Paweł J. HIGMA SERVICE
Temat: Lift auta .. na co zwrócić uwagę?
przewagi? ile marek tyle opinii. Używałem Ironmana w Patrolu, po wielu dniach czytania for, rozmów z ludźmi, przejażdżkach sprzętami wybrałem tą markę. Moim zdaniem kompromis między ceną i jakością. Ale porównywałem komfort jazdy np. z Dobinsonsem i zarówno ja jak i kolega, którego Parch miał Dobisnsonst stwierdził, że Ironman jest bardziej miękki. Stawiałem na komfort jazdy, wykrzyże pokonywałem z blokadą. Masz jeszcze kity OME- ale jak dla mnie to na ówczesne czasy cena była za wysoka, słyszałem, że kolega Zibi z południa importuje Lovellsa- poczytaj, pogadaj z ludźmi, pytaj- sam musisz zadecydować. Nauczyłem się jednego, że kompromisów nie ma- albo, albo- np. ja miałem zestaw 2" i do obciążeń rzędu 200 kg przód i 250 kg tył( jakoś tak) i na co dzień było ok, ale jak był załadowany na maksa to zdarzały się przycierki. Są też osoby, które mają np. 2 komplety zawieszenia- jedne na co dzień, jedne na wyjazdy z obciążeniem. Bogatemu wolno ;)Dodatkowo zastanów się czy Jamnik ma być do gonitwy dookoła komina czy ma coś wozić a może chodzi tylko o to żeby opony się zmieściły?, itp- czy oczekujesz tylko liftu czy także możliwości dociążenia auta( np. już stalowe zderzaki to kilkanaście kg więcej, hi lift, szpulka ze sznurkiem, itp- to swoje waży ;) )
PS. aaaa i jeszcze pamiętaj, że amor i sprężyna to nie wszystko. Warto zainwestować we wszystkie połączenia ruchome, czyli wahacze, drążki- albo sprawdzasz i wymieniasz gumki albo na polibuszach robisz, drążek Panharda, amor skrętu, obniżenie skrzyni biegów- tak było w Patrolu, ale poczytaj co robią i co powinno się robić w Jimnym. Studnia panie, studnia....:)