koło] - 3.Pkt.2 tylko że z reduktorem lub ew. blokady tylnego mostu etc.) nie są dostępne w Polsce - czytałem że takie blokady możliwe są do zamówienia za granicą w RII. Podsumowując .. stały napęd 4x4 z mechanizmem różnicowym ale z możliwością ręcznych blokad. Dlaczego takie blokady nie są dostępne nawet za dopłatą?

Następna dyskusja:

Czysty luksus czyli Ssangyo...




Wyślij zaproszenie do