Ania M.

Ania M. One step forward,
two steps back

Temat: z cyklu - co kupić :)

Grzegorz Garczyński:
- Astra II 1.7 TDI i 2.0 DTI.
Astra miała silniki TDI?? w którym roczniku?

1.7 DTI bo zakładam, że jednak chodzi Ci o ten to na astrę słaby silnik. Jak dobrze pamiętam to jeden na szych userów miał taką do tego w kombi i raczej odczucia "szybkości" dość cienkie.

Ten sam silnik siedzi w Corsie i Corsa daje radę, ale Astra II jest cięższa. Zwróć uwagę żeby silnik był na Isizu a nie oplowski. Isuzu jest nie do zarżnięcia, ale ma swoje wady jak np sterowanie pompy paliwa. Poza tym są jeszcze mankamenty jak sprężyny zawieszenia, bębny i parę tam innych.

I co dla Ciebie oznacza Astra II classik?
Jest Astra II i Astra classik - dwa różne auta.
Lech Wilk

Lech Wilk Lubię placki

Temat: z cyklu - co kupić :)

Anja M.:
Grzegorz Garczyński:
- Astra II 1.7 TDI i 2.0 DTI.
Astra miała silniki TDI?? w którym roczniku?

1.7 DTI bo zakładam, że jednak chodzi Ci o ten to na astrę słaby silnik. Jak dobrze pamiętam to jeden na szych userów miał taką do tego w kombi i raczej odczucia "szybkości" dość cienkie.

Ten sam silnik siedzi w Corsie i Corsa daje radę, ale Astra II jest cięższa. Zwróć uwagę żeby silnik był na Isizu a nie oplowski. Isuzu jest nie do zarżnięcia, ale ma swoje wady jak np sterowanie pompy paliwa. Poza tym są jeszcze mankamenty jak sprężyny zawieszenia, bębny i parę tam innych.

I co dla Ciebie oznacza Astra II classik?
Jest Astra II i Astra classik - dwa różne auta.

Gdy Astra 2 była nowa, to Astra 1 była classic, potem jak weszły astry 3 to astra 2 była classic, teraz astra 3 jest classic.

Nie ma silników opla. starsze to ISUZU, nowsze diesle (CDTI 1.7 i 1.9) to FIAT i są to dość mocne jednostki (1.9CDTI 150KM - chyba nie powiesz, że słaby do astry?)
Ania M.

Ania M. One step forward,
two steps back

Temat: z cyklu - co kupić :)

Lech Wilk:
Nie ma silników opla.
ale komu ty to tłumaczysz? 1,5 roku w oplu robiłam. Zamawiałam, konfigurowałam itp itd.
starsze to ISUZU,
nie wszystkie
nowsze diesle (CDTI 1.7 i 1.9) to FIAT i są to dość mocne jednostki (1.9CDTI 150KM - chyba nie powiesz, że słaby do astry?)
ale przeczytałeś o budżecie? 10k.

nie tłumacz mi o modelach, bo chyba mam nieco większą wiedzą siedząc po stronie dealera. Classic to classik, II to dwójka. Każdy kto to sprzedawał, wie jak to wygląda i z czym to się je.
Grzegorz Garczyński

Grzegorz Garczyński E-commerce
Specialist/Global
User Acquisition
Specialist ...

Temat: z cyklu - co kupić :)

pisałem o dwójce na 1,7 Isuzu. Miałem okazję jeździć takim w kombiaku i w sumie jak dla mnie dawało radę. Bez szału oczywiście ale mając taki budżet nie mogę oczekiwać cudów.

Skierowałem się ku maździe bo pojeździłem i mi się spodobała. Szukam obecnie modelu nie-kombi.

Co do astry II to faktycznie niewygodna jak dla mnie.
Jeśli chodzi o lanosa to tylko 1.6 z klimatyzacją. Zagazować mogę sam :)
Lech Wilk

Lech Wilk Lubię placki

Temat: z cyklu - co kupić :)

Anja M.:
Lech Wilk:
Nie ma silników opla.
ale komu ty to tłumaczysz? 1,5 roku w oplu robiłam. Zamawiałam, konfigurowałam itp itd.
starsze to ISUZU,
nie wszystkie
nowsze diesle (CDTI 1.7 i 1.9) to FIAT i są to dość mocne jednostki (1.9CDTI 150KM - chyba nie powiesz, że słaby do astry?)
ale przeczytałeś o budżecie? 10k.

nie tłumacz mi o modelach, bo chyba mam nieco większą wiedzą siedząc po stronie dealera. Classic to classik, II to dwójka. Każdy kto to sprzedawał, wie jak to wygląda i z czym to się je.
na szybko:
http://www.motofakty.pl/artykul/opel_astra_ii_classic....
http://opel.dixi-car.pl/opel-astra-classic-iii-cennik.htm
http://www.opel-astra.ezin.pl/index.php?site=122&verti...

"classic" to tylko nazwa handlowa aktualnie poprzedniego modelu:
http://www.opel.pl/gama-opel/salon-opla/samochody/gama...

isuzowski 1.7 do astry to typowa flotowa kombinacja - bez szału, tylko do roboty.
Michał Lesicki

Michał Lesicki Sprzedawca, Manager,
Rzeczoznawca

Temat: z cyklu - co kupić :)

Za 10 k z czystym sumieniem polecam Mazdę 626 GF 2000-2001, 136 konną. Polecam bo:
- zrobiłem taką 100 000 kilometrów bez awariii
- tanie części wbrew opini "fachowców" którzy w życiu japończyka nie mieli a p...rzą głupoty o drogich częściach
- znakomicie znosi gaz, oczywiście sekwencyjny
- każda jest z klimą, elektryką i czterema jaśkami
- funkcjonalności (duży kufer, składany przedni fotel, można długie klamoty przewieźć bez problemu)
- jakości wykonania (po 306 000 kilosów kierownica nawet mocno się nie powycierała, fotel też był jeszcze niezły, ale przyznam, że w VW zniósł by więcej)
- braku debilnych usterek w postaci pierdół (dotyczy to koncernu VW), tzn: elektryki, termostatów czy czujników
- ekonomiczności (12 l LPG w korku na klimie, z ciężkawą nogą)
- i dla samej satysfakcji jak w tyle zostają przereklamowane Passaty, zgniłe Vectry B czy wiejskie Golfy lub Octavie

Naprawdę porządne, wierne auto.

Następna dyskusja:

o wybrac? czyli z cyklu jak...




Wyślij zaproszenie do