konto usunięte
- 1
- 2
Paweł
Żebrowski
Specjalista ds.
Transferu
Technologii
Temat: S2000
Hmm...w sumie nie wiem czy się cieszyć. Mimo wszystko myślałem że zostanie przy Suzuki i będzie ciekawiej oglądać kilka różnych S2000 w Polsze...
Przemysław
Zawada
Pain is temporary.
Quitting lasts
forever.
konto usunięte
Temat: S2000
Super!!Nie wiem czy dobrze wyczytałem, ale z tonu wypowiedzi jednoznacznie wynika że s2000 na Słowacji...
Paweł
Żebrowski
Specjalista ds.
Transferu
Technologii
Temat: S2000
Przemysław Z.:
Sęk w tym, że Suzuki nie robi (jeszcze) S2000.
Prawda to oczywiście, myślałem że zostanie w Suzuki do momentu wypuszczenia Swifta S2000...
Z drugiej strony może to i ciekawie, bo chłopak włączy się w konkurencję, ale przyjemnie by było zobaczyć np. Toykę S2000 w Polsce :)
Przemysław
Zawada
Pain is temporary.
Quitting lasts
forever.
Temat: S2000
Piotr M.:
Super!!
Nie wiem czy dobrze wyczytałem, ale z tonu wypowiedzi jednoznacznie wynika że s2000 na Słowacji...
Tak - na razie 'klepnięta' jest Słowacja.
konto usunięte
Temat: S2000
Przemek ostatnio zanegowałeś moją wypowiedź odnośnie S2000 - tajemnice teamu? Miałem informacje dość mocno potwiedzone :)Pozdr
Przemysław
Zawada
Pain is temporary.
Quitting lasts
forever.
Temat: S2000
Na chwilę obecną Grzesiek ma praktycznie dopięty budżet na starty w Mistrzostwach Słowacji. Co do startów w Polsce - rozmowy w dalszym ciągu trwają, więc o jakichkolwiek konkretach mowy być nie może.
Paweł
Hankiewicz
International
Translators Group,
grupa AYALA, LOEB
Platin...
Temat: S2000
Dygresja:znam Grześka i życzę mu jak najlepiej. Jest genialnym zawodnikiem, w tym roku robił niesamowitą robotę. Choć sam jestem zawodnikiem to mam nadzieje że bedę jeździł "w czasach Grzyba"
Jeśli wsiądzie w S2000 to powinien jeździć w Polsce, bo z pewnością rozniósł by naszą czołówkę. Oprócz niego mamy tylko kończących się zawodników....
Piotr
Wachowicz
Właściciel, WLS
Wachowicz Limousine
Service
Temat: S2000
BB pokazał nam wszystkim jaką mamy "silną" ligę w rajdach. Proszę zwrócić uwagę że tegoroczny mistrz Polski to nie jest zawodnik z najwyższej rajdowej "półki" a mimo to przyjechał i wygrał mistrzostwa w pięknym stylu. Śmiem zaryzykować twierdzenie że poziom naszych czołowych zawodników jest dość wyrównany - niektórzy sa troszkę powyżej średniej inni poniżej. Ale niestety jest to poziom zdecydowanie odbiegający od europejskiej czołówki a od światowej dzieli ją przepaść. Kierowców klasy Kuzaja Kuchara Sołowowa (przepraszam że wymieniłem tylko tych) i innych z naszego czuba w Europie jest kilkuset jesli już nie tysiące. Teoretycznie każdy z nich jakby przyjechał do nas regularnie startować mógłby zostać Mistrzem Polski. Moim zdaniem nie ma w kraju zawodnika który mógłby zrobić dobry wynik w MŚ.Kliku młodych dobrze zapowiadających się kierowców miało by szanse zaistnieć w Świecie ale niestety bez pieniędzy nie da się tego zrobić. Jazda tylko w Polsce nie rozwija i po kilku sezonach będzie można mówić tylko o kolejnym wielkim talencie, który nie wykorzystał swojej szansy.
Co do Grzyba - jakim jest zawodnikiem można będzie to ocenić jeśli znajdą się pieniądzę na pełen sezon w S2000 w Polsce. Starty na Słowacji nie są zbyt miarodajne. Grzesiek miał parę dobrych występów jak startował S1600, ale było też parę wpadek jak np. dwa dachy w jednym rajdzie. Przy całym szacunku dla Grześka sądzę że Mistrzem Świata to on nie zostanie.
Jeśli kogoś uraziły moje osądy to przepraszam, ale takie jest moje zdanie.
Krzysztof S. geodeta
Temat: S2000
Piotr W.:
BB pokazał nam wszystkim jaką mamy "silną" ligę w rajdach. Proszę zwrócić uwagę że tegoroczny mistrz Polski to nie jest zawodnik z najwyższej rajdowej "półki" a mimo to przyjechał i wygrał mistrzostwa w pięknym stylu. Śmiem zaryzykować twierdzenie że poziom naszych czołowych zawodników jest dość wyrównany - niektórzy sa troszkę powyżej średniej inni poniżej. Ale niestety jest to poziom zdecydowanie odbiegający od europejskiej czołówki a od światowej dzieli ją przepaść. Kierowców klasy Kuzaja Kuchara Sołowowa (przepraszam że wymieniłem tylko tych) i innych z naszego czuba w Europie jest kilkuset jesli już nie tysiące. Teoretycznie każdy z nich jakby przyjechał do nas regularnie startować mógłby zostać Mistrzem Polski. Moim zdaniem nie ma w kraju zawodnika który mógłby zrobić dobry wynik w MŚ.
Kliku młodych dobrze zapowiadających się kierowców miało by szanse zaistnieć w Świecie ale niestety bez pieniędzy nie da się tego zrobić. Jazda tylko w Polsce nie rozwija i po kilku sezonach będzie można mówić tylko o kolejnym wielkim talencie, który nie wykorzystał swojej szansy.
Co do Grzyba - jakim jest zawodnikiem można będzie to ocenić jeśli znajdą się pieniądzę na pełen sezon w S2000 w Polsce. Starty na Słowacji nie są zbyt miarodajne. Grzesiek miał parę dobrych występów jak startował S1600, ale było też parę wpadek jak np. dwa dachy w jednym rajdzie. Przy całym szacunku dla Grześka sądzę że Mistrzem Świata to on nie zostanie.
Jeśli kogoś uraziły moje osądy to przepraszam, ale takie jest moje zdanie.
kłopot w tym, że przez ostatnie lata poziom naszych rajdów opierał sie na Rywalizacji Kuliga, Hołka i Kuzieko
pierwszego już nie ma wsród nas, drugi startuje tylko okazyjnie, a Kuzi pozostał sam i też jeżdzi w kratke ostatnio.
a niestety moze poza 2-3 kierowcami nie ma na razie takich, którzy prezentuja wysoki poziom, ktory pozwala im na naiazanie walki z kierowcami jak Boufier.
bo jak patrze na jazde Oleksowicza, Lubiaka, czy Karnabala to mam wrazenie ze czas sie dla nich zatrzymał i juz nic wiecej nie osiagną.
inna sprawa ze jak powiedzial kuzi dobre s2000 czas n4 sie konczy i chyba cos w tym jest, ale do tego potrzeba jeszcze dobrego kierowcy
Jarosław
Wrzesiński
Purchasing Director
Region East Europe
Temat: S2000
Z opiniami czy N-ki sie koncza czy nie, wydaje mi sie ze nasz "miszcz" jak i my wszyscy powinnismy sie wstrzymac do czasu wejscia nowej Imperzy i Evo X. Nie wydaje mi sie aby te dwie marki zafundowaly sobie tylko nowe designy w samochodach. Poza tym, niektorzy naprawde dobrzy kierowcy daja rade w N-kach w RSME.Prawda jest ze mamy taka liga jaka mamy. 2-3 weteranow krajowych rajdow, ktorzy tna sie miedzy soba,a na zachod jezdza tylko po to, aby "zbierac doswiadczenie", 2-3 nie doinwestowane talenty, a cala reszta musi jezdzic w GSMP albo w PZMocie aby wygrac cokolwiek. Smutne ale prawdziwe..;-)
Moja intencja rowniez nie bylo obrazenie kogokolwiek..;-)
Przemysław
Zawada
Pain is temporary.
Quitting lasts
forever.
Temat: S2000
W kwestii N-ka kontra S2000:wyższość tej drugiej opcji przetestuje Peugeotem ten, który N-ką jeszcze niedawno najsprawniej się posługiwał.
Z drugiej zaś strony: 'zwężka 2008' to 32mm miast 34.
Jarosław
Wrzesiński
Purchasing Director
Region East Europe
Temat: S2000
Zobaczymy.W koncu S2000 zostana dociazone o 50kg a to oznacza najprawdopodobniej nowy setup, nowy optymalny srodek ciezkosci, itp..
Zobaczymy.
konto usunięte
Temat: S2000
Przemysław Z.:znaczy ? i w Polsce czy na zachodzie ?
W kwestii N-ka kontra S2000:
wyższość tej drugiej opcji przetestuje Peugeotem ten, który N-ką jeszcze niedawno najsprawniej się posługiwał.
Z drugiej zaś strony: 'zwężka 2008' to 32mm miast 34.
konto usunięte
Temat: S2000
S2000 kontra N4 - masz rację Jarku - poczekajmy na nową imprezę i miśka, zbyt wiele mają te koncerny do stracenia - w końcu duży procent ich sprzedaży to auta dedykowane do sportu o image'u nie wspominając.Fakt, auta S2000 zostały od podstaw zaprojektowane z wizją startów w rajdach, podobnie jak auta WRC - chodzi mi o:
- nadwozie (przypomina "serię" tylko z wyglądu, tak naprawdę to high-tec opracowany z myślą o jak największej sztywności),
- zawieszenie - zdania zawodników - niewiele odbiegające konstrukcyjnie i pod względem trakcji od WRC,
- hamulce - wydajność o wiele lepsza niż w N-kach,
- silnik - Ok in minus inna charakterystyka, bez mocnego dołu, pytanie tylko czy plus 50kg w dobrym miejscu zniweluje 2mm na zwężce (nie wierzę, że nowe N-ki będą lżejsze)?
N-ki: zawodnicy wypowiadają się, że osiągi obecnych N-ek nie odbiegają od pierwszych WRC.Co zaprezentują nowe N-ki? Czas pokaże.
Skoro jednak S2000 ma ewoluować w stronę S2000 II czy jak tego nie nazwać i zastąpić WRCe....
Dla mnie na chwilę obecną remis.
Co do Polskiego podwórka - z rajdami to tak jak z innymi dyscyplinami sportowymi, jaka liga taki poziom w świecie.
Porównanie (nie zamierzam nikogo obrażać) chociażby piłki nożnej - drużyny Polskie a Anglia, Hiszpania, Brazylia, Włochy...
To samo w rajdach - tam jest kasa tu nie ma :)
Co do poziomu umiejętności kierowców - patrz wyżej, za co mają trenować? BB to kierowca fabryczny, prawie śpi w aucie.
Rajdy to tak jak bieganie - jak trenujesz masz wyniki.
OK zdarza się czasem talent na miarę Loeba czy Makinena ale oni od małego siedzą w autach!
Małysz też wracając z przedszkola nie skoczył 130 metrów na Wielkiej Krokwi na sztachetach z płotu dziadka!!!!
Krzysztof S. geodeta
Temat: S2000
no zobaczymy co nowe N-ki pokaża.strasznie jestem ciekaw nowej imprezy. Bo musiała być jakas przewodnia mysl, by z agresywnego samochodu zrobic coś na wzór Daewo Lanosa. moze przez to straci na wadze? i to bedzie ta jego przewaga?
Nie mniej s2000 to samochód od podstaw zbudowany do rajdów a N-ka zawsze bedzie dostosowanym samochodem seryjnym
ale czas pokaze. ciekaw jestem ilu naszych kierowców przesiadzie sie na s2000.
Przemysław
Zawada
Pain is temporary.
Quitting lasts
forever.
Temat: S2000
Krzysztof S.:
ale czas pokaze. ciekaw jestem ilu naszych kierowców przesiadzie sie na s2000.
Kilku. Nieliczni zaś wrócą do N-ki.
Krzysztof S. geodeta
Temat: S2000
O Grzybie chyba tu juz pisano.Poza tym mysle, ze moze Kuzi,Kuchar, Kajto i Frycz spróbuja.
bo tacy jak Oleksowicz czy Karnabal, to beda tak samo skuteczni w s2000 jak Lubiak
Przemysław
Zawada
Pain is temporary.
Quitting lasts
forever.
Temat: S2000
Krzysztof S.:
Poza tym mysle, ze moze Kuzi,Kuchar, Kajto i Frycz spróbuja.
Jeden już ma w garażu...
- 1
- 2
Podobne tematy
Następna dyskusja: