Marzena
Słowińska
Certyfikowany trener
talentów Gallupa i
formuły Geniuszu
Dagmara
D.
Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...
Temat: docieranie do zamożnych klientów
Obawiam się, że nauczenie przeprowadzania badań przez GL jest niemożliwe.
Patryk
Rykała
copywriter, Słowa
trafiają w cel
Temat: docieranie do zamożnych klientów
Odwiedzić ich w domu, to chyba nie jest dobry pomysł.Pytania winny być jak najprostsze. Bynajmniej bez strachu. Bo eventówka to chyba nie jest branża bogatych?
Dagmara
D.
Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...
Temat: docieranie do zamożnych klientów
Ja nic nie doradzę, bo nie wiem czy samo kryterium "zamożni" ma sens ( bo niby dlaczego?) i nie wiem co oznacza "zamożni". A badania można robić na bardzo wiele sposobów, jednak nie o to chodzi, by "jakoś" zrobić, ale żeby zrobić najbardziej efektywnie. Metodologię zaś dobiera się do problemu badawczego :)Temat: docieranie do zamożnych klientów
zrób kampanie banerową i zobacz skąd przychodzą klienci :) proste i zasłużone
Marzena
Słowińska
Certyfikowany trener
talentów Gallupa i
formuły Geniuszu
Temat: docieranie do zamożnych klientów
Dziękuję za zainteresowaniem moim postem, uogólniłam trochę... może niepotrzebnie. Chciałabym kierować swoją ofertę do ludzi z zarobkami powyżej min 2- 3 tyś. zł. i więcej... , wykształconych i zazwyczaj zapracowanych, którzy chcieliby zorganizować prywatne spotkanie, przyjęcie rodzinne, wesele itp. ale nie mają na to czasu, dlatego zlecą to agencji, profesjonalnie zajmującej się eventami. Zamożni, to ludzie zarabiający znacznie więcej niż napisałam, ja miałam na myśli osoby, zarabiające kilka i kilkanaście tysięcy, których po prostu stać na korzystanie z pośredników. Jak najbardziej nie jestem zainteresowana robieniem badań pobieżnie i nieefektywnie, jestem osobą, która chce profesjonalnie podejść do badań i prowadzenia takiej działalności, jednak przyznaję się, że mam trochę braków w wiedzy marketingowej i innej. Wiem sporo, ale jeszcze wiele przede mną. Jednakże jestem zdeterminowana, pragnę w takiej właśnie branży pracować i mam jeszcze trochę czasu na to, aby zebrać odpowiednie informacje, zdobyć potrzebną wiedzę i umiejętności, ponieważ obecnie jestem w ciąży i agencję tą chciałabym uruchomić kiedy dziecko będzie miało kilka miesięcy, rok... Także zabrałam się za to znacznie wcześniej aby ten czas wykorzystać maksymalnie. Zatem zależy mi na dotarciu do w/w osób zarówno z badaniem rynku, poznać oczekiwania takich ludzi, ich gotowość na korzystanie z agencji eventowej i opinie. Ale również chciałabym aby moje działania (jeśli to w ogóle możliwe) nie spowodowały, że osoby te pomyślą: "fajny pomysł na biznes, czemu sam na to nie wpadłem" po czym sami taką firmę otworzą. Moje obawy, wydaje mi się, są słuszne, chciałabym się pojawić na rynku lokalnym w niedużym mieście ale świetnie rozwijającym się i boję się, że nie będę pierwsza. Drugi mój problem poza badaniami, w jaki najlepiej sposób dotrzeć do moich potencjalnych klientów, to znaczy znam metody ale ciekawa jestem, jakie są najbardziej polecane i i efektywne z perspektywy doświadczonych osób. Przepraszam, jeśli niejasno piszę jeszcze, staram się moje myśli uporządkować i zwięźle oraz najprościej napisać. Proszę o pytania jeśli mam coś wyjaśnić, nie jestem specjalistą od marketingu więc mój język również nie jest branżowy.
Marzena
Słowińska
Certyfikowany trener
talentów Gallupa i
formuły Geniuszu
Temat: docieranie do zamożnych klientów
Do Sebastiana Heymann: W jakich serwisach najlepiej zrobić banerową kampanię? Czy w takich, poświęconych na przykład tematyce weedingowej, czy w serwisach np. ekonomicznych, bo tam zaglądają "zamożni". czy może Pan coś podpowiedzieć? Albo gdzie szukać informacji?Ten post został edytowany przez Autora dnia 24.10.14 o godzinie 00:20Temat: docieranie do zamożnych klientów
Puść na wszystko Google AdWords w sieci reklamowej i dostaniesz inforamcje na tacy :)
Dagmara
D.
Field Research
Poland - Badania
rynku - moja miłość.
Wykł...
Temat: docieranie do zamożnych klientów
i zrób od razu badania tym banerem :)
Marzena
Słowińska
Certyfikowany trener
talentów Gallupa i
formuły Geniuszu
Temat: docieranie do zamożnych klientów
dziękuję bardzo za informacje!Podobne tematy
-
Reklama, marketing, marka » Reklama wśród zamożnych klientów -
-
Reklama, marketing, marka » | Jak skutecznie pozyskiwać Klientów | -
-
Reklama, marketing, marka » Roszerzenie grona potencjalnych klientów - prośba o rady -
-
Reklama, marketing, marka » Zawężanie grupy klientów -
-
Reklama, marketing, marka » Pozyskiwanie klientów na outsourcing IT dla dużych firm -
-
Reklama, marketing, marka » Nowa kampania Prudencial - Poszukiwanie klientów sprzed... -
-
Reklama, marketing, marka » Firmy/osoby zajmujące się pozyskiwaniem klientów... -
-
Reklama, marketing, marka » Reklama zewnętrzna w Warszawie / Jak dotrzeć do klientów? -
-
Reklama, marketing, marka » Skąd Przyciągnąć Klientów? -
-
Reklama, marketing, marka » Rynek odkurzaczy - zrozumieć potrzeby klientów -
Następna dyskusja: