Łukasz Janisiak

Łukasz Janisiak TRANSPORT 24h!!!
ZAPRASZAM.
509-920-674

Temat: początkujący

Moim zdnaiem CC/SC najlepszy wybor, tylko trudno znalezc cos taniego i w dobrym stanie. Za dobrze przygotowane takie auto trzeba duzo zaplacic,ale "szukajcie a znajdziecie" To auto daje duzo frajdy nawet N-kowe. Maluch to rzeczywiscie stara konstrukcja i non-stop musisz przy nim siedziec, to sie psuje caly czas i z czesciami powoli cienko. Swift to porazka dosc mocny silnik jak na swoja pojemnosc ale czesci to majatek no i nie wspomne o jego nadwoziu brak podlogi i progow. 106/saxo drogo. Tak naprwde wszystko zalezy od budzetu. Pozdrawiam.

konto usunięte

Temat: początkujący

może i cc i sc jest popularne i tanie w utrzymaniu,ale napewno wiecej frajdy za tą samą kwote(około 5tyś) auta jak astra gsi lub golf 3GTi a i częsci jest bardzo(i tanio) dużo na szrotach czy na allegro.a pomyślec ze 9 lat temu zaczynałem sie ścigać na maluchach przy moim wzroście 194 to był niezły wyczyn teraz
bawie sie golfem 3 gti 16v i nie zamieniłbym juz na nic mniejszego.seryjne 150 km zupełnie do kjsów wystarcza wiec oszczędzamy na dłubaniuw silniku samochód jest większy i bezpieczniejszy ...
Łukasz Janisiak

Łukasz Janisiak TRANSPORT 24h!!!
ZAPRASZAM.
509-920-674

Temat: początkujący

Czesci moze i sa dostepne ale porownaj ceny, mowa o czesciach nowych!!!
Dorota S.

Dorota S. UPDATE w profilu :)

Temat: początkujący

Rafał Zomerfeld:
Wszystko co napisali przedmowcy jak najbardziej prowadzi Cie w dobra strone. Osobiscie polecam przyjrzec sie czym jezdza twoi przyszli konkurenci. Jesli postawisz na KJS-y (doskonaly poczatek przygody) zapraszam do warszawskiego Automobilklubu Centrum http://ak-centrum.pl Dobrym autem poza oczywistym CC/SC (uwaga w gre rowniez wchodzi przygotowanie z wersji van), polecam takze z oski Suzuki Swifta GTi - auto dorzsze w zakupie jak i utrzymaniu, ale o nieporownywalnie lepszych osiagach, a takze Citroena Saxo VTS. Oba wioda prym w swoich klasach pojemnosciowych. Jesli chcesz sie natomiast ubawic po pachy nic Ci nie da takiej radochy jak tylny naped, a tutaj niepodzielnie rzadza BMW E30. Czego bys nie wybral, kupa radochy przed Toba. Do zobaczenia na OeSach.

Rafał-masz sporo racji:) ja wiem jednak po swoich doświadczeniach, malczan to była dla mnie spora przygoda, łatwo się robiło,sporo jest dobrych patentów,zabawa przednia takim RWD,choć to do RWD nie podobne ;P
oczywiście jako kontrargument dla E30,dam sierrkę, w dobrym stanie;) własnie taką buduję od podstaw, na nowiusich podzespołach, duzo radochy,bo sporo kombinacji silnikowych (gorzej z modernizacją serii-mocniejsze DOHCe sa kiepsko modowalne w sensownej kasie)

swoją droga wcześniej jeszcze padło stwierdzenie o ładzie-znam kogoś,kto ładę (pod KJSy) buduje już od roku i zżera mu to kupe forsy - przy tych wszystkich starociach na prawdę wiele zalezy od stanu egzemplarzu,cynku na części i umiejętności własnych...

konto usunięte

Temat: początkujący

Postaram się krótko i na temat a zobaczymy jak wyjdzie..

Myślę że "at the very beginning" musisz odpowiedzieć sobie co jest twoim celem, czytaj chcesz czerpać frajdę z zabawy autem/z grzebania w aucie czy tak jak np ja jakiś czas temu Chcesz się UCZYĆ kręcęnia kółkiem i rozwijać się by móc ścigać się z najlepszymi.

Jeżeli wybrałeś możliwość nr 3 myślę że każdym autem nauczysz się na początku tego co jest Ci potrzebne, bez względu kaszelek,bmw,cieniasek itd, ponieważ to czego najdłużej się uczy a co jest niezbędne do ścigania się później autem typowo sportowym to:
1.Balans masy auta i jego wyczucie przy różnych prędkościach,
2.Hamowanie - wyczucie granicznego momentu wciśnięcia hamulca i jego dozowanie
3.Wyczucie gabarytu auta tak by brać pachołki na "grubość lakieru".

Myślę że kiedy zapytasz kogokolwiek z topu rajdowej listy odpowie tobie podobnie jak ja, pod warunkiem iż mają podobne doświadczenia.

Ja przesiadałem się między R5,maluszkiem,cieniaskiem,asterką i nie miałem jakiego kolwiek problemu który coniektórzy wyolbrzymiają do anormalnych wymierów typu "nawyki" które rzekomo się nabiera. Jeżeli wydaje się Tobie że nabrałeś nawyków do auta tylnionapędowego i nie radzisz sobie w przednionapędowym to jest to znaczy że jesteś 1 dzień od ich zapomnienia, pod warunkiem że wcześniej nauczyłeś się balansować autem, hamować autem i czuć gabaryty auta.

Popieram przedmówcę iż kaszlaczek może Cię wiele nauczyć ponieważ nie ma auta w którym siedząc czujesz jakbyś każdą częścią ciała dotykał gleby :)

Pzdr

konto usunięte

Temat: początkujący

Tylko cc ewentualnie Trabant :)
Ryszard Wiesztort

Ryszard Wiesztort Specjalista od spraw
trudnych i
niewykonalnych ;)

Temat: początkujący

A ja tam jeżdżę Swiftem i progi mam, podłogę także.
Do KJS nada się każde auto byle by potrafiło przetrwać imprezę, ponieważ, żeby walczyć o pudło to troszkę kierą kręcić trzeba umieć i już.
U nas w AK dolnyśląsk w tym roku np powołano puchar malucha, więc malany jeszcze żyją i startują przynajmniej na ZDolnym Śląsku ;)
Co do samochodów pojawiających się na KJS, to niedługo podtrzymanie turbo stanie się normą, ilość pieniędzy ładowana w "amatorskie" ściganie zaczyna być porażająca. Np w czasie ostatniego "rajdu" YETI w Lesznie przyjechało tyle Subaru, że można by było zrobić puchar markowy.
Nie mniej jednak dla mnie udział w KJS to wciąż jeszcze kupa dobrej zabawy i zawsze okazja aby nauczyć się lub wypróbować coś nowego.
Dorota S.

Dorota S. UPDATE w profilu :)

Temat: początkujący

Ryszard Wiesztort:
Nie mniej jednak dla mnie udział w KJS to wciąż jeszcze kupa dobrej zabawy i zawsze okazja aby nauczyć się lub wypróbować coś nowego.
dokładnie-i byle by nie było tak,ze za 20lat będziem ścigac się corvettami;) -nieee no, super by było się tak pobawić,ale jednak amatorski kaszlako-pierdolot, na puszce od piwa zamiast dolotu, czy swift na crah testy- to ma swój klimat i koniec. To nie jest kurna Nürburgring ;)

konto usunięte

Temat: początkujący

Najgorsze jest to ze powoli zanikaja dawne KJS y kiedy to impreza faktycznie odbywala sie najtanszym sprzetem a tylko co jakis czas trafialy sie full przygtowane auta "rajdowe" teraz niektorych KJS kosztuje juz tyle co PPZM :)) co uwazam traci troszke ses, nie mowiac o wzrastajacych cenach imprez sportowych amatorskich...smutne

P.S
Swiftem niezle mozna namieszac w klasie i generalce ;)

konto usunięte

Temat: początkujący

Trzeba by zorganizować coś na wzór amerykanskiego 24h LeMons. Budżet max powiedzmy 3-4k PLN i OGIEŃ!

Temat: początkujący

Jestem początkującym:) ale chciałbym spełnić swoje wielkie marzenie :> i zacząć startować w rajdach lub w jakis wyscigach:] nie wiem gdzie mam sie zglosic aby to spelnic.
Mateusz S.

Mateusz S. Senior Project
Manager

Temat: początkujący

Nieco informacji znajdziecie tutaj: http://www.klasan3.pl/forum/topic/od-czego-zaczac
Paweł L.

Paweł L. Product Manager

Temat: początkujący

Mam pytanie do warszawiaków :)
Podobnio kiedyś były organizowane jakieś małe OS-y niedaleko stadionu . To była jakaś cykliczna impreza. Można było przyjechać i swoim autem poszaleć. Nigdy tam nie byłem . Czy wiecie czy nadal coś takiego istnieje ? Z chęcią bym spróbował swoich sił...

konto usunięte

Temat: początkujący

Było, później przestało, znowu było, a od m-ca znowu nie ma ...

Wpadnij na Miedzianą Góre/Słomczyn, pojeździsz za podobne pieniądze.Łukasz S. edytował(a) ten post dnia 24.08.10 o godzinie 20:17

Następna dyskusja:

I love Bachata - poziom poc...




Wyślij zaproszenie do