Temat: Terenówka do pracy w terenie z hakiem
Jacek W.:
Panowie straszne duże pojemności tych aut, nie potrzebuje takich mocy, teraz pracuje busikiem toyoty o mocy dużo poniżej 100KM (2,5D ) i daje rade, pali 7L/100km, brakuje tylko dużego prześwitu. Wiem że to dział offroad ale może znacie jakieś auto o takich cechach?
wg mnie nie ma auta, które pojedzie z przyczepą (na pewno nie pustą) i spali 7 litrów, a co dopiero w terenie na dużych laczkach. Może masz na myśli "helkę" do 750 kg ciągnąć z górki na "luzie" bez napędów?
Ja proponuje zostać przy tym co masz bo 7 litrów to wynik nie do pobicia.
A jak pojedziesz w teren proponuje dokupić C-330 - do 2 litrów poj. i przyczepy ciąga
Silnik:
typ: S-312C, 4-suwowy, wysokoprężny, chłodzony cieczą,
liczba cylindrów: 2,
pojemność skokowa: 1960 cm³,
Stopień sprężania: 17:1,
moc znamionowa: 22,4 kW (30,5 KM) – (według DIN) przy 2200 obr./min. (35 KM według SAE),
jednostkowe zużycie paliwa przy mocy znamionowej 241 g/KWh,
moment obrotowy: 100 Nm przy 1600-1800 obr./min.
średnica cylindra/skok tłoka: 102/120 mm,
filtr powietrza: mokry z cyklonem,
sprzęgło: cierne, tarczowe, suche, dwustopniowe,
liczba biegów do jazdy w przód: 6,
liczba biegów wstecznych: 2,
skrzynia biegów: mechaniczna, z kołami zazębionymi na stałe oraz reduktorem, niesynchronizowana,
Przełożenie na poszczególnych biegach:
a) Skrzyni przekładniowej:
biegu 3,096
biegu 1,597
biegu 1,000
b) Reduktora:
niskie (I) 4,050
wysokie (II) 1,000
mechanizm różnicowy blokowany mechanicznie,
oś przednia nienapędzana sztywna,
układ kierowniczy dwukrążkowy z przekładnią zębatą,
hamulec mechaniczny, bębnowy, niezależny na oba koła tylne,
prędkość jazdy: 23,44 km/h,
średnie zużycie paliwa: 2.5 l/mth, przy czym 1 mth odpowiada 1 godzinie pracy ciągnika z 1865 obr./min.
Dominik W. edytował(a) ten post dnia 08.04.13 o godzinie 21:17