Agnieszka K.

Agnieszka K. Każdy sukces zaczyna
się od pomysłu, jak
lepiej służyć lu...

Temat: małe pytanko

Witam wszystkich,

Chciałabym prosić o pomoc.
Chce przeprowadzić kampanię promocyjno-informacyjną, która będzie miała na celu poinformować kierowców samochodów ciężarowych o rozszerzeniu naszych usług serwisowych o naprawy agregatów chłodniczych ( Pogotowie 24 godz.) i naprawy powypadkowe.
Zostały już rozdane ulotki, wiszą banery informacyjne na pobliskich stacjach benzynowych i parkingach, został zrobiony mailing do naszych stałych Klientów, ale nadal nie widać rezultatów :(
Co jeszcze mogę zrobić, aby dotrzeć do kierowców?Agnieszka K. edytował(a) ten post dnia 05.08.07 o godzinie 16:39

Temat: małe pytanko

Witam,
Do kierowców najłatwiej dotrzeć przez CB-radio. Co prawda nie specjalnie można używać go do celów ,,komercyjnych" ale niektórzy tak robią.
A drugi sposób to wydaje mi sie jakiś portal internetowy który odwiedzają głównie przewoźnicy i kierowcy, np e-transport tam na forum wypowiadają sie głównie kierowcy, czyli Wasza grupa docelowa.

Pozdrawiam,
Karol
Agnieszka K.

Agnieszka K. Każdy sukces zaczyna
się od pomysłu, jak
lepiej służyć lu...

Temat: małe pytanko

Myślałam o reklamie przez CB-radio, jednak jak go posłuchałam miałam mieszane uczucia zwłaszcza, gdy usłyszałam powiedzmy reklamę, a później "nie złą wiązankę".
Co do portali internetowych jest ich obecnie tak dużo, że trudno wybrać dobry. Możecie mi powiedzieć, z jakich najczęściej korzystacie, jeśli chodzi np. o zakup części?
Marek Kostuj

Marek Kostuj Specjalista, AXA
POLSKA

Temat: małe pytanko

Witam serdecznie. Reklama przez CB ciekawe, ale bedzie ze zaśmiecasz eter. Słyszałem o reklamie zajazdów, ale agregatów nie słyszałem.

Ja nie kupie takich części, bo sam nie mam takiego sprzętu,ale osoby zwiazane ze mną i żyjącego z transportu najczęscie korzystają z serwisów naczep np. sommer,albo gazeta truck.

pozdrawiam
Włodzimierz Młot

Włodzimierz Młot Dyrektor ds. serwisu
i części do
samochodów
ciężarowych

Temat: małe pytanko

Witam

Na początek, jaki budżet? Miesięczny , roczny?

pozdrawiam
Włodek

konto usunięte

Temat: małe pytanko

Agnieszka K.:
Myślałam o reklamie przez CB-radio, jednak jak go posłuchałam miałam mieszane uczucia zwłaszcza, gdy usłyszałam powiedzmy reklamę, a później "nie złą wiązankę".
Co do portali internetowych jest ich obecnie tak dużo, że trudno wybrać dobry. Możecie mi powiedzieć, z jakich najczęściej korzystacie, jeśli chodzi np. o zakup części?


No pomysł z reklamą przez CB radio, to nie zbyt szczęśliwy wybór. Tam się pracuje. Nie dość, że pełno reklam w normalnym radiu, to jeszcze tu? Powiem Ci, że w dzisiejszej dobie najskuteczniejszy jest Internet. Ale z jednej strony trzeba dotrzeć do przewoźnika, a z drugiej zaś do samego kierowcy. Przecież w przypadku awarii w trasie kierowca częśto sam musi sobie poradzić. Dobrze byłoby dotrzec z taka reklamą w miejsca, gdzie kierowcy odpoczywają, czyli na parkingi truckerskie. Największe w Polsce Parkingi, to między innymi "Port 2000" w Mostkach oraz "Nevada" w miejscowości Poźrzadło przy drodze krajowej nr 2. Duże stacje benzynowe przy drogach tranzytowych sa równiez dobrym miejscem na reklamę waszej firmy. A jeśli chodzi o internet, to tak jak pisał jeden z kolegów portal e-transport będzie chyba najodpowiedniejszym miejscem w internecie. Chyba juz trochę po sezonie, ale mam nadzieję, że pomoze Ci to jakoś za rok.

Pozdrawiam

Następna dyskusja:

małe jest wielkie




Wyślij zaproszenie do