Piotr
Kuczyński
kierownik, Izba
Wytrzeźwień
konto usunięte
Temat: witam
525d common rail czy 525tds ?
Piotr
Kuczyński
kierownik, Izba
Wytrzeźwień
Temat: witam
525 tdskonto usunięte
Temat: witam
Z obiegowych opinii można zasłyszeć, że typowymi usterkami tych silników są:- problemy z głowicą i układem chłodzenia
- problemy z pompą wtryskową oraz jej nastawnikami
- problemy z turbosprężarką i pompą wody
- wrażliwość na przegrzanie
- pękające obudowy termostatu
Oprócz tego elementy zawieszenia, krzyżaki, wszelkie końcówki, drążki, ale to już typowe dla wszystkich samochodów, które jeżdżą po naszych drogach. Musisz przyjąć za pewnik, że 300 tysięcy km przeciętny 525tds w e39 zawsze będzie miał przejechane, a to co wskazuje licznik prawie nigdy nie jest prawdą. Mam kolegę, który wymienił prawie cały silnik w 525tds, mimo że auto było z 1999 roku, ale na pewno jest wielu kierowców któzy cieszą się bezawaryjną jazdą. Ogólnie opinia o tych silnikach nie jest najlepsza, dużo lepsze są nowsze jednostki common rail. Szukając informacji na wszelkiego rodzaju forach internetowych BMW nie spodziewaj się zbyt dobrych opinii o tym silniku. Zużycie paliwa około 10 litrów przy normalnej jeździe - nie ma się co dziwić nie jest to żadna nowoczesna konstrukcja. Osobiście nie kupiłbym 525tds pomimo tego, że ofert sprzedaży jest dużo, a ceny zakupu całkiem zachęcające.
konto usunięte
Temat: witam
Piotr Kuczyński:
co sądzicie o bmw 525 e39 diesel sedan
czekam na opinie
pozdrawiam
o takie rzeczy spytaj lepiej na forum.maxbimmer.pl ;)
tam wypowiedzą się ludzie, którzy jeżdżą takimi autami
konto usunięte
Temat: witam
Daniel Piaskowski:
Z obiegowych opinii można zasłyszeć, że typowymi usterkami tych silników są:
- problemy z głowicą i układem chłodzenia
nie ma żadnych problemów jeśli auto nie było katowane
- problemy z pompą wtryskową oraz jej nastawnikami
jeśli lejesz tanie paliwo podejrzanego pochodzenia to i wtryski lecą ;)
- problemy z turbosprężarką i pompą wody
turbiny tak samo jak w tdi... jak ktoś nie szanuje, to padają, co do pomp wody to pierwsze słyszę :)
- wrażliwość na przegrzanie
jak większość bmw ;)
- pękające obudowy termostatu
zamienników.... ;)
Oprócz tego elementy zawieszenia, krzyżaki, wszelkie końcówki, drążki, ale to już typowe dla wszystkich samochodów, które jeżdżą po naszych drogach. Musisz przyjąć za pewnik, że 300 tysięcy km przeciętny 525tds w e39 zawsze będzie miał przejechane, a to co wskazuje licznik prawie nigdy nie jest prawdą. Mam kolegę, który wymienił prawie cały silnik w 525tds, mimo że auto było z 1999 roku, ale na pewno jest wielu kierowców któzy cieszą się bezawaryjną jazdą. Ogólnie opinia o tych silnikach nie jest najlepsza, dużo lepsze są nowsze jednostki common rail. Szukając informacji na wszelkiego rodzaju forach internetowych BMW nie spodziewaj się zbyt dobrych opinii o tym silniku. Zużycie paliwa około 10 litrów przy normalnej jeździe - nie ma się co dziwić nie jest to żadna nowoczesna konstrukcja. Osobiście nie kupiłbym 525tds pomimo tego, że ofert sprzedaży jest dużo, a ceny zakupu całkiem zachęcające.
zawieszenie zawieszeniem... do e39 majątku nie kosztuje... :) podobnie jak do e36 :)
co do spalania - prawda, auto nie jest ekonomiczne specjalnie, za to jest w co depnąć ;)
generalnie jeśli auto było zadbane, z palcem w nosie zrobi i pół miliona, jeśli kupi się tanio okazyjnie... to siąść i płakać
generalnie wolałbym poszukać czegoś z silnikiem albo minimum 2.0 benzyna, albo już powyżej 3 literków ;)
Następna dyskusja: