Krzysztof S. geodeta
Temat: RSMP i RPP 2011
Nowy sezon już tuż tuż.Ostatnie załogi dopinają budżety.
Po rozstaniu się z Subaru Kajto wreszcie stworzył nowy zespól na ten sezon.
Nowy zespół Kajetana Kajetanowicza
LOTOS Dynamic Rally TeamAktualni mistrzowie Polski Kajetan Kajetanowicz i Jarek Baran w sezonie 2011 staną do rywalizacji w siedmiu rundach Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Triumfatorzy krajowych rozgrywek z 2010 roku w tegorocznym cyklu RSMP reprezentować będą LOTOS Dynamic Rally Team. Ich rajdowa broń to Subaru Impreza zbudowana przez stajnię Tommiego Makinena, a obsługiwana w Polsce przez firmę Rallytechnology.
Kajetan Kajetanowicz: - Przed nami kolejny emocjonujący sezon. Po zeszłorocznych sukcesach oczekiwania są bardzo wysokie i, oczywiście, postaramy się im sprostać. Nigdy nie odpuszczamy, zawsze dajemy z siebie wszystko i wierzę, że także w nadchodzącym sezonie pokażemy na co nas stać. Ostatnie miesiące spędziłem na bardzo intensywnej pracy budując nowy zespół i przygotowując się do czekających nas wyzwań. Duże znaczenie ma dla mnie wsparcie jakie otrzymuję od mojego pilota Jarka Barana. Samochód będzie przygotowywany i obsługiwany przez doświadczonych mechaników z Rallytechnology, z którymi bardzo dobrze współpracowało mi się w sezonach 2007 i 2008. Dlatego cieszę się, że wracamy do chłopaków, z którymi zdobyłem tytuł wicemistrza Polski w klasyfikacji generalnej i mistrza w grupie N. Pamiętam, że atmosfera jaką stworzyli była bardzo dobra, a jednocześnie profesjonalna. Miło mi również poinformować, że nasze starty wspierać będzie tytularny sponsor zespołu - producent paliw LOTOS Dynamic - oraz producent olejów LOTOS, a także STP, Szkoła Jazdy Subaru i Arcold, który w tym roku dołączył do grona partnerów zespołu. Już za kilka dni rusza zimowy Rajd LOTOS Baltic Cup. Czeka nas naprawdę ciekawy sezon, a to jeszcze bardziej zwiększa moją motywację. Wierzę też, że wspaniali kibice, których wsparcie i niesamowity doping pomogły nam w zdobyciu mistrzowskiego tytułu, także i w tym sezonie pozostaną z nami. Liczę na ich obecność, tak potrzebną, podczas każdego kilometra odcinka specjalnego.
Jarek Baran: - Budowanie całego zespołu praktycznie od podstaw to ogromne wyzwanie, szczególnie w sytuacji gdy sezon rusza wcześniej niż zwykle. Ostatnie tygodnie to dla nas okres bardzo wytężonej pracy; wszyscy spisali się znakomicie. W tym roku o końcowym wyniku mistrzostw decydować będzie forma i prędkość na nawierzchniach asfaltowych. W tegorocznym kalendarzu nie ma Rajdu Warszawskiego, zmieniono termin Rajdu Lotos, więc tak naprawdę jedyną szutrową imprezą pozostaje Rajd Polski. Właśnie na luźnej nawierzchni w ubiegłym sezonie odnieśliśmy komplet zwycięstw. Startujemy autem grupy N w najnowszej specyfikacji. Aktualnie trwają prace nad rozwojem klasy R4, która wydaje się interesująca i perspektywiczna. Jesteśmy w ścisłym kontakcie z Tommi Makinen Racing – firmą, która priorytetowo traktuje współpracę z aktualnym mistrzem Polski. Pełne informacje dotyczące dostępności R4 powinny być znane na początku kwietnia. Będziemy na bieżąco reagować na rozwój sytuacji.