Marcin Kowalczyk

Marcin Kowalczyk Senior CVoIP
Engineer

Temat: silniki HDi - przebiegi

Piotr Wacek:
a co ile wymienia się rozrząd w hdi - są różna wersje

sa rozne wersje, bo sa rozne wersje silnikow.
Od 120 do 240kkm w zaleznosci od silnika, roku produkcji, etc
Zbigniew Domagała

Zbigniew Domagała WŁAŚCICIEL, ZBYCH

Temat: silniki HDi - przebiegi

rocznik 2005 1,4 hdi + klima 240 kkm. nie bierze oleju wymiana co 15 tys.
Zastanawiam się ile jeszcze "pojeździ"
Czy to rekord ? jakie są rekordy w tego typu silnikach?
W tym roku wybieram się po raz 3 do HR i trochę się boję bo spory ten przebieg.
Piotr Wacek

Piotr Wacek mechanik
samochodowy, Grako
Auto Serwis

Temat: silniki HDi - przebiegi

Zbigniew Domagała:
rocznik 2005 1,4 hdi + klima 240 kkm. nie bierze oleju wymiana co 15 tys.
Zastanawiam się ile jeszcze "pojeździ"
Czy to rekord ? jakie są rekordy w tego typu silnikach?
W tym roku wybieram się po raz 3 do HR i trochę się boję bo spory ten przebieg.
sprawdź kiedy był rozrząd wymieniany , podolewaj płyny ,nalej paliwa sprawdź opony , do bagażnika jeszcze wsadź 2 skrzynki piwa i jazda !!!!
Zbigniew Domagała

Zbigniew Domagała WŁAŚCICIEL, ZBYCH

Temat: silniki HDi - przebiegi

sprawdź kiedy był rozrząd wymieniany , podolewaj płyny ,nalej paliwa sprawdź opony , do bagażnika jeszcze wsadź 2 skrzynki piwa i jazda !!!!

Dzięki, też tak myślę w sumie nowe auta też się psują. Poza tym mam full ubezpieczenie AC.
Rozrząd wymieniany przy 180 tys.
Pozdarwiam

Temat: silniki HDi - przebiegi

Ja mam Peugeota z silnikiem 1.6 HDi 92 KM. Przebieg 211 tyś aktualnie rocznik 2014. Auto mam od nowości i jeżeli chodzi o silnik to miał tylko jedną awarię. Przy około 198 tyś auto przestało odpalać pękł jakiś magnes na wale i czujnik wału źle odczytywali pozycję wału. I tyle usterek auto dalej śmiga. Ja głównie śmigam autostrady i ekspresowki silnik fajny cichy jeździ bardziej jak benzyna niż diesel . Miałem też taki silnik w sluzbówce i auto przejechalo 348 tyś ale turbina się zatarla i uszkodziła silnik. Do 150 tyś zmienialem olej co 25 tyś, później co 15. W ASO mi mówili że te silniki przejeżdżają około 450 tyś ale nawet zdarzył się rekordzista co miał 600 tyś. Około 200 tyś padają sprzęgła, 300 tyś powoli wtryski do wymiany , rozrząd lepiej zmieniać co 120 tyś a nie 180 tyś jak piszą nawet była akcja serwisowa tak samo była awaryjnya rurka od turbiny (mi nawet wymienili turbine na gwarancji profilaktycznie z tą rurką) worek eolys wymieniłem przy 120 tyś FAP był oczyszczony przy 180 tyś ale był jak nowy . Jak na nowoczesnego diesla to jest to naprawdę dobry silnik i myślę że mój dobije do 500tys choć na pewno wcześniej sprzedam auto , a następne będzie już na benzynę.

Temat: silniki HDi - przebiegi

Wymieniłem http://www.czesciromet.pl/regeneracja-wtryskiwaczy-dla... jest ogromna różnica.

Następna dyskusja:

206 1.4 HDI




Wyślij zaproszenie do