konto usunięte
Temat: Konferencja - "Sponsoring kultury i sztuki czyli jak...
Informacje organizacyjne:Termin: - 29 lipca 2011 r.
Miejsce - Słynna Restauracja "Wierzynek", Sala Rycerska - serce Rynku Starego Miasta w Krakowie, Rynek 15, http://wierzynek.pl
Cena: 550 zł brutto,
Zgłoszenie: – wydrukuj, uzupełnij i prześlij na numer fax: 12 431 08 50,
lub prosimy o kontakt; tel: (12) 431-08-50, 0 606 750 170, e-mail: kontakt@wirtualnakultura.pl
9.30
Rejestracja uczestników.
9.45
mec. Monika Brzozowska: „Sponsoring i PR kultury i sztuki - praktyczne podpowiedzi jak znaleźć sponsora"
- wstęp do Konferencji.
10.00
mec. Monika Brzozowska – ekspert z zakresu prawa autorskiego, reklamy, sponsoringu:
Uwarunkowania prawne sponsoringu – sponsoring a media (problematyka kryptoreklamy); mecenat, darowizna.
10.45
Hubert Ochmański - kierownik działu badań, Agencja Public Relations Exacto
Badania marketingowe w procesie kształtowania wizerunku instytucji kultury.
Badania marketingowe i ich wykorzystanie w procesach decyzyjnych. Korzyści profesjonalnych badań marketingowych. Barometr Komunikacji jako narzędzie służące do przeprowadzania badań. Możliwości Barometru oraz sposoby jego wykorzystania.
11.30
Anna Deręgowska - Watza - Agencja Planet PR
Przygotowania kampanii promującej wydarzenie kulturalne – jak się przygotować do poszukiwania sponsora – harmonogram działań.
wybór partnerów medialnych – jak dokonać wyboru, jakich partnerów medialnych potrzebujemy, jak poszukiwać partnerów medialnych
przygotowanie prezentacji dla partnerów medialnych czyli jak zainteresować partnerów medialnych naszym wydarzeniem
facebook, goldenline, twister – gdzie nie może nas zabraknąć
opiekun wydarzenia, call – center, centrum prasowe, przygotowywanie projektów dla mediów
przygotowanie strony internetowej jako końcowa część spójnego wizerunku
aktywne poszukiwanie sponsorów – wybór, lista mailingowa, telefony lub/i kontakt bezpośredni
12.45
13.15
mec. Monika Brzozowska – adwokat, partner w Kancelarii PD&B :
Mecenat państwa – Ministerstwo Kultury w procesie sponsoringu instytucji kultury? Czy prawo odstrasza od sponsorowania?
Monika Bieda - PR Manager , Agencja S4
Skuteczne działania public relations dla instytucji kultury: media relations a e - PR
Jak prowadzić działania public relations dla instytucji kultury wybierając skuteczne i adekwatne narzędzia PR? Jaka jest rola tradycyjnych media relations a jakie możliwości dają narzędzia e - PR
14.15
Lunch
14.45
Piotr Dzik - Dyrektor ds. Strategicznych Grupa PRC
Jakie są niebezpieczeństwa dla sponsora wydarzenia kulturalnego?
Jakich wydarzeń nie sponsorujemy i dlaczego? Dlaczego nie wybieramy oferty sponsoringu – główne błędy w ofertach przesyłanych przez instytucje kultury, problematyka negocjacji ze sponsorem.
15.15
Urszula Podraza - Ekspert ds. PR Kraków Airport
Czy firmy chcą sponsorować instytucję kultury?
Urszula Co zyskujemy, dlaczego sponsorujemy, czego oczekujemy od instytucji kultury, korzyści dla sponsora, monitoring efektów działań sponsoringowych – raporty dla sponsora - Case study.
16.00
Urszula Podraza - Ekspert ds. PR, Kraków Airport
Rola mediów w procesie sponsoringu czyli jak dotrzeć i przekonać mass-media?
Media i informacja o sponsorze – jak zainteresować media informacją o sponsoringu – działania instytucji kultury i sponsora, czy media boją się informowania o sponsorach?
17.00
17.30
Podsumowanie Konferencji
Zakończenie Konferencji, rozdanie certyfikatów