konto usunięte

Temat: Wstrzymanie wszystkich kampanii było potrzebne?

Tak się zastanawiam jak dużo problemów pojawiło się w związku ze wstrzymaniem emisji kampanii reklamowych? Podejrzewam, że dość sporo...

Jak oceniacie decyzję TVP i PR o wstrzymaniu wszystkich emisji do końca żałoby w obliczu ich sporych kłopotów finansowych? Czy stacje komercyjne są usprawiedliwione, że emitują reklamy? Jestem ciekaw Waszych opinii...

No i ta reklama w Krakowie "Latanie jest dziecinnie proste"... z PR-owego punktu widzenia dobrze, że to zdjęli na czas ceremonii pogrzebowych, bo z pewnością spora część osób bardzo negatywnie by to odebrała..
Anna Pawłowicz

Anna Pawłowicz specjalista ds.
komunikacji
marketingowej

Temat: Wstrzymanie wszystkich kampanii było potrzebne?

Oczywiście z punktu widzenia telewidza brak reklam...hmmm, raj na ziemi ;) Z punktu widzenia telewizji - utracone zyski z transmisji reklam. Z punktu widzenia Klientów – utracone zyski, spadek świadomości marki…
Punkt widzenia, zależy od punktu siedzenia ;)
Aczkolwiek decyzja jak najbardziej słuszna. Czas żałoby to czas wyciszenia i zadumy. Jednak stało się to, co można było przewidzieć, brak solidarności. Telewizje komercyjne pokazały swój relatywizm naginając wcześniej przekazane postanowienia i we wcześniejszym terminie powracają do emisji spotów reklamowych. Jednak żądza pieniądza wygrała tę bitwę. „Pieniądze to nie wszystko” taką postawę zaprezentowała TVP.



Wyślij zaproszenie do