konto usunięte

Paweł Żebrowski

Paweł Żebrowski Specjalista ds.
Transferu
Technologii

Temat: S2000

Hmm...w sumie nie wiem czy się cieszyć. Mimo wszystko myślałem że zostanie przy Suzuki i będzie ciekawiej oglądać kilka różnych S2000 w Polsze...
Przemysław Zawada

Przemysław Zawada Pain is temporary.
Quitting lasts
forever.

Temat: S2000

Sęk w tym, że Suzuki nie robi (jeszcze) S2000.

;)

konto usunięte

Temat: S2000

Super!!
Nie wiem czy dobrze wyczytałem, ale z tonu wypowiedzi jednoznacznie wynika że s2000 na Słowacji...
Paweł Żebrowski

Paweł Żebrowski Specjalista ds.
Transferu
Technologii

Temat: S2000

Przemysław Z.:
Sęk w tym, że Suzuki nie robi (jeszcze) S2000.

Prawda to oczywiście, myślałem że zostanie w Suzuki do momentu wypuszczenia Swifta S2000...

Z drugiej strony może to i ciekawie, bo chłopak włączy się w konkurencję, ale przyjemnie by było zobaczyć np. Toykę S2000 w Polsce :)
Przemysław Zawada

Przemysław Zawada Pain is temporary.
Quitting lasts
forever.

Temat: S2000

Piotr M.:
Super!!
Nie wiem czy dobrze wyczytałem, ale z tonu wypowiedzi jednoznacznie wynika że s2000 na Słowacji...


Tak - na razie 'klepnięta' jest Słowacja.

konto usunięte

Temat: S2000

Przemek ostatnio zanegowałeś moją wypowiedź odnośnie S2000 - tajemnice teamu? Miałem informacje dość mocno potwiedzone :)
Pozdr
Przemysław Zawada

Przemysław Zawada Pain is temporary.
Quitting lasts
forever.

Temat: S2000

Na chwilę obecną Grzesiek ma praktycznie dopięty budżet na starty w Mistrzostwach Słowacji. Co do startów w Polsce - rozmowy w dalszym ciągu trwają, więc o jakichkolwiek konkretach mowy być nie może.
Paweł Hankiewicz

Paweł Hankiewicz International
Translators Group,
grupa AYALA, LOEB
Platin...

Temat: S2000

Dygresja:

znam Grześka i życzę mu jak najlepiej. Jest genialnym zawodnikiem, w tym roku robił niesamowitą robotę. Choć sam jestem zawodnikiem to mam nadzieje że bedę jeździł "w czasach Grzyba"
Jeśli wsiądzie w S2000 to powinien jeździć w Polsce, bo z pewnością rozniósł by naszą czołówkę. Oprócz niego mamy tylko kończących się zawodników....
Piotr Wachowicz

Piotr Wachowicz Właściciel, WLS
Wachowicz Limousine
Service

Temat: S2000

BB pokazał nam wszystkim jaką mamy "silną" ligę w rajdach. Proszę zwrócić uwagę że tegoroczny mistrz Polski to nie jest zawodnik z najwyższej rajdowej "półki" a mimo to przyjechał i wygrał mistrzostwa w pięknym stylu. Śmiem zaryzykować twierdzenie że poziom naszych czołowych zawodników jest dość wyrównany - niektórzy sa troszkę powyżej średniej inni poniżej. Ale niestety jest to poziom zdecydowanie odbiegający od europejskiej czołówki a od światowej dzieli ją przepaść. Kierowców klasy Kuzaja Kuchara Sołowowa (przepraszam że wymieniłem tylko tych) i innych z naszego czuba w Europie jest kilkuset jesli już nie tysiące. Teoretycznie każdy z nich jakby przyjechał do nas regularnie startować mógłby zostać Mistrzem Polski. Moim zdaniem nie ma w kraju zawodnika który mógłby zrobić dobry wynik w MŚ.
Kliku młodych dobrze zapowiadających się kierowców miało by szanse zaistnieć w Świecie ale niestety bez pieniędzy nie da się tego zrobić. Jazda tylko w Polsce nie rozwija i po kilku sezonach będzie można mówić tylko o kolejnym wielkim talencie, który nie wykorzystał swojej szansy.

Co do Grzyba - jakim jest zawodnikiem można będzie to ocenić jeśli znajdą się pieniądzę na pełen sezon w S2000 w Polsce. Starty na Słowacji nie są zbyt miarodajne. Grzesiek miał parę dobrych występów jak startował S1600, ale było też parę wpadek jak np. dwa dachy w jednym rajdzie. Przy całym szacunku dla Grześka sądzę że Mistrzem Świata to on nie zostanie.

Jeśli kogoś uraziły moje osądy to przepraszam, ale takie jest moje zdanie.

Temat: S2000

Piotr W.:
BB pokazał nam wszystkim jaką mamy "silną" ligę w rajdach. Proszę zwrócić uwagę że tegoroczny mistrz Polski to nie jest zawodnik z najwyższej rajdowej "półki" a mimo to przyjechał i wygrał mistrzostwa w pięknym stylu. Śmiem zaryzykować twierdzenie że poziom naszych czołowych zawodników jest dość wyrównany - niektórzy sa troszkę powyżej średniej inni poniżej. Ale niestety jest to poziom zdecydowanie odbiegający od europejskiej czołówki a od światowej dzieli ją przepaść. Kierowców klasy Kuzaja Kuchara Sołowowa (przepraszam że wymieniłem tylko tych) i innych z naszego czuba w Europie jest kilkuset jesli już nie tysiące. Teoretycznie każdy z nich jakby przyjechał do nas regularnie startować mógłby zostać Mistrzem Polski. Moim zdaniem nie ma w kraju zawodnika który mógłby zrobić dobry wynik w MŚ.
Kliku młodych dobrze zapowiadających się kierowców miało by szanse zaistnieć w Świecie ale niestety bez pieniędzy nie da się tego zrobić. Jazda tylko w Polsce nie rozwija i po kilku sezonach będzie można mówić tylko o kolejnym wielkim talencie, który nie wykorzystał swojej szansy.

Co do Grzyba - jakim jest zawodnikiem można będzie to ocenić jeśli znajdą się pieniądzę na pełen sezon w S2000 w Polsce. Starty na Słowacji nie są zbyt miarodajne. Grzesiek miał parę dobrych występów jak startował S1600, ale było też parę wpadek jak np. dwa dachy w jednym rajdzie. Przy całym szacunku dla Grześka sądzę że Mistrzem Świata to on nie zostanie.

Jeśli kogoś uraziły moje osądy to przepraszam, ale takie jest moje zdanie.


kłopot w tym, że przez ostatnie lata poziom naszych rajdów opierał sie na Rywalizacji Kuliga, Hołka i Kuzieko

pierwszego już nie ma wsród nas, drugi startuje tylko okazyjnie, a Kuzi pozostał sam i też jeżdzi w kratke ostatnio.

a niestety moze poza 2-3 kierowcami nie ma na razie takich, którzy prezentuja wysoki poziom, ktory pozwala im na naiazanie walki z kierowcami jak Boufier.
bo jak patrze na jazde Oleksowicza, Lubiaka, czy Karnabala to mam wrazenie ze czas sie dla nich zatrzymał i juz nic wiecej nie osiagną.

inna sprawa ze jak powiedzial kuzi dobre s2000 czas n4 sie konczy i chyba cos w tym jest, ale do tego potrzeba jeszcze dobrego kierowcy
Jarosław Wrzesiński

Jarosław Wrzesiński Purchasing Director
Region East Europe

Temat: S2000

Z opiniami czy N-ki sie koncza czy nie, wydaje mi sie ze nasz "miszcz" jak i my wszyscy powinnismy sie wstrzymac do czasu wejscia nowej Imperzy i Evo X. Nie wydaje mi sie aby te dwie marki zafundowaly sobie tylko nowe designy w samochodach. Poza tym, niektorzy naprawde dobrzy kierowcy daja rade w N-kach w RSME.

Prawda jest ze mamy taka liga jaka mamy. 2-3 weteranow krajowych rajdow, ktorzy tna sie miedzy soba,a na zachod jezdza tylko po to, aby "zbierac doswiadczenie", 2-3 nie doinwestowane talenty, a cala reszta musi jezdzic w GSMP albo w PZMocie aby wygrac cokolwiek. Smutne ale prawdziwe..;-)

Moja intencja rowniez nie bylo obrazenie kogokolwiek..;-)
Przemysław Zawada

Przemysław Zawada Pain is temporary.
Quitting lasts
forever.

Temat: S2000

W kwestii N-ka kontra S2000:

wyższość tej drugiej opcji przetestuje Peugeotem ten, który N-ką jeszcze niedawno najsprawniej się posługiwał.
Z drugiej zaś strony: 'zwężka 2008' to 32mm miast 34.
Jarosław Wrzesiński

Jarosław Wrzesiński Purchasing Director
Region East Europe

Temat: S2000

Zobaczymy.

W koncu S2000 zostana dociazone o 50kg a to oznacza najprawdopodobniej nowy setup, nowy optymalny srodek ciezkosci, itp..

Zobaczymy.

konto usunięte

Temat: S2000

Przemysław Z.:
W kwestii N-ka kontra S2000:

wyższość tej drugiej opcji przetestuje Peugeotem ten, który N-ką jeszcze niedawno najsprawniej się posługiwał.
Z drugiej zaś strony: 'zwężka 2008' to 32mm miast 34.
znaczy ? i w Polsce czy na zachodzie ?

konto usunięte

Temat: S2000

S2000 kontra N4 - masz rację Jarku - poczekajmy na nową imprezę i miśka, zbyt wiele mają te koncerny do stracenia - w końcu duży procent ich sprzedaży to auta dedykowane do sportu o image'u nie wspominając.

Fakt, auta S2000 zostały od podstaw zaprojektowane z wizją startów w rajdach, podobnie jak auta WRC - chodzi mi o:
- nadwozie (przypomina "serię" tylko z wyglądu, tak naprawdę to high-tec opracowany z myślą o jak największej sztywności),
- zawieszenie - zdania zawodników - niewiele odbiegające konstrukcyjnie i pod względem trakcji od WRC,
- hamulce - wydajność o wiele lepsza niż w N-kach,
- silnik - Ok in minus inna charakterystyka, bez mocnego dołu, pytanie tylko czy plus 50kg w dobrym miejscu zniweluje 2mm na zwężce (nie wierzę, że nowe N-ki będą lżejsze)?

N-ki: zawodnicy wypowiadają się, że osiągi obecnych N-ek nie odbiegają od pierwszych WRC.Co zaprezentują nowe N-ki? Czas pokaże.

Skoro jednak S2000 ma ewoluować w stronę S2000 II czy jak tego nie nazwać i zastąpić WRCe....

Dla mnie na chwilę obecną remis.

Co do Polskiego podwórka - z rajdami to tak jak z innymi dyscyplinami sportowymi, jaka liga taki poziom w świecie.

Porównanie (nie zamierzam nikogo obrażać) chociażby piłki nożnej - drużyny Polskie a Anglia, Hiszpania, Brazylia, Włochy...
To samo w rajdach - tam jest kasa tu nie ma :)

Co do poziomu umiejętności kierowców - patrz wyżej, za co mają trenować? BB to kierowca fabryczny, prawie śpi w aucie.
Rajdy to tak jak bieganie - jak trenujesz masz wyniki.

OK zdarza się czasem talent na miarę Loeba czy Makinena ale oni od małego siedzą w autach!
Małysz też wracając z przedszkola nie skoczył 130 metrów na Wielkiej Krokwi na sztachetach z płotu dziadka!!!!

Temat: S2000

no zobaczymy co nowe N-ki pokaża.
strasznie jestem ciekaw nowej imprezy. Bo musiała być jakas przewodnia mysl, by z agresywnego samochodu zrobic coś na wzór Daewo Lanosa. moze przez to straci na wadze? i to bedzie ta jego przewaga?
Nie mniej s2000 to samochód od podstaw zbudowany do rajdów a N-ka zawsze bedzie dostosowanym samochodem seryjnym

ale czas pokaze. ciekaw jestem ilu naszych kierowców przesiadzie sie na s2000.
Przemysław Zawada

Przemysław Zawada Pain is temporary.
Quitting lasts
forever.

Temat: S2000

Krzysztof S.:
ale czas pokaze. ciekaw jestem ilu naszych kierowców przesiadzie sie na s2000.


Kilku. Nieliczni zaś wrócą do N-ki.

Temat: S2000

O Grzybie chyba tu juz pisano.
Poza tym mysle, ze moze Kuzi,Kuchar, Kajto i Frycz spróbuja.
bo tacy jak Oleksowicz czy Karnabal, to beda tak samo skuteczni w s2000 jak Lubiak
Przemysław Zawada

Przemysław Zawada Pain is temporary.
Quitting lasts
forever.

Temat: S2000

Krzysztof S.:
Poza tym mysle, ze moze Kuzi,Kuchar, Kajto i Frycz spróbuja.

Jeden już ma w garażu...

Następna dyskusja:

S2000 WRC II




Wyślij zaproszenie do