Leszek J
O.
Geschäftsstelleleite
r, Deutsche
Vermögensberatung
Hamburg
- 1
- 2
konto usunięte
Temat: Dlaczego chcę ... Panamerę?
To ja juz wole prekursoring w stylu BMW X6 M :)Mimo calej milosci do marki - do Quattroporte mu daleko :)
Prekursor tak - w klasie "dziwadel" ;)
konto usunięte
Temat: Dlaczego chcę ... Panamerę?
Odpowiadając na pytanie w tytule... bo jest idealna.konto usunięte
Temat: Dlaczego chcę ... Panamerę?
biorąc pod uwagę, że Patrycja już widziała Panamerę na żywo, to jej zdaniu ufam bardziej :-) :-) :-).na mnie auto zrobiło ogromne wrażenie. W quatroporte nie siedziałem więc nie chcę robić porówania na podstawie samych zdjęć.
Zbigniew
Kowalski
moving people in ed
- med sector
konto usunięte
Temat: Dlaczego chcę ... Panamerę?
No i co? Ktoś był, widział, jeździł? Jakie wrażenia? Mówcie koniecznie.konto usunięte
Temat: Dlaczego chcę ... Panamerę?
ogolnie było to raczej spokojne wydarzenie. trio czy tez kwartet smyczkowy gral zbyt krotko, aby pokazac swoje mozliwosci. Mimowie byli zabawni, ale nie przeszkadzali. Dziewczyny z drinkami za to pierwsza klasa :-). Po godzinie, udostepniono nam 3 auta do ogladania. Przejazdzek nie bylo (zreszta byloby to nierealne przy tej liczbie osob), ale srodek mozna bylo dowolnie ogladac w kazdym z modeli. Zdania nie zmienilem, auto fajne, ale jestem bardzo ciekawy brzmienia silnika oraz wrazen z jazdy. Aczkolwiek nastawiam sie, ze jest to szybkie, ale ciche (luksusowe) auto, ktorym mozna przejechac dookola swiata nie czujac, ze siedzialo sie za kierownica, wyprzedzajac bez wysilku wszystkich maruderow. Do jazdy sportowej wybiore 911-tke.
Marcin
Teske
Motoryzacja to moje
życie ...
Temat: Dlaczego chcę ... Panamerę?
Witam,Samochody gotowe stoją w salonach czas w końcu pojeździć. Jestem ciekaw Waszych opinii po jazdach testowych, ja dziś pierwszy raz jeździłem z klientami żeby posłuchać co mają do powiedzenia i muszę przyznać że było ciekawie. Pozdrawiam szanowne grono klientów, i zgodnie z obietnicą mandaty biorę na siebie - tym razem :)
życzę miłych wrażeń za kierownicą Porsche Panamera ...
konto usunięte
Temat: Dlaczego chcę ... Panamerę?
oferta z mandatami jest nie do odrzucenia :-). pojawię się na pewno :-) !
Krzysztof
Pogorzelec
AUTIM Serwis
mechaniczny i
powypadkowy
samochodów
Temat: Dlaczego chcę ... Panamerę?
Nie chcę Panamery, ale widać postęp w działaniach inżynierów Porsche. Tym razem umieścili silnik w lepszym miejscu czyli z przodu. Podejrzewam że następnym krokiem będzie wersja cupe i za jakiś czas nikt nie będzie pamiętał o jakiś dziwnych rozwiązaniach z silnikiem z tyłu.konto usunięte
Temat: Dlaczego chcę ... Panamerę?
ja raczej przewiduję wersję...kombi ;-) i...Diesel (!).konto usunięte
Temat: Dlaczego chcę ... Panamerę?
ja mam nadzieję, że 911 z silnikiem z przodu nigdy się nie pojawi.
Krzysztof
Pogorzelec
AUTIM Serwis
mechaniczny i
powypadkowy
samochodów
Temat: Dlaczego chcę ... Panamerę?
Adam P.:
ja mam nadzieję, że 911 z silnikiem z przodu nigdy się nie pojawi.
Normalne samochody sportowe mają silnik umieszczony centralnie. W Porsche też się to przydarzyło, ale tylko w Carrera GT.
konto usunięte
Temat: Dlaczego chcę ... Panamerę?
oj nie tylko:) a 914? a Boxster?a kto powiedział że Porsche to zwyczajne samochody?
konto usunięte
Temat: Dlaczego chcę ... Panamerę?
Cayman też ma silnik za tylnymi siedzeniami...Piotr K. IT Admin, PKO BP
Temat: Dlaczego chcę ... Panamerę?
Krzysztof Pogorzelec:
Nie chcę Panamery, ale widać postęp w działaniach inżynierów Porsche. Tym razem umieścili silnik w lepszym miejscu czyli z przodu. Podejrzewam że następnym krokiem będzie wersja cupe i za jakiś czas nikt nie będzie pamiętał o jakiś dziwnych rozwiązaniach z silnikiem z tyłu.
Nie jest to pierwszy model Porsche z silnikiem z przodu ;)
W koncu 924, 944, 968, 928, cayenne... Troche ich bylo. Raczej mozna to nazwac powrotem niz postepem.
konto usunięte
Temat: Dlaczego chcę ... Panamerę?
Wszystko jedno - i tak jest piękna :)
Krzysztof
Pogorzelec
AUTIM Serwis
mechaniczny i
powypadkowy
samochodów
Temat: Dlaczego chcę ... Panamerę?
Piotr K.:
Nie jest to pierwszy model Porsche z silnikiem z przodu ;)
W koncu 924, 944, 968, 928, cayenne... Troche ich bylo. Raczej mozna to nazwac powrotem niz postepem.
No niby tak, ale samochody sportowe mają silnik umieszczony centralnie. W Ferrari też zdarzało się im zamontować silnik z przodu, ale to raczej wypadek przy pracy niz powód do dumy.
Piotr K. IT Admin, PKO BP
Temat: Dlaczego chcę ... Panamerę?
Krzysztof Pogorzelec:
No niby tak, ale samochody sportowe mają silnik umieszczony centralnie. W Ferrari też zdarzało się im zamontować silnik z przodu, ale to raczej wypadek przy pracy niz powód do dumy.
Ze niby co? Nie robmy sobie jaj, jest pelno sportowych aut ktore nie maja silnikow umieszczonych centralnie.
Ale odbiegamy od tematu ;)
Szymon
J.
Dyrektor d/s
Produktów Bankowości
Transakcyjnej ,
Santand...
Temat: Dlaczego chcę ... Panamerę?
Witam wszystkich.Wczoraj miałem możliwość testowania Panamery Turbo. Pierwsze wrażenie z zewnatrz - dosc dziwne - samochod ma jednak 5 metrów i lekko burzy to dotyczchasowe proporcje.
W srodku - 4 kubełki - również te z tyłu z pełną regulacją pozycji, podgrzewaniem itp.
Tunel srodkowy solidnie zabudowany. Pod reka najwazniejsze przełączniki - trybu sport i sport plus. Duzy panel radia/nawigacji - z wyswietlaniem rowniez na desce - po prawej od obrotomierza. Pierwszy mały minus, który znajduje - jak dla mnie za małe lusterko wewnętrzne ;))
Kierownica - karbonowo-skorzana ze swietnym trzymaniem. Skrzynia automat - po wbiciu "D" załącza się drugi bieg. Tryb normalny - wcisniecie pedału w podłogę, chwila zastanowienia - rozlega się piękny bulgot, mocno odczuwalne wgniecenie w fotel i po chwili hamowanie z 200, powstrzymywane mocno dociskającymi pasami. Hamulce metalowe, ale radza sobie calkiem swietnie. Samochod na 20'' felgach i zimowych oponach - moje obawy o fatalną trakcję na nierównośiach zostają szybko rozwiane. Samochód trzyma się jak przyklejony. Przyciśnięcie przycisku sport i samochod obniża się - jeszcze lepiej przylegając do drogi. Kolejny etap - sport plus -> skrzynia redukuje bieg, obroty skaczą w góre, a pod pedałem gazu czeka nas dodatkowe 50 Nm (overboost). Skrzynia z podwojnym sprzęgłem zmienia biegi błyskawicznie, a wrażenie z jazdy - to "szeroki banan" na twarzy. Co ciekawe - niezależnie od prędkosci dzwiek silnika jest slyszany jednakowo. Na tylnym fotelu bardziej dochodzi dzwiek z wydechu, z przodu delikatnie słabiej. System audio - hmmm... na dzien dobry został wyłączony ;)) ale powierzchnia głośników to 2,5 m2, wiec jak komuś się znudzi słuchanie silnika, to dzwiek z systemu audio zapewne też nie rozczaruje :)
hmmm... no jak mogę podsumować... chyba tylko tak, ze trudno było oddać kluczyki i wysiąść z Panamery. Wersja Turbo to naprawde samochod, który chciałoby się mieć w garażu :)))
- 1
- 2
Następna dyskusja: