Magdalena  Geringer-Nurczyń ska

Magdalena
Geringer-Nurczyń
ska
Student, Uniwersytet
Warszawski

Temat: regulaminy 2008

oto i efekty pracy GKSS:
http://www.pzm.pl/Sporty_samochodowe/Rajdy/Regulaminy
zwiększenie wpisowego, kary na każdym kroku... i wprowadzenie III ligi do rajdów: http://www.autoklub.pl/18167,news.html
ciekawa jestem co z tego wyjdzie... :)

konto usunięte

Temat: regulaminy 2008

Dla mnie chora sprawa. W tym roku brakło mi 2 punktów do licencji międzynarodowej i postanowiłem zrobić ją na Słowacji. 3 dni mam licencja w ręku i nikt mi łaski nie będzie robił tyle tylko, że będę jeździł ze Słowacką flagą ale to już szczegół.
Paweł Hankiewicz

Paweł Hankiewicz International
Translators Group,
grupa AYALA, LOEB
Platin...

Temat: regulaminy 2008

A dlaczego chora?

konto usunięte

Temat: regulaminy 2008

Analizując regulaminy doszedłem do wniosku, że PZM chciał dobrze, ale nie do końca to wyszło. Niektóre pomysły całkiem dobre, ale zabrakło mądrych ludzi ustalających przepisy do sensownego ich opracowania.

Do podwyżek wpisowych co rok już się przyzwyczaiłem, ciekawy jestem tylko ile ono wyniesie na KJS w przyszłym roku. Doliczając tych wszystkich strażaków, ratowników, lekarzy i ZSS na próbach ze średnią prędkością nie przekraczającą 50kmh, domyślam się że będzie wysokie. Do tego wyjmowanie butli z gazem :)

Dziwię się, dlaczego w nowej III lidze samochody o pojemności 1150 cm3 zostały na samym początku delikatnie mówiąc "zlikwidowane".

Co do reszty ciekawych przepisów w tym jazdy w rajdzie bez pomiaru czasu - bez komentarza. Nie ma sensu się niepotrzebnie denerwować.
Paweł Hankiewicz

Paweł Hankiewicz International
Translators Group,
grupa AYALA, LOEB
Platin...

Temat: regulaminy 2008

Wąski proponuje przeanalizować regulaminy dość szczegółowo. Wpisowe dla zawodników legitymujących się licencją wydaną przez inny ASN niż PZM płacą dużo większe wpisowe np. rajd Magurski 5000zł z reklamą organizatora....heehhe...szerokości!

konto usunięte

Temat: regulaminy 2008

Rajdowa III Liga - mnie to najbardziej dotyczy :)

PZM chciał dobrze - wyszło jak zwykle:) Szkoda.

Dla mnie plusy - postawili na bezpieczeństwo związane z autem (bezpieczeństwo zgodne z załącznikiem J) i szybsze trasy.

Minusy - wpisowe, odzież.

Ciekawe jak to się potoczy. Fajnie, że ktoś pomyślał aby po kręciołkach od razu nie jechać np Magury czy Rzeszowskiego.

Ciężko przekonać się do tej formuły...
Paweł D.

Paweł D. Ciszewski Marketing
Sportowy

Temat: regulaminy 2008

Paweł Hankiewicz:
Wąski proponuje przeanalizować regulaminy dość szczegółowo. Wpisowe dla zawodników legitymujących się licencją wydaną przez inny ASN niż PZM płacą dużo większe wpisowe np. rajd Magurski 5000zł z reklamą organizatora....heehhe...szerokości!

Jeżeli zgłaszasz się jako osoba prawna. Jeśli zgłaszającym jest zawodnik, to wpisowe jest takie samo jak dla posiadaczy polskiej licencji.
Cytat z regulaminu:
Dla zawodników pozostałych (samochód zgłoszony przez
osobę inną, niż kierowca lub pilot tego samochodu), gdzie
kierowca legitymuje się inną licencją niż wydana przez PZM - 5000 PLN / 10 000 PLN
Michał O.

Michał O. Starszy specjalista
ds sprzedaży i
planowania

Temat: regulaminy 2008

Piotr Moskal:
Rajdowa III Liga - mnie to najbardziej dotyczy :)

PZM chciał dobrze - wyszło jak zwykle:) Szkoda.

Dla mnie plusy - postawili na bezpieczeństwo związane z autem (bezpieczeństwo zgodne z załącznikiem J) i szybsze trasy.

Minusy - wpisowe, odzież.

Ciekawe jak to się potoczy. Fajnie, że ktoś pomyślał aby po kręciołkach od razu nie jechać np Magury czy Rzeszowskiego.

Ciężko przekonać się do tej formuły...
Witam

dobrze rozumiem rozterki... nie rozumiem jednak czemu auto musi mieć atualną, bądź utraconą homologację (a co np z Hondą CRX-auto nigdy nie miało homologacji) i po co zapisy o rozbiórkach na bk po zawodach... przecież miało być przystępnie. Co do bezpieczeństwa nie mam zastrzeżeń

konto usunięte

Temat: regulaminy 2008

nie rozumiem jednak czemu auto musi
mieć atualną, bądź utraconą homologację (a co np z Hondą CRX-auto nigdy nie miało homologacji) i po co zapisy o rozbiórkach na bk po zawodach... przecież miało być przystępnie. Co do bezpieczeństwa nie mam zastrzeżeń

Moim zdaniem chodzi tutaj o wyznaczenie pewnych ram jeżeli chodzi o bezpieczeństwo - skoro coś miało kiedyś homologację, musiało być w miarę bezpieczne, z drugiej strony łatwo zrewidować pewne rzeczy - zgodnie z homologacją (pasy, fotele).
Co do auta - musi być zgodne z załacznikiem J, to na pewno - czyli posiadać klatkę o określonych parametrach, wyżej wspomniane wyposażenie (pasy, fotele), dwie gaśnicę/system gaśniczy, otuliny na klatkę, oklejone szyby. Nie wiem czy auto musi posiadać aktualną/nieaktualną homologację rajdową... Może ktoś się bardziej orientuje?

Następna dyskusja:

36 Rajd Elmot 9-10 Maj 2008




Wyślij zaproszenie do