Marek Laskowski

Marek Laskowski Procurement Business
Expert

Temat: Usterki, Usterki

Ja na szczęście mam 406 ;P
A co do zawieszenia to wyjdzie w praniu, bo na razie zrobiłem jakieś 16-17k km. Ostatnio właśnie "odświeżyłem" zawieszenie i byłem ciekaw, ile powinno wytrzymać :)

konto usunięte

Temat: Usterki, Usterki

Marek Laskowski:
PS. A jak się ma sprawa zawieszenia w Waszych Pugach vs polskie drogi? Mam na myśli trwałość końcówek drążków kierowniczych, sworzni, simmerblocków itp.
Zawieszenie twarde jak cholera i "tłucze" się na "kocich łbach" i dość znacznie potrząsa pasażerów.
Xsara I jedzie jak po maśle, 307 to grzechotka w środku.
Z trwałością nie ma problemów jak na razie.
Inna przypadłością jest znaczna tendencja do nadsterowności, czyli tył wyprzedza przód w zakrętach. Zupełnie jak tylnonapędowiec (Polonez :D).

Natomiast zimą straszy chwilowe zużycie paliwa - bardzo łatwo o wskazania nawet 20 l/100km. Na szczęście średnio na baku mieszczę się spokojnie w 6,5 L/100km zimą (latem o dobry litr mniej).Sławomir Such edytował(a) ten post dnia 28.12.10 o godzinie 21:22
Marcin Kowalczyk

Marcin Kowalczyk Senior CVoIP
Engineer

Temat: Usterki, Usterki

307 robili na niemiecki auta - twardoo ;/
Marek Laskowski

Marek Laskowski Procurement Business
Expert

Temat: Usterki, Usterki

Ja już wolę, żeby było twardo, ale przynajmniej trzymało się drogi :)
406 jest o tyle fajny, że jest dość komfortowy i jednocześnie dobrze się trzyma na drodze.
Tego nie mogę powiedzieć o poprzednim samochodzie (Mazda 626 '98). Nie wiem jak to się udało Japończykom, że zawieszenie było jednocześnie miękkie i głośno pracowało na naszych drogach :))

konto usunięte

Temat: Usterki, Usterki

żarówki polecam wymieniać kompletami, polecam firmy Hella, poza tym włączać dopiero po uruchomieniu silnika, wyłączać przed zgaszeniem, jak dalej będzie problem wstawić dodatkowy opornik
Maciej K.

Maciej K. DevOps Engineer

Temat: Usterki, Usterki

Łukasz P.:
żarówki polecam wymieniać kompletami, polecam firmy Hella, poza tym włączać dopiero po uruchomieniu silnika, wyłączać przed zgaszeniem, jak dalej będzie problem wstawić dodatkowy opornik

Wszystko fajnie ale ale nie przewidziałeś m.in. dwóch przypadków:

1. Ktoś stosuje żarówki typu +30%, +50%, BlueVision, NightBreaker itd. gdzie komplet żarówek kosztuje często po 60-80zł. Z definicji wyrzucasz do kosza 30-40zł? :) Raczej należy poczekać aż druga żarówka się po prostu przepali. Parami powinno się wymieniać palniki ksenonowe, bo wraz z czasem zmienia się barwa generowanego światła i wstawiając tylko jeden palnik będzie widać różnicę pomiędzy jednym a drugim światłem.

2. Ktoś ma aktywny tryb skandynawski i światła zapalają się automatycznie po uruchomieniu silnika i gasną wraz z wyłączeniem silnika. Tutaj nie ma sensu manipulować. Można pstrykać postojowe przed włączeniem silnika i tak samo przed wyłączeniem ale po to włącza się automatyczne światła, żeby było wygodniej a nie mniej komfortowo.



Wyślij zaproszenie do