Daniel Błażejewski

Daniel Błażejewski www.proadviser.pl

Temat: Czy chipować octavie 1.8T ?

Witam,

Zastanawiam się nad chipowaniem silnika 1.8T, fabrycznie 150km, po tuningu 195km.

Czy ktoś z Was ma doświadczenie w tuningowniu tego silnika?

Pozdrawiam
Marcin Chruślak

Marcin Chruślak "Usuń ze swojego
słownika słowo
„problem” i zastąp
słowem...

Temat: Czy chipować octavie 1.8T ?

Daniel Błażejewski:
Witam,

Zastanawiam się nad chipowaniem silnika 1.8T, fabrycznie 150km, po tuningu 195km.

Czy ktoś z Was ma doświadczenie w tuningowniu tego silnika?

Pozdrawiam

Czy chipować? Odpowiedź jest prosta, TAK. Przed podjęciem jednak decyzji dobrze jest poszukać odpowiedniej firmy która daną modyfikację przeprowadzi.Większość renomowanych firm z silnika 1.8t 150 ps wyciąga bezpieczne 180 ps i okolice 270 nm wszystko oczywiście uzależnione jest od podzespołów ( turbo,przepławka)jak i samej kondycji silnika.

Panie Danielu, proszę napisać jaką pan wybrał firmę która te 195 ps przewiduje.
Daniel Błażejewski

Daniel Błażejewski www.proadviser.pl

Temat: Czy chipować octavie 1.8T ?

Witam, niżej wklejam ofertę firmy:

Witamy Panie Danielu

Podając ceny przekazujemy informacje co do technologii i zakresu usługi modernizacji Pana samochodu Skoda Octavia 1.8T 150 KM aby Pan wiedział jaki zakres obejmuje dana usługa i zarazem aby mógł Pan podjąć dobrą decyzję.

Cała modernizacja w tym przypadku wykonana w formie indywidualnej optymalizacji poprzez Chip Tuning Super VIP to inwestycja w aktualnej PROMOCJI na 17 lecie działania naszego zespołu w tuningu : 2000 - 2400 zł (cena obejmuje samochód z seryjnym wyposażeniem bez wprowadzonych dodatkowych modernizacji)

Ważne: wymagany jest dobry stan silnika oraz przebieg na jeszcze seryjnych częściach max. 160 tyś km.

Tutaj może się Pan zapoznać m. in. z przyrostami mocy i momentu obrotowego możliwymi do uzyskania poprzez wykonanie modernizacji:

http://www.44tuning.pl/chip-tuning-skoda-octavia-1.8t-...

Przy zachowaniu tych samych średnich prędkości i intensywności przyspieszania istnieje możliwość uzyskania na trasie oszczędności paliwa ok. 4 – 10%

Zakres modernizacji zawarty w cenie:

- diagnostyka stanu jednostki napędowej przed przystąpieniem do modernizacji

- wykonanie pomiarów mocy i momentu, elastyczności

- wykonanie pomiarów analizy spalin AFR

- sprawdzenie danych odczytowych „live data” (dane pracy silnika np.: praca układu doładowania, praca układu zapłonowego)

- sprawdzenie ogólnego stanu kluczowych elementów samochodu np.: praca skrzyni, sprzęgła oraz układu hamulcowego i etc.

W przypadku gdy jednostka napędowa jest w dobrej kondycji przystępujemy do modernizacji, jeżeli nie to odstępujemy od modernizacji rozliczając się za wykonane pomiary i diagnostykę wskazując zarazem co należy uczynić aby przywrócić sprawność jednostce napędowej.

W przypadku gdy samochód posiada drobne usterki np.: uszkodzony przepływomierz, filtr powietrza to staramy się o ile części są dostępne od ręki dokonać naprawy na miejscu ( jest to dodatkowo płatne)

Następnie kiedy jednostka w pełni nadaje się do modernizacji wykonujemy (ustalając przyrosty indywidualnie w zależności od potrzeb klienta i indywidualnego potencjału egzemplarza):

- odczytanie programu seryjnego odpowiednią najnowszą technologią

- na podstawie w/w pomiarów pracy silnika w Pana samochodzie, naszych danych konstrukcyjnych jak i Pana potrzeb wykonujemy nowe ustawienia bazując na seryjnym programie z Pana egzemplarza

- po nagraniu wykonujemy kolejne pomiary weryfikujące dokonane nowe ustawienia

- w razie potrzeby dokonujemy odpowiedniej korekty tak aby jednostka napędowa w pełni poprawnie pracowała z naciskiem na odpowiedni przebieg momentu obrotowego, kulturę pracy, temperatury pracy czy analizę spalin AFR ( stosunek mieszanki paliwowo-powietrznej jest to ważny element aby samochód jeździł bezpiecznie pozwalając silnikowi pracować optymalnie)


Na potwierdzenie otrzymuje Pan wyniki pomiarów mocy i momentu opcjonalnie także elastyczności wraz z „Poradnikiem użytkownika samochodu po tuningu” będącą efektem naszego wieloletniego doświadczenia w tej branży jak i przeprowadzanych badań.

Dzięki niemu można się dowiedzieć jak lepiej dbać o jednostkę napędową, jaki warto stosować olej oraz co ile go wymieniać, jakie znaczenie ma stan filtra powietrza na żywotność silnika.

Czas wykonania ok. 6 godzin


Ilość egzemplarzy objętych promocją jest ograniczona, więc im szybciej się Pan zdecyduje tym ma Pan większą szanse na skorzystanie z tej specjalnej oferty.



Ponadto tutaj można się zapoznać z informacjami na temat rekomendowanej opcji tuningu Pana samochodu:



http://www.44tuning.pl/tuning-i-chip-tuning/chip-tunin...

Wszystkie modernizacje przeprowadzamy dokonując indywidualnych optymalizacji na podstawie pomiarów na hamowni, pomiarów diagnostycznych oraz informacji technicznych uzyskanych podczas wcześniejszych badań wykonanych w naszych ośrodkach badawczych.



Dzięki temu wykonane modernizacje u nas w połączeniu z dobrą eksploatacją pozwalają na dokonywanie nawet normalnych przebiegów.



Ponadto rekomendowana przez nas modernizacja jest bezpieczna dla tej jednostki napędowej a na naszą modernizację elektroniczną - oprogramowanie udzielamy 2 letniej gwarancji.



Kiedy zatem chce Pan profesjonalnie zwiększyć moc i jeździć znacznie przyjemniej?




Pozdrawiamy

Zespół 44tuning.pl
Marcin Chruślak

Marcin Chruślak "Usuń ze swojego
słownika słowo
„problem” i zastąp
słowem...

Temat: Czy chipować octavie 1.8T ?

Daniel Błażejewski:
Witam, niżej wklejam ofertę firmy:

Witamy Panie Danielu

Podając ceny przekazujemy informacje co do technologii i zakresu usługi modernizacji Pana samochodu Skoda Octavia 1.8T 150 KM aby Pan wiedział jaki zakres obejmuje dana usługa i zarazem aby mógł Pan podjąć dobrą decyzję.

Cała modernizacja w tym przypadku wykonana w formie indywidualnej optymalizacji poprzez Chip Tuning Super VIP to inwestycja w aktualnej PROMOCJI na 17 lecie działania naszego zespołu w tuningu : 2000 - 2400 zł (cena obejmuje samochód z seryjnym wyposażeniem bez wprowadzonych dodatkowych modernizacji)
Pozdrawiamy

Zespół 44tuning.pl

Obawiałem się to to właśnie będzie ta firma:]Sam nie miałem doświadczenia z tą firmą, lecz w "świadku tuningowym" nie ma ona dobrej renomy. Dla swojego dobra proszę przeczytaćhttp://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=88457&hl=

Widzę że jest Pan z Warszawy, mamy tu przynajmniej 3 godne polecenia firmy.
http://www.mrmotors.pl/kontakt.php u nich robię swoją Fabię RS 1.9 tdi obecnie z seryjnych 130 ps i 310 nm , było 180/380, po wymianie pompowtrysków które były już leciwe będziemy walczyć o 200/400, jedyna wada to dość długie terminy :/
A tak wygląda wykres Audi a4 1.8t( turbo k03s)
Obrazek
koszt 1-1.2 tyś a nie 2.4 :)
Na turbinie ( ko3) osiąga się bezpiecznie 180-185 ps.

Uploaded with ImageShack.us

Kolejną firmą jest http://www.tdi-tuning.pl/home.htm słynny Master Tuning
oraz http://www.diagtronik.pl/ tylko nie wiem czy akurat robią 1.8t.
Ewentualnie jeśli odległość nie stanowi problemu to chyba najlepsza firma w Polsce http://www.compsport.pl/.

Ja osobiście swojego auta nie oddał bym firmie 44tuning,ale decyzja należy do Pana.Jak ma pan jeszcze jakieś pytania, postaram się na nie odpowiedzieć.

pozdrawiamMarcin Chruślak edytował(a) ten post dnia 07.10.11 o godzinie 15:19
Daniel Błażejewski

Daniel Błażejewski www.proadviser.pl

Temat: Czy chipować octavie 1.8T ?

Super, dziękuję bardzo zapoznam się z ofertami wymienionych firm. Daniel jestem nie żaden Pan :)

pozdrawiam
Marcin Chruślak

Marcin Chruślak "Usuń ze swojego
słownika słowo
„problem” i zastąp
słowem...

Temat: Czy chipować octavie 1.8T ?

Daniel Błażejewski:
Super, dziękuję bardzo zapoznam się z ofertami wymienionych firm. Daniel jestem nie żaden Pan :)

pozdrawiam

Ok Danielu , pochwal się wynikiem po chipowaniu.:]

pozdro.Marcin Chruślak edytował(a) ten post dnia 07.10.11 o godzinie 15:34
Daniel Błażejewski

Daniel Błażejewski www.proadviser.pl

Temat: Czy chipować octavie 1.8T ?

Napisałem do każdej z tych firm, czekam na propozycje i zobaczymy :)

Dzięki



Wyślij zaproszenie do