konto usunięte
Temat: jak wejsc w wyprawowki
witamjako zielony probuje wejsc w temat 4x4 w wydaniu wyprawowym.
potrzebuje rad:
- jak w to wejsc majac procz wielu przeczytanych stronek zero pojecia praktycznego. czy da sie? bardzo chcę wiec pewnie sie da:)
nie interesuje mnie bloto samo w sobie :) interesuje mnie pojechanie na pare miesiecy dookola afryki. dodam ze w podrozowaniu plecakowym po swiecie mam doswiadczenie spore wiec chodzi mi tylko o motoryzacje - reszty sie nie boje. Trzeba kiedys jakas zaczac, kazdy z Was jakos zaczynal. wiec jak (lubie gleboka wode i tam sie uczyc)
- jakie auto ... wyobrazam sobie to lagodnie terenowo, po prostu spory samochod wyprawowy - niezawodny i latwy do naprawy w afryce. i tu pytanie jaki. jakis prosty, bez bajerow, elektroniki .. mam na niego 20tysi + pewnie polowa tego na przygotowanie. chce kupic w polsce, pewnie cos z ogloszen typu: "nie jezdzony w terenie, nie pachnie nikotyna, jezdzony przez kobiety" .
Patrol GR dlugi - o nim mysle najbardziej.
ogolnie chcialbym zeby to auto bylo w miare popularne i latwe do naprawy takze w azji. chce kiedys wrocic do pakistanu tylko na wlasnych kolkach jak sie uspokoi sytuacja moze..
toyota LC - ponoc uderzy mnie po kieszeni w eksploatacji
LR discovery? co z nim?
- gdzie taki sprzecik przygotowac w okolicy wawy. i tu tez : nie jestem onanista sprzetowym. tak jak do chodzenia po himalajach do 5tys wystarcza klapki japonki tak tez chcialbym podejsc do tego wyjazdu. lekkie przygotowanie, bez przesadzania ze to nie wiadomo jaki wyczyn i paryzdakar.
dzieki z gory za rady i prosze o wyrozumialosc bo podobnych postow wiele....
pozdr