Jerzy Ł. Producent
Temat: Starty w RD-3L, jakie auta są dopuszczone?
Witajcie,Chciałem przygotować się do startów w 3 lidze, ale przeglądam regulaminy i czegoś nie rozumiem. Tzn mogę startować autem z homologacją aktualną, utraconą jak i takim, które nigdy jej nie miało. W dwóch pierwszych przypadkach muszę mieć je zrobione wg homologacji (A czy N to wszystko jedno?), w trzecim przypadku auto może być zrobione tak jak chcę, zgadza się? Każde z nich musi mieć oczywiście wyposażenie bezpieczeństwa (może być wg starszych homologacji a zamiast systemu gaśniczego 2x2kg gaśnice). Pojemność nie większa niż 2.0.
A jak jest z napędem na 4koła? Tego jakoś nie mogłem się doczytać.
No i z regulaminu wynika, że jak chce się mieć bardzo szybkie auto, to lepiej sobie złożyć coś, co nigdy nie miało homologacji, bo można sobie zrobić grupę H, a w tych, które miały homologację trzeba się trzymać książki homologacyjnej. Zgadza się?
I pytanie o swapy. Czy jak np chcę startować autem, które w konkretnej konfiguracji miało homologację to czy mogę takie auto stworzyć na bazie auta, które z fabryki wyjechało z innym silnikiem itd.? Np kupuję hondę 1.6 z jakimś trupem, przerzucam wszystko z crxa oczywiście pasujące do hom tej hondy, która fabrycznie była taka jak ja chce ja zrobić, tylko nie da się takiej kupić, bo wszystkie są zajechane. Innymi słowy czy numery seryjne budy są jakimś wyznacznikiem czy auto może być homologowane czy nie? (to pytanie dotyczy też startów w późniejszym pucharze PZM)
No i jeszcze jedno pytanie do Szanownych Kolegów, czy wiecie w jakich klasach w RD-3L jest największa konkurencja? Ponieważ nie mam jeszcze kupionego samochodu chciałbym wcelować w klasę gdzie coś się dzieje a nie tylko po to, żeby się ścigać ze sobą.
Dzięki za pomoc!