Maciej K Korzyniewski

Maciej K Korzyniewski capo di tutti capi,
Moje Przedsięwzięcia

Temat: zabytki

witam ,
mam W115,240D3.0
i jestem czlonkiem :http://www.mercedes-benz.pl/mb/classic/klub/index.jsp

Temat: zabytki

fajne auto-gratuluje ; ostatnio widzialem bardzo ładnie utrzymane w123 w tym samym kolorze (czar prysł jak tylko zobaczyłem płetwę na dachu a'la nowe BMW5 prosto z działu tuningowego tesco)
Leszek Zdrodowski

Leszek Zdrodowski ATM S.A. Key
Account Manager

Temat: zabytki

super dziadziuś.
Miałem kiedyć SLC - ale przy budowie domu musiał przyjść rozsądek. Może kiedyś 108 lu pagoda

konto usunięte

Temat: zabytki

faktycznie jest się czym pochwalić!!
Jeszcze model z Prawdziwych MB.
Przyjedz na jakąś imprezę organizowaną przez Classic Auto to być może się zobaczymy (ja jako fan a nie niestety posiadacz:()
Maciej K Korzyniewski

Maciej K Korzyniewski capo di tutti capi,
Moje Przedsięwzięcia

Temat: zabytki

najzabawniejsze w starych samochodach jest to ,ze zaczynasz od
powiedzmy 10 tys pln i to jest poczatek.
po pewnym czasie chcesz miec lepsze zawieszenie -no to do mechanika,ale poprawiles zawieszenie i dochodzisz do wniosku ze wzmacniane opony to cos dla ciebie.
kupujesz opony i mozesz wjezdzac w zakrety ( w ktore normalnym pasaciskiem pokonujeszz predkoscia 60km i to z ledwoscia) 75-80 km .
to zmusza cie do myslenia,czy aby wszystkie z twoich 83 koni rowno ciagna-robisz remont silnika...
i jak to mówią- niebo jest limitem
moj samochod jest w polsce od 25 lat poprzednim wlascicielem byl moj ojciec ,i miał z nim tan sam problem-tez go za bardzo lubił


widze ze kolega Leszek zna sie na mercedesach :)
rzeczywiscie to dziadek a pagoda to jak pamietam W113


Maciej K. Korzyniewski edytował(a) ten post dnia 01.02.07 o godzinie 21:34
Dariusz K.

Dariusz K. Sales manager

Temat: zabytki

ja mam grba z 1967 roku, obecnie staram sie go wyrestaurowac:) ale to troche kosztuje piniedzy i czasu:)

konto usunięte

Temat: zabytki

Maciej K. K.:
najzabawniejsze w starych samochodach jest to ,ze zaczynasz od
powiedzmy 10 tys pln i to jest poczatek.
...

Oj nie tylko w starych...
Mnie się marzy kolekcja "aut z klasą", takich które będą stały w garażu i będą wypieszczone do granic przyzwoitości, niestety mnie na to nie stać.
Za to mam gadżecik - jeszcze nie zabytek, ale już klasyk.
I ten sam problem - każda modernizacja rodzi kolejną.
Każdy dodatkowy KM rodzi potrzebę zmiany czegośtam.
Obawiam się że jak dojdę do magicznej bariery 500 KM będe musiał wyłożyć na przeróbki więcej niż warte jest w tej chwili auto.
Bo większa turbina kosztuje koło 6 000 PLN, a dostosowanie hamulców, zawieszenia, skrzyni biegów będzi ekosztowało koło 25 000 PLN...

Następna dyskusja:

25 letnie zabytki :))))))))...




Wyślij zaproszenie do