Basia Dąbrowska

Basia Dąbrowska Sprzedawca Usług
Finansowych, Oney

Temat: Pierwsze auto 4x4 w gory.

Interesuje mnie offroad turystyczny. Chce zacząć od prostych tras wraz z mężem i powoli próbować nowych rzeczy. Z racji doświadczenia raczej zaczniemy od tras bliżej małopolski a potem się przekonamy. Kontaktowałam się już z grupami spartan ast i kst żubry, pewnie jak pojawią się propozycję dalszego wyjazdu to się zabierzemy z nimi.

Co do auta to padła propozycja Nissan Patrol (Y61) lub Jeep Grand Cherokee padł też opel frontera. Więc na razie sprawdzam koszty. Czy możesz doradzic w kwestii tego czy brać samochód z przeróbkami czy lepiej jest wybrać bez i samodzielnie modyfikować na potrzeby jazdy w terenie?

Temat: Pierwsze auto 4x4 w gory.

Ja kupowałbym zmotanego podstawowo w opony i zderzaki, bo jest taniej niż samemu to ogarniać.

Kup co wam się podoba. Z tych podanych to jest duży przestrzał wg. możliwości :-).

Jeep jest fajny ale delikatniejszy. Frontery nie znam zupełnie, ale czasem coś jeździ w terenie.

Ja do turystyki po PL szedłbym właśnie w Jeepa lub Discovery. Dlaczego?

Bo tak , bo mi się podobają i mogą być autem wielozadaniowym na codzień, a patrol jest za wolny, za ciężki i za dużo pali na puste przeloty po asfalcie :-)
Norbert Z.

Norbert Z. mądrala naczelna w
njz

Temat: Pierwsze auto 4x4 w gory.

Basia D.:
Interesuje mnie offroad turystyczny. Chce zacząć od prostych tras wraz z mężem i powoli próbować nowych rzeczy. Z racji doświadczenia raczej zaczniemy od tras bliżej małopolski a potem się przekonamy. Kontaktowałam się już z grupami spartan ast i kst żubry, pewnie jak pojawią się propozycję dalszego wyjazdu to się zabierzemy z nimi.

Co do auta to padła propozycja Nissan Patrol (Y61) lub Jeep Grand Cherokee padł też opel frontera. Więc na razie sprawdzam koszty. Czy możesz doradzic w kwestii tego czy brać samochód z przeróbkami czy lepiej jest wybrać bez i samodzielnie modyfikować na potrzeby jazdy w terenie?

frontiera to złom nie do dalekiej turystyki
Cziroki i Patrol; licz się z dużym spalaniem

do turystyki nie trzeba Ci kilogramów dodatkowego złomu na aucie. Wyciągarka z szmatą, zabudowa wnętrza tak by móc spać, trochę lepsze opony ale AT nie MT i to wszystko na początek
Potem jak już powędrujecie sobie tym co kupicie (ale broń boże czirokim, frontierą, czy samurajem, że nie wspomnę o wspomnianym już w temacie NISSANIE PAJERO ;) ).

Do turystyki wskazane jest auto przestronne/pakowne, raczej 5 dr niż 3, z dobrą widocznością ze środka, na tyle fabrycznie sprawne by nie topić w nim milionów złotych w celu zjechania na mokrą trawę. Naprawialne w różnych zakątkach świata (bliższego i dalszego) możliwie najmniej zepsute elektronicznymi bajerami. Koniecznie z skrzynią rozdzielczo-redukcyjną. Palące rozsądne ilości paliwa z dużą autonomią a więc diesel.
Ja sobie odsapnę a Ty...

Szukaj dalej ;)
Caliph Kowalski

Caliph Kowalski Szef Zespołu, nie
ważne

Temat: Pierwsze auto 4x4 w gory.

Popieram Norberta, od Froty trzymaj się z daleka :) To coś się samo rozkręca na widok kilometrów tarki na bałkańskich szuterkach.
Generalnie wyjść by trzeba było od kwoty jaką mamy na samochód i jak szybko w związku z tym chcemy osiągnąć stan pomnika wzbudzającego zazdrość gawiedzi :)
Oliwier Kloński

Oliwier Kloński pilot wycieczek,
Własna działaność

Temat: Pierwsze auto 4x4 w gory.

Hmm no trudny wybór, ale też mam marzenie żeby w końcu ruszyć w swoją podróż off roadową
Błażej Krajczuk

Błażej Krajczuk Pilot Liniowy,
Własna działaność

Temat: Pierwsze auto 4x4 w gory.

No to jednak takie auto powinno być też dobrze przygotowane do jazdy off road-em bo nie zawsze warunki będą idealne. W mojej opinii taką propozycją godną uwagi jest Jeep Wrangler, czy Cherokee i jak też chcecie sobie go dodatkowo doposażyć to polecam sprawdzić sklep 4x4 Terenowiec w przypadku którego można liczyć na przystępne ceny, najlepszą jakość, pomoc obsługi i też rozbudowaną ofertę. Mam nadzieję, że się do tego dobrze przygotujecie!

Następna dyskusja:

Jaki kupić samochód 4x4 ?




Wyślij zaproszenie do