Łukasz Lewandowski

Łukasz Lewandowski Managing Director

Temat: PILOT DO RPP

Szukam pilota do RPP najchętniej z Wa-wy lub okolic.
Mateusz S.

Mateusz S. Senior Project
Manager

Michał K.

Michał K. Ludzie są jak
choinki - dwa, trzy
razy siekierką i
leżą :)

Temat: PILOT DO RPP

Mateusz Senko:
http://www.darekgurdziolek.pl/

http://www.irekpleskot.com/

Mateusz,

o co chodzi z tymi linkami??
Łukasz Włoch

Łukasz Włoch Menedżer sportu, PR,
Pilot rajdowy

Temat: PILOT DO RPP

Michał K.:
Mateusz Senko:
http://www.darekgurdziolek.pl/

http://www.irekpleskot.com/

Mateusz,

o co chodzi z tymi linkami??


Piloci z warszawy lub okolic.

Zawsze mnie to zastanawia co to za róznica z jakiego miasta jest pilot?? a jeszcze jest jedno dobre pytanie ile ważysz.
Pewnie słyszłeś to kilka razy.
Mateusz S.

Mateusz S. Senior Project
Manager

Temat: PILOT DO RPP

Michał K.:
Mateusz Senko:
http://www.darekgurdziolek.pl/

http://www.irekpleskot.com/

Mateusz,

o co chodzi z tymi linkami??

Łukasz pytał o pilotów do RPP, więc podałem ich oficjalne www.
Michał K.

Michał K. Ludzie są jak
choinki - dwa, trzy
razy siekierką i
leżą :)

Temat: PILOT DO RPP

Mateusz Senko:
Michał K.:
Mateusz Senko:
http://www.darekgurdziolek.pl/

http://www.irekpleskot.com/

Mateusz,

o co chodzi z tymi linkami??

Łukasz pytał o pilotów do RPP, więc podałem ich oficjalne www.
Rozumiem, że jesteś menedżerem tych dwóch Panów, tak? I rozumiem, że to są jedyni dwaj piloci na rynku, tak?

Poważnie mówiąc, ideą mojego pytania było dlaczego akurat te dwa linki?
Mateusz S.

Mateusz S. Senior Project
Manager

Temat: PILOT DO RPP

Michał K.:
Mateusz Senko:
Michał K.:
Mateusz Senko:
http://www.darekgurdziolek.pl/

http://www.irekpleskot.com/

Mateusz,

o co chodzi z tymi linkami??

Łukasz pytał o pilotów do RPP, więc podałem ich oficjalne www.
Rozumiem, że jesteś menedżerem tych dwóch Panów, tak? I rozumiem, że to są jedyni dwaj piloci na rynku, tak?

Poważnie mówiąc, ideą mojego pytania było dlaczego akurat te dwa linki?


nie, nie jestem. i nie rozumiem w czym problem. Łukasz pytał, ja odpowiadam, podając akurat te nazwiska (www), które mi przyszły do głowy. jeszcze jakieś wyjaśnienie napisać? bo jutro już raczej nie będę mógł - Swedish Rally :)
Michał K.

Michał K. Ludzie są jak
choinki - dwa, trzy
razy siekierką i
leżą :)

Temat: PILOT DO RPP

Mateusz Senko:
nie, nie jestem. i nie rozumiem w czym problem. Łukasz pytał, ja odpowiadam, podając akurat te nazwiska (www), które mi przyszły do głowy. jeszcze jakieś wyjaśnienie napisać? bo jutro już raczej nie będę mógł - Swedish Rally :)

eot. miłego oglądania.
Łukasz Lewandowski

Łukasz Lewandowski Managing Director

Temat: PILOT DO RPP

Dzięki za namiary.

Odpowiadając na pytanie - dlaczego najchętniej z Warszawy?

Dlatego, że jest łatwiej załatwiać różne rzeczy, spotkać się między rajdami itd. Poza tym zależy mi na stworzeniu stałego teamu, a jest to tym łatwiejsze im więcej mamy możliwości wspólnej współpracy przez cały rok.
Monika W.

Monika W. BRE BANK S.A.

Temat: PILOT DO RPP

Jestem "lajkonikiem" ;) ale poza wagą i wygodnymi odległościamivpomiędzy kierowca i pilotem chyba dość istotne jest zgranie i pomijam tu już sam opis i rytm ale też podobne podejście do całego "zamieszania."..Napewno w przypadku zupełnie nieznajomych sobie osób fakt mieszkania blisko pomaga, w miarę bezproblemowo można potrenowac, obgadać wszystko co istotne.
Ponadto w RPP (gdzie zakładam że nie masz mega budżetu) dość istotne jest żeby pilot poza "umysłowym" i koordynatorem był choć namiastką mechanika? chyba zę się myle...
Łukasz W., Ty jesteś profi pilotem więc jeśli masz się z kimś dogadać w aucie lub nie to zrobisz to w "trzy sekundy", dzieki temu że sam masz doświadczenie i jeżdzisz z doświadczonymi kierowcami którzy wiedzą czego chcą.a to zasługa przejechanych km oesowych przez prawą i lewą stronę załogi. W takim przypadku "codzienna odległość " ma wtórne znaczenie.Monika W. edytował(a) ten post dnia 10.02.10 o godzinie 23:45
Łukasz Włoch

Łukasz Włoch Menedżer sportu, PR,
Pilot rajdowy

Temat: PILOT DO RPP

Monika W.:
Jestem "lajkonikiem" ;)
Łukasz W., Ty jesteś profi pilotem więc jeśli masz się z kimś dogadać w aucie lub nie to zrobisz to w "trzy sekundy", dzieki temu że sam masz doświadczenie i jeżdzisz z doświadczonymi kierowcami którzy wiedzą czego chcą.a to zasługa przejechanych km oesowych przez prawą i lewą stronę załogi. W takim przypadku odległość na codzień ma wtórne znaczenie.

A co do doświadczonych kierowców to oni własnie średnio wiedzą czego chcą i zawsze bedzie jak z kobietami tamta miała lepszy bufet a ta lepszy piekarnik. Życie i rajdy to sztuka kompromisów. Ja jestem za kumpelskim dobiraniem pilotów. W warunkach kiedy każdego skurcz łapie jak ma zapłacić pilotowi to po co się męczyć. Lepiej jechać z kumplem traktować to jako zabawe a nie jako przymus. Żeby znosić fochy psełdo gwiazd, które jedząc kolejnego wieśmaka mówią do pilota schudnij.

Napewno jest taniej bo jedziecie z tego samego miasta. Odpadają koszty dojazdu pilota. Można się spotkać i pogadać nie trzeba non-stop wisieć na telefonie. Chodzi jednak o to żeby te plusy nie przesłoniły wam minusów.
Łukasz Lewandowski

Łukasz Lewandowski Managing Director

Temat: PILOT DO RPP

Słuchajcie. Właśnie chodzi mi o kumpelską współpracę, a w moim przypadku jeszcze o to, że potrzebuję pilota - szefa. Nie mam ogromnego doświadczenia, nie jestem gwiazdą, ani nie chcę nią być, chcę jedynie robić to co kocham, czyli jeździć w rajdach z kimś bardziej doświadczonym ode mnie.

Poza tym uważam, że kierowca rajdowy na OS-ie powinien być wykonawcą pilota, który decyduje o tempie, ostrzega, motywuje i decyduje kiedy ciśniemy, a kiedy odpuszczamy. Ja uwielbiam jeździć na opis i pomimo umiarkowanego doświadczenia dostrzegam wiele zalet dobrego pilota. Np. że dużo wolniej jeżdżę lewe zakręty niż prawe.

Ja sam tego u siebie nigdy nie zobaczę - takie rzeczy może podpowiedzieć tylko doświadczona osoba, która na dodatek ma podobne podejście do rajdów i wspólnie zastanawia się jak jeździć skuteczniej.

Można by jeszcze dużo napisać, ale ja nadal NIE MAM PILOTA!!!

Więc help!

Temat: PILOT DO RPP

pewnie nie pomoge ale http://www.rajdy.hoga.pl/gielda/gielda.asp?D=8 lub http://www.ak-polski.org.pl/gielda.php?a=6 moze cos znajdziesz, ewentualnie danie ogłoszen na tych stronach (jest za free)
Łukasz Lewandowski

Łukasz Lewandowski Managing Director

Temat: PILOT DO RPP

Rafał Chudy:
pewnie nie pomoge ale http://www.rajdy.hoga.pl/gielda/gielda.asp?D=8 lub http://www.ak-polski.org.pl/gielda.php?a=6 moze cos znajdziesz, ewentualnie danie ogłoszen na tych stronach (jest za free)

Dzięki, ale już zamieściłem tam ogłoszenie.
Łukasz Lewandowski

Łukasz Lewandowski Managing Director

Temat: PILOT DO RPP

Łukasz Włoch:
Michał K.:
Mateusz Senko:
http://www.darekgurdziolek.pl/

http://www.irekpleskot.com/

Mateusz,

o co chodzi z tymi linkami??


Piloci z warszawy lub okolic.

Zawsze mnie to zastanawia co to za róznica z jakiego miasta jest pilot?? a jeszcze jest jedno dobre pytanie ile ważysz.
Pewnie słyszłeś to kilka razy.


Ile ważysz?
Przemysław Zawada

Przemysław Zawada Pain is temporary.
Quitting lasts
forever.

Temat: PILOT DO RPP

Łukasz Lewandowski:
Słuchajcie. Właśnie chodzi mi o kumpelską współpracę, a w moim przypadku jeszcze o to, że potrzebuję pilota - szefa. Nie mam ogromnego doświadczenia, nie jestem gwiazdą, ani nie chcę nią być, chcę jedynie robić to co kocham, czyli jeździć w rajdach z kimś bardziej doświadczonym ode mnie.

Poza tym uważam, że kierowca rajdowy na OS-ie powinien być wykonawcą pilota, który decyduje o tempie, ostrzega, motywuje i decyduje kiedy ciśniemy, a kiedy odpuszczamy. Ja uwielbiam jeździć na opis i pomimo umiarkowanego doświadczenia dostrzegam wiele zalet dobrego pilota. Np. że dużo wolniej jeżdżę lewe zakręty niż prawe.

Ja sam tego u siebie nigdy nie zobaczę - takie rzeczy może podpowiedzieć tylko doświadczona osoba, która na dodatek ma podobne podejście do rajdów i wspólnie zastanawia się jak jeździć skuteczniej.

Można by jeszcze dużo napisać, ale ja nadal NIE MAM PILOTA!!!

Więc help!


Brutalnie będzie. Doświadczony pilot-szef kosztuje. Pomijając wszelkie "freestyle'owo funowe" aspekty ścigania - to cały czas jest rywalizacja sportowa. Ona zaś przez większość startujących ściśle związana jest z rozwojem i stąpaniem naprzód. Oczekuj więc, iż pilot który zrobi "krok w nieznane" będzie chciał sobie to "odbić" w formie gratyfikacji finansowej.
Jest kilka "wolnych" nazwisk w RSMP - to z reguły ludzie, od których sporo byłbyś się w stanie nauczyć.
Łukasz Lewandowski

Łukasz Lewandowski Managing Director

Temat: PILOT DO RPP

Przemysław Zawada:
Łukasz Lewandowski:
Słuchajcie. Właśnie chodzi mi o kumpelską współpracę, a w moim przypadku jeszcze o to, że potrzebuję pilota - szefa. Nie mam ogromnego doświadczenia, nie jestem gwiazdą, ani nie chcę nią być, chcę jedynie robić to co kocham, czyli jeździć w rajdach z kimś bardziej doświadczonym ode mnie.

Poza tym uważam, że kierowca rajdowy na OS-ie powinien być wykonawcą pilota, który decyduje o tempie, ostrzega, motywuje i decyduje kiedy ciśniemy, a kiedy odpuszczamy. Ja uwielbiam jeździć na opis i pomimo umiarkowanego doświadczenia dostrzegam wiele zalet dobrego pilota. Np. że dużo wolniej jeżdżę lewe zakręty niż prawe.

Ja sam tego u siebie nigdy nie zobaczę - takie rzeczy może podpowiedzieć tylko doświadczona osoba, która na dodatek ma podobne podejście do rajdów i wspólnie zastanawia się jak jeździć skuteczniej.

Można by jeszcze dużo napisać, ale ja nadal NIE MAM PILOTA!!!

Więc help!


Brutalnie będzie. Doświadczony pilot-szef kosztuje. Pomijając wszelkie "freestyle'owo funowe" aspekty ścigania - to cały czas jest rywalizacja sportowa. Ona zaś przez większość startujących ściśle związana jest z rozwojem i stąpaniem naprzód. Oczekuj więc, iż pilot który zrobi "krok w nieznane" będzie chciał sobie to "odbić" w formie gratyfikacji finansowej.
Jest kilka "wolnych" nazwisk w RSMP - to z reguły ludzie, od których sporo byłbyś się w stanie nauczyć.


A tak z ciekawości. Jakie to są pieniądze? Tak orientacyjnie.
Mateusz S.

Mateusz S. Senior Project
Manager

Temat: PILOT DO RPP

Michał K.:
Mateusz Senko:
nie, nie jestem. i nie rozumiem w czym problem. Łukasz pytał, ja odpowiadam, podając akurat te nazwiska (www), które mi przyszły do głowy. jeszcze jakieś wyjaśnienie napisać? bo jutro już raczej nie będę mógł - Swedish Rally :)

eot. miłego oglądania.

podziękował :) było nie najgorzej, galeria niebawem.

edit: już jest: http://rajdy.autoklub.pl/gallery/show/id/1266955683Mateusz Senko edytował(a) ten post dnia 23.02.10 o godzinie 22:20
Dominika Duziak

Dominika Duziak Payments
Proffessional

Temat: PILOT DO RPP

Łukasz, to teraz opowiedz, jak znalazłeś swojego pilota, z którym tworzycie obecnie zespół?

Ja zakontraktowałam się na ten sezon z kierowcą, który po przejechaniu jednego rajdu zrezygnował z dalszych startów na rzecz rozwoju sowjego biznesu.

Teraz jestem 'dziewczyną do wynajęcia' ;-) I sama jestem bardzo ciekawa- jak to jest z tymi stawkami pilotów? Jakiś standard?

Pierwszy raz jechałam w Warmińskim z kierowcą, którego poznałam face2face tydzień przed rajdem, ponieważ Maciek jest z Olsztyna. miałam spore obawy o to, jak się dogadamy..biorąc pod uwagę mój charakterek, mogło być różnie. i tu bardzo miła niespodzianka- komunikacja rewelacyjna, ubawiłam się niesamowicie, zapoznanie,opis- bez problemu, sam rajd- również (no poza wizytami w rowie itp.)- również bardzo udany.

Bać się 'obcych' zatem nie należy, ale faktem jest, że moje doświadczenia w tej mierze nie są duże. Na pewno Łukasz W. ma na ten temat znacznie więcej do powiedzenia.
Łukasz Lewandowski

Łukasz Lewandowski Managing Director

Temat: PILOT DO RPP

Ja Wojtka znalazłem przez ogłoszenie które zamieścił na Hoga.pl Potem się spotkaliśmy na lunchyk, bo on też z Warszawy i pojechaliśmy na rajdzik. Moje krótkie, aczkolwiek już dosyć bogate 'w pilotów' doświadczenie mówi, że dobry pilot to pilot z pasją. Jechałem Mazowiecki z Pawłem Somerlikiem, który nie miał żadnego doświadczenia i jechało się rewelacyjnie. Gość może ma małe doświadczenie, ale jest mega profi nastawiony, skoncentrowany i poprostu zaangażowany.

Z Wojtkiem jest inaczej. Przede wszystkim ma duże doświadczenie i wielki spokój. Jesteśmy w podobnym wieku, z podobnej branży i mamy chyba podobne podejście do życia.

Jeśli tylko Wojtek będzie chciał dalej ze mną jeździć, a na razie mówi, że chce to myślę, że możemy razem sporo ugrać.

Co do kasy - gentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach, ale możesz przecież sama Wojtka zapytać :-)

A'propos Warmińskiego to szczerze mówiąc trochę się przestraszyłem jak zobaczyłem Wasze auto w rowie, bo wyglądało na koniec rajdu. Strasznie paskudne miejsce do wypadnięcia, biorąc pod uwagę nadjeżdżające załogi.

Następna dyskusja:

Pilot poszukiwany!




Wyślij zaproszenie do