Arek Szulc

Arek Szulc control engineer

Temat: O2 1.6 MPI byebye

Z tego co się orientowałem, silnik 1.6 MPI bedzie wkładany tylko do kończ produkcji O2 kombi, czyli jeszcze max do połowy roku, albo i krócej.

W zwiazku z tym dylemat, czy kupować auto z tym niezawodnym i uznanym silnikiem na gaz (ostatnia okazja O2 kombi)....???
czy jednak nie bać się 1.4 TSI ktory też można gazować (w cenniku jest opcja), ale ten silnik jednak jeszcze nie jest wzorem niezawodności....???

Co robić? pomóżcie...
Marcin Chruślak

Marcin Chruślak "Usuń ze swojego
słownika słowo
„problem” i zastąp
słowem...

Temat: O2 1.6 MPI byebye

Arek Szulc:
Z tego co się orientowałem, silnik 1.6 MPI bedzie wkładany tylko do kończ produkcji O2 kombi, czyli jeszcze max do połowy roku, albo i krócej.

W zwiazku z tym dylemat, czy kupować auto z tym niezawodnym i uznanym silnikiem na gaz (ostatnia okazja O2 kombi)....???
czy jednak nie bać się 1.4 TSI ktory też można gazować (w cenniku jest opcja), ale ten silnik jednak jeszcze nie jest wzorem niezawodności....???

Co robić? pomóżcie...

Jedna i druga opcja to rozumiem O2?
Auto na firmę?
Jakie przebiegi roczne?
Na jaki okres użytkowania ma być auto?
Oba auta z instalacją fabryczną?
Arek Szulc

Arek Szulc control engineer

Temat: O2 1.6 MPI byebye

O2 lift salon inst. gaz. fabryczna
Auto prywatne
rocznie 15-20 kkm
8-10 lat
Marcin Chruślak

Marcin Chruślak "Usuń ze swojego
słownika słowo
„problem” i zastąp
słowem...

Temat: O2 1.6 MPI byebye

Arek Szulc:
O2 lift salon inst. gaz. fabryczna
Auto prywatne
rocznie 15-20 kkm
8-10 lat
8-10 lat to celował bym w 1.6 , obawiam się że silnik 1.4 TSI nie będzie tak żywotny, słyszałem że nie należą do wytrzymałych. Strata wartości auta przy tak długim okresie użytkowania nieodgrywa roli, biorąc pod uwagę awaryjność jednostek 1.4 tfsi łatwiej było by chyba sprzedać 1.6 mpi.
Przy silniku 1.4 tfsi masz również koło dwumasowe, które w pewnym momencie możesz mieć do wymiany a do tanich pewnie nie należy. Duża liczba czujników + turbo to też kolejne elementy które odgrywają dość istotną sprawę w aucie, ale nie wolno zapominać że się psują.

konto usunięte

Temat: O2 1.6 MPI byebye

bzdura

1.4tsi CAXA 122hp nie ma dwumasy

jak lpg to tylko 1.6...
Marcin Chruślak

Marcin Chruślak "Usuń ze swojego
słownika słowo
„problem” i zastąp
słowem...

Temat: O2 1.6 MPI byebye

Łukasz P.:
bzdura

1.4tsi CAXA 122hp nie ma dwumasy

jak lpg to tylko 1.6...
Dwumas jest w DSG, źle spojrzałem, co nie zmienia faktu że 1.4 nie jest super silnikiem...

konto usunięte

Temat: O2 1.6 MPI byebye

Marcin, moja O2FL 1.4tsi 122hp 6m po wymianie na gwarancji

- nastawnika: 03C 109 088 E
- łańcucha: 03C 109 158 A
- napinacza: 03C 109 507 AH

powróciła do życia, także złego słowa nie powiem :)

produkcja 06.08.2010
Arek Szulc

Arek Szulc control engineer

Temat: O2 1.6 MPI byebye

a jak wychodzi spalanie tej O2FL 1.4tsi 122hp ?

Łukasz P.:
Marcin, moja O2FL 1.4tsi 122hp 6m po wymianie na gwarancji

- nastawnika: 03C 109 088 E
- łańcucha: 03C 109 158 A
- napinacza: 03C 109 507 AH

powróciła do życia, także złego słowa nie powiem :)

produkcja 06.08.2010

konto usunięte

Temat: O2 1.6 MPI byebye

Arek

od święta 4.6/100 na trasie (Warszawa - Tychy, Wigilia/Boże Narodzenie, ruch zerowy, tempomat 80km/h)

miasto 7-10/100

przy bucie 12 w górę na lekko

teraz brałbym 1.8TSI albo RS

Następna dyskusja:

Fabia 1,4 MPI 2002 problem




Wyślij zaproszenie do