Katarzyna Iwaniuk

Katarzyna Iwaniuk Marketing Manager,
MotoFocus

Temat: MARKETING CIĘŻAROWY - CIĘŻKA SPRAWA

ZASTANAWIA MNIE DLACZEGO TAK CIĘŻKO WSPÓŁPRACUJE SIĘ Z MARKETNGOWCAMI Z SEKTORA CIĘŻAROWEGO...z osobówka idzie prosto,wrecz jak po masle, ale z sektorem ciezarowym.... tu sie trzebanapocić?
W czym tkwi specyfika ludzi pracujacych w tej branzy i dlaczego tak ciezko do nich dotrzec?Katarzyna Iwaniuk edytował(a) ten post dnia 10.04.08 o godzinie 12:54

Temat: MARKETING CIĘŻAROWY - CIĘŻKA SPRAWA

tak sobie myślę, że to mogą być bardzo konkretni ludzie, mimo wszystko... i to dlatego
Katarzyna Iwaniuk

Katarzyna Iwaniuk Marketing Manager,
MotoFocus

Temat: MARKETING CIĘŻAROWY - CIĘŻKA SPRAWA

... a mnie się wydaje, że to dlatego, ze tak naprawdę jest niewiele firm w sektorze ciężarowym...które są dla siebie konkurencja, albo inaczej...jest ich znacznie mniej niż w osobówce i może dlatego wydaje im się, ze nie muszą walczyć z innymi, ze sa juz tak bardzo znani, ze nie musza sie pokazywać, bo maja juz swoich klientów...
...no i co ma do tego to, ze ktoś jest konkretny... jak jest konkretny to jeszcze lepiej... jak ktoś jest konkretny to buduje mur wokół siebie?Katarzyna Iwaniuk edytował(a) ten post dnia 10.04.08 o godzinie 13:53

Temat: MARKETING CIĘŻAROWY - CIĘŻKA SPRAWA

wiesz, mnie się tylko tak wydaje ale pewnie i Ty masz rację. Ja tam jestem "operacyjny" i o marketingu sobie "gdybam"
Dominik Kostrzewa

Dominik Kostrzewa Właściciel firmy

Temat: MARKETING CIĘŻAROWY - CIĘŻKA SPRAWA

Nie zgodzę się konkurencja wśród aut ciężarowych jest bardzo duża, każdy chce zdobyć nowych klientów. Producenci prześcigają się we wprowadzaniu nowinek w standatowym wyposażeniu. Kiedyś brylował Mercedes i Volvo pod względem jakości wykonania a co za tym idzie i ceny, teraz ceny się zrównały i jakość już się powoli zaczyna wyrównywać
Katarzyna Iwaniuk

Katarzyna Iwaniuk Marketing Manager,
MotoFocus

Temat: MARKETING CIĘŻAROWY - CIĘŻKA SPRAWA

Witam Panie Dominiku,
Może więc Pan mi podpowie czy może byc spowodowana taka sytuacja.
Gefco akurat współpracuje z nami ;)
prosze spojrzec http://www.truckfocus.pl/index.php?mod=szukaj&szukaj=g...

Ale przyzna mi Pan chyba racje, ze ciezej jest dobic sie do marketingowej stony sektora ciezarowego niz osobowego?
Dominik Kostrzewa

Dominik Kostrzewa Właściciel firmy

Temat: MARKETING CIĘŻAROWY - CIĘŻKA SPRAWA

kwestia układu, wszyscy się reklamują, tylko w tym przypadku prasa taka jak Truck, Logistyka i transporti prasa branżowa brylują, lepiej jest podejmować próby u największych sprzedawców importerów, a nie bezpośredniu u producentów. W każdej reklamie prasowej głównie są importeży lub salony



Wyślij zaproszenie do