Aleksander Lenart gra & fika
Temat: Mały deweloper, dobry produkt — jak sprzedawać?
Witam,Mały deweloper (rodzinna inwestycja) oferuje dobry jakościowo produkt mieszkaniowy — wysoki standard wykonania, dobre materiały, dbałość o detal (inwestor mieszka w sąsiedztwie i sam dogląda budowy), bardzo dobra lokalizacja (w miescie 180-tysięcznym na południu kraju). W związku z jakością tej oferty cena jest nieco wyższa niż "u konkurencji" i niestety jest to problem. Sytuacja na rynku nieruchomości jest, delikatnie mówiąc, trudna. "Tańsza" konkurencja, czy to w postaci sporych osiedli, czy pojedynczych inwestycji, również ma problem z upłynnieniem mieszkań i obniża ceny do poziomu z sprzed kilku lat, nie mówiąc już o czymś lepszym/droższym.
Jak taki mały deweloper, ze swoim ograniczonym budżetem, może dotrzeć do tej konkretnej grupy klientów — szukających lepszej oferty na pierwotnym rynku mieszkaniowym?
Inwestycja ma swoją stronę internetową, kampanię AdWords, ogłoszenia w większości portali online. Co do lokalnych pośredników, to oczywiście też, ale jak dotąd nie sprawdzili się — wydaje mi się, że nie są zbyt aktywni w poszukiwaniu klienta i czekają aż sam się pojawi :)
Jakich jeszcze sposobów można by użyć? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.