konto usunięte
- 1
- 2
konto usunięte
Temat: POLAND TROPHY
opowiedz coś o imprezie - na stronie niewiele info znalazłem...konto usunięte
Temat: POLAND TROPHY
Impreza ma charakter ekstremalny (klasy No Limit i Adventure) a dla poczatkujacych turystyczny (Tourist). Kazda edycja to 2 etapy - nocny i dzienny, poprzedzone prologiem. Terminy i miejsca podane na stronie. Zdjecia zamieszczone na stronie Orlen Trophy (http://www.orlentrophy.pl/?nodeid=63)z edycji 2006 r. oddadza troche charakter Poland Trophy - tylko ze tutaj bedzie ciezej :-)))Gośka W. ♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♬♬♭♩♪♫♬♭
Temat: POLAND TROPHY
Michał W.:opowiedz coś o imprezie - na stronie niewiele info znalazłem...
Wilma, przeciez most sobie urwałeś, chyba ze pojedziesz super ekstremalnie na 2 :-)))
konto usunięte
Temat: POLAND TROPHY
Na stronie niewiele można przeczytać nie otwierają się zakładki. No trudno. Poczytałam trochę na stronie orlenu.I gorąca prośba - pozdrów przy okazji (jeśli takową będziesz miał) Wojtusia Polowca z Krakowa.
Trochę sobie razem pojeździliśmy:)
konto usunięte
Temat: POLAND TROPHY
Monika,mi w mozilli tez sie nie otwieraja. Ale w IE wszystko jest ok.
konto usunięte
Temat: POLAND TROPHY
Strona jest optymalizowana na IE, bo mozilla nie obsluguje niektorych silnikow flasha - to informacja od programisty, ktory robi ta strone. Jak sie otwiera strone Poland Trophy to powinno otworzyc sie okienko w ktorym podane sa wymagania sprzetowe.Piotr S.:Monika,
mi w mozilli tez sie nie otwieraja. Ale w IE wszystko jest ok.
konto usunięte
Temat: POLAND TROPHY
No mam nadzieje, ze Wojtek zdazy z nowym samochodem i zglosi sie do PT :-))) Mamy juz zgloszenia ok 20 zalog, chociaz jeszcze nie zaczelismy akcji promocyjnej!Monika G.:Na stronie niewiele można przeczytać nie otwierają się zakładki. No trudno. Poczytałam trochę na stronie orlenu.
I gorąca prośba - pozdrów przy okazji (jeśli takową będziesz miał) Wojtusia Polowca z Krakowa.
Trochę sobie razem pojeździliśmy:)
konto usunięte
Temat: POLAND TROPHY
Juz zglosilismy do mozilli, ze strona nie dziala. Moze kiedys cos z tym zrobia... A na razie zapraszam do korzystania z IE, niestety...Piotr S.:Monika,
mi w mozilli tez sie nie otwieraja. Ale w IE wszystko jest ok.
konto usunięte
Temat: POLAND TROPHY
spok, jedna strone na rok mogę w IE otworzyć ;)konto usunięte
Temat: POLAND TROPHY
No to gooorące pozdrowionka dla Polowca raz jeszcze. Z Wojtkiem i resztą "świrów" jeździłam na rajdach Jeep'ów w Bieszczadach. To były super wyjazdy i super katorga. A że na trasach extreme jeździł tylko jeden damski zespół to był dodatkowy fun.konto usunięte
Temat: POLAND TROPHY
Małgorzata W.:Michał W.:opowiedz coś o imprezie - na stronie niewiele info znalazłem...
Wilma, przeciez most sobie urwałeś, chyba ze pojedziesz super ekstremalnie na 2 :-)))
bez przedniego mostu będę mógł ładnie driftować.... ;)
konto usunięte
Temat: POLAND TROPHY
Regulamin POLAND TROPHY i cennik jest już dostępny na stronie rajdu: http://polandtrophy.plMamy już zgłoszenia przeszło 30 załóg do pierwszej edycji, na Jurze Krakowsko Częstochowskiej!
konto usunięte
Temat: POLAND TROPHY
Nowe informacje o POLAND TROPHY:POLAND TROPHY & LADOGA TROPHY
Poland Trophy został oficjalnym partnerem rajdu Ladoga Trophy w Polsce, a Ladoga Trophy firmuje Poland Trophy w Rosji.
Ladoga Trophy jest jednym z najcięższych rajdów przeprawowych w Europie. Rozgrywany od lat stał się już klasykiem ekstremalnego off-roadu. Pierwszą nagrodą w Poland Trophy jest uczestnictwo w LADOGA TROPHY w 2008 roku!
LAND SERWIS PARTNEREM POLAND TROPHY
Krakowska firma Land Serwis, prowadzona przez utytułowanego Piotra Kowala, zwycięzcę wileu rajdów przeprawowych, została partnerem POLAND TROPHY. Piotr Kowal bedzie pomagał przy układaniu OS-ow podczas Poland Trophy. Ponadto zawodnicy startujący na Land Roverach, mogą e-mailem zgłaszać do Land Serwisu zapotrzebowanie na części do swoich samochodow. Złożenie zamówienia e-mailem nie obliguje zawodnikow do zakupu zamówionych części. Land Serwis zabiera te części na rajd i tylko wówczas gdy nastąpi awaria i zawodnicy skorzystają z oferty Land Serwisu trzeba będzie za części zapłacić.
PZMOT & POLAND TROPHY ORGANIZATOREM I PRZEPRAWOWYCH MISTRZOSTW POLSKI SAMOCHODÓW TERENOWYCH POLAND TROPHY 2008
Poland Trophy nawiązał współpracę z Polskim Związkiem Motorowym.
Podczas pierwszej edycji Poland Trophy 2007, Jurajskiej, obecni będą obserwatorzy Polskiego Związku Motorowego. Po spełnieniu przez nas zaleceń Głównej Komisji Sportu Samochodowego - kolejne edycje Poland Trophy 2007 mogą stać się Przeprawowym Pucharem PZM Samochodów Terenowych i będą przygotowaniem do przyszłorocznych, pierwszych oficjalnych Przeprawowych Mistrzostw Polski Samochodów Terenowych - POLAND TROPHY 2008. Uczestnicy Przeprawowego Pucharu PZM Poland Trophy 2007, którzy wezmą udział w 2 tegorocznych edycjach, będą mogli ubiegać się o licencję sportową PZM, która będzie przepustką do startu w Przeprawowych Mistrzostwach Polski Samochodów Terenowych POLAND TROPHY 2008. Więcej informacji na ten temat podamy po pierwszej edycji.
Arkadiusz Pawełek edytował(a) ten post dnia 22.02.07 o godzinie 13:05
Paweł Jerzy
Kaszowski
Kierownik Sprzedaży
Produktów
CitiBusiness
Temat: POLAND TROPHY
Witam Serdecznie!Jestem tu nowy, więc może się krótko przedstawię.
Od jakiegoś czasu upalam w terenie. Jeśli miałby skalsyfikować kategorię w której staram się bawić w offroad to jestem bliżej hardcore niż light. Mam za sobą kilka startów w rajdach (ale bez ciśnienia na wynik, bo umiejętności jeszcze nie te). Jeżdżę GR na 35" MT GDR, snorkel, 2 x elektryk SuperWinch 9000 Lbs, blokada 100% tył, intercooler, i jeszcze kilka drobnych przeróbek...
Tereny okolic Krakowa i Jury mam zeksplorowane dość dobrze. I tu pojawia się moje ptanie, o ten hardmadafaka teren na Jurze pod organizację rajdu. Gdzie??
Kolejne pytanie to kwestia pozwoleń?? Panie Arku jak się udało Panu przejść tą kwestie?? Pytam z czystej ciekawości.
Pozdrawiam
konto usunięte
Temat: POLAND TROPHY
Jezdzac w przeprawowkach wie Pan, ze nie moge podac, gdzie bedzie sie odbywal rajd. Powiat Zawiercianski - wszystko, co moge teraz powiedziec :-) Reszta, na odprawie przed rajdem, 20 kwietnia, w hotelu Villa Verde ;-) Pozwolenia - wystarczy porozmawiac z wlascicielami terenu, nadlesnictwem, wladzami powiatu, wladzami gmin, odpowiednimi sluzbami... i jakos sie kreci ;-) Ale to juz mniej moja zasluga, bardziej biura organizacyjnego rajdu...PS. 9000 Lbs na Patrola to moze byc czasami malo? Na K160, ktorym startowalem mielismy "grzechotnika" Warna na tyl, mechanika Volvo na przod, Laplandery ze 100% szperami, na resorach Laplandera ale z wahaczami, i 36" simexy... Czolg, ale dawal rade ;-)))
Paweł Jerzy
Kaszowski
Kierownik Sprzedaży
Produktów
CitiBusiness
Temat: POLAND TROPHY
Arkadiusz P.:9000 Lbs na Patrola to moze byc czasami malo? Na K160, ktorym startowalem mielismy "grzechotnika" Warna na tyl, mechanika Volvo na przod, Laplandery ze 100% szperami, na resorach Laplandera ale z wahaczami, i 36" simexy... Czolg, ale dawal rade ;-)))
Zawsze jest jeszcze zblocze, wiec problemu nie ma. Narazie wystarcza, a jak będzie potrzeba to zaloży się elektryka 15000 Lbs(ale wolne toto) albo mechanika (ale drogo Pani, drogooo), tylko PTO przekroczy wartośc auta (no chyba że samoróbka).
Pozdrawiam
PS. Jesli chodzi o teren, to pytalem z ciekawosci (startowac nie zmierzam). Poprostu jak narazie nie odkrylem takiego terenu na Jurze:)
Pozdrawiam
konto usunięte
Temat: POLAND TROPHY
Paweł Jerzy K.:Arkadiusz P.:9000 Lbs na Patrola to moze byc czasami malo? Na K160, ktorym startowalem mielismy "grzechotnika" Warna na tyl, mechanika Volvo na przod, Laplandery ze 100% szperami, na resorach Laplandera ale z wahaczami, i 36" simexy... Czolg, ale dawal rade ;-)))
Zawsze jest jeszcze zblocze, wiec problemu nie ma. Narazie wystarcza, a jak będzie potrzeba to zaloży się elektryka 15000 Lbs(ale wolne toto) albo mechanika (ale drogo Pani, drogooo), tylko PTO przekroczy wartośc auta (no chyba że samoróbka).
Pozdrawiam
PS. Jesli chodzi o teren, to pytalem z ciekawosci (startowac nie zmierzam). Poprostu jak narazie nie odkrylem takiego terenu na Jurze:)
Pozdrawiam
Zapraszam w takim razie do poogladania, albo na strone PT do obejrzenia relacji. Bedzie tez w TVP i paru "meskich" magazynach.
Co do mechanika - nie jest tak drogo. Wycigarka ze Stara kosztuje ok 500 zl, potrzebne jest wyjscie mocy (tutaj juz trzeba poszukac dobrej ceny, oczywiscie made in poland), a to do Patrola nie jest problem. Potem tylko ingerencja w konstrukcje szlifierka i spawarka i juz dziala ;-) Na Magamie byli Dunczycy, ktorzy mieli w kilku Patrolach zalozone winche hydrauliczne, z wydajnymi pompami. W 2004 to taki gostek nawet wygral Magam! Zaprawde powiadam Ci, nie byla to wolna wycigarka... Nam sie wtedy ukrecil wal korbowy w K160 i na tym skonczylo sie rumakowanie ;-)
Arkadiusz Pawełek edytował(a) ten post dnia 28.02.07 o godzinie 11:22
Paweł Jerzy
Kaszowski
Kierownik Sprzedaży
Produktów
CitiBusiness
Temat: POLAND TROPHY
Jeśli chodzi o wyciągarkę mechaniczną, to fakt że nasz starowski produkt jest jednym z najlepszych i niedrogich. Pytanie jednak czy mam ochotę wozić na zderzaku ponad 30 kg (z liną)?? W kwesti PTO, to fabryczna przystawka do skrzyni GR'a to koszt ponad 10 tyś.pln, a jeśli chodzi o produkty mip to narazie tylko jedna firma na podhalu zrobiła takowy prototyp (z tego co mi wiadomo). Dodatkowo ingerencja w skrzynię biegów (a właściwie reduktor) jest dość znaczna i kosztowna. Oczywiście wszystko jest możliwe, ale nie zawsze warto.Hydraulik?? Hmmm... piękna sprawa, ale nie na moją kieszeń:)
Co do szybkości wyciągarki 15000 Lbs, to pisałem tutaj o elektryku, który znacznie ustępuje prędkością w stosunku do 9000 Lbs (coś za coś, większy uciąg kosztem prędkości).
Pozdrawiam
konto usunięte
Temat: POLAND TROPHY
Nie wozisz na zderzaku, tylko za przednimi siedzeniami - inaczej nie wejdzie. A plus jest taki, ze poprawia sie wywazenie pojazdu, bo nawet jak masz elektryka, to tez musiz to wozic na zderzaku. Drugi plus jest taki, ze mozesz calkiem zrezygnowac z elektrykow, bo jak puscisz line przez zblocze, to wyciagarka robi i do tylu i do przodu. Ingerencja w reduktor wielka nie jest, bo to jest przystawka przykrecana od zewnatrz. Sterowanie winchem odbywa sie z kabiny kierowcy. I nie jest to 30 kg... niestety, ale ze 3 razy tyle, razem z liną. Mozesz troche na wadze zaoszczedzic, jak zastosujesz line kevlarowa, ale to kosztuje.- 1
- 2
Podobne tematy
Następna dyskusja: