Temat: VW...........i to co w nim najpiekniejsze...

4 drzwi? ja widzialem 2 klamki zaraz sprawdze w sieci...

Temat: VW...........i to co w nim najpiekniejsze...

rzeczywiscie , 4 drzwi...no ale sylwetka nie pozostawia watpliwosci :)

konto usunięte

Temat: VW...........i to co w nim najpiekniejsze...

a Passatowi CC bliżej do kupy niż do coupe.

tak naprawdę jak popatrzeć z boku to większość nowych limuzyn mozna nazwać "limuzyna o linii coupe"

bo jak mi ktoś powie że np Insignia ma wyraźnie zaznaczony, jak przystało na limuzynę, bagażnik to ja jestem ksiądz :|


Obrazek


A czy to spełnia wymogi definicji Krzysztofa?:

Obrazek

konto usunięte

Temat: VW...........i to co w nim najpiekniejsze...

Nazwę czterodrzwiowe coupe zastosowano już w 1962 w odniesieniu do Rovera P5 - który był całkiem pokraczny. To też Wikipedia, tyle że angielska. Stąd precedens istnieje, choć osobiście uważam to za kompromis dla tatuśków.

W coupe z tyłu powinno być ciasno. Nawet klasa CL, przy jej sporej pojemności z tyłu, według specyfikacji SAE powinna być nazywana dwudrzwiowym sedanem. To też z Wiki.

Tu jest wszystko: http://en.wikipedia.org/wiki/Coup%C3%A9

Kwestia gustu.

Przy okazji - czytałem, i nie wiem, ile w tym prawdy, że ktoś z twórców CLS obecnie pracuje dla Hyundaia. Stąd pewnie i projekt Equus.


Obrazek


Choć nie lubię tych "4-drzwiowych coupe", to i tak wydaje mi się, że urozmaicają poranne korki swoim wyglądem. Zawsze coś innego, i ładniejszego niż typowy kanciasty tatowóz. A jak jeszcze fajnie mruczą....Adam L. edytował(a) ten post dnia 11.03.09 o godzinie 00:57

konto usunięte

Temat: VW...........i to co w nim najpiekniejsze...

Konrad Michał K.:
Piotr K.:
Prawie wszystkie "zwichrowane" :(
Może najpiękniejsze jest to, że trzeba je po fabryce poprawiać "tjuningiem"? ;P ;)

podobno golfa V GTI nie trzeba, nie wiem, niedługo sprawdzę to opowiem. a to na tym filmie to straszne jest moim zdaniem. nie ma nic pięknego w wydechu z allegro za 99,99 pln albo wiszącej na przewodzie niebieskiej diody. ale co kto lubi :)

aa bym zapomniał. ale pełne felgi są ładne, nawet na starym golfie.Konrad Michał K. edytował(a) ten post dnia 09.03.09 o godzinie 13:22
;) Jakbyś nie wiedział BBSy z tych aut to felgi skręcane z 3 części, które po 12k PLN kosztują, zawieszenie gwint 3, 4k ;) więc myślę, że same butki były droższe od twoich czterech kółek z przeszlości.. /no chyba, że zawód syn... to przepraszam/. Co do filmiku: Jednemu z rury to czarny dym leci ale nie widziałem ani jednego, który by mnie odrzucał. Boli tylko to, że brzydką linię kompaktowego auta chce się nadrobić sklepaniem nadkoli i skręceniem gwinu do gleby... co czyni auto bezużytecznym.

konto usunięte

Temat: VW...........i to co w nim najpiekniejsze...

Marcin Aroma:
Marcin Chruślak:
Marcin Aroma:
jejku...VW to specyficzna grupa odbiorców, którzy uważają, że kupują coś LEPSZEGO. Ich sprawa jeśli wolą wydawać kilka-kilkanaście tys. więcej za to samo co jest w wydaniu innych mareek ok. Ale nei możn VWjowi zabrać tego, że stworzył na polskim rynku w pewnym sensie markę kultową w postaci golfa i pastucha przede wszystkim...

I to nie tylko w Polsce. Dobre auta są i tyle...Wystarczy popatrzeć na Francuzki czy Włoskie wynalazki które choć piękne...to często koszmarnie awaryjne...

golf III pieprzyl sie tak ja k wszystki inne . IV to samo. Generalnei mit o bezawaryjnosci VW ....
Jak się nie dba albo kupi trupa to średnio statystycznie masz rację.

konto usunięte

Temat: VW...........i to co w nim najpiekniejsze...

Krzysztof S.:
Dorota S.:
hehe,ale passat CC na prawdę jest coupe-czterodrzwiowe coupe;) czyli sedan w linii coupe (nowy segment na rynku). Nie słyszałeś np. o Porsche Panamera? siedzi dokładnie w identycznym segmencie,tak samo jak A.M.Rapide,czy Merol CSL...
hmmm... właśnie wyobraziłem sobie komentarz sportowy...
olimpiada... bieg na 100metrów.... wychodzi polski sprinter...
waży 100kilo i jest kulawy na jedną nogę, ale sprinter....
AMG daje radę.. ~500PS będzie tam drzemać. ;)

CSL? Prosze Cie.... ten wytwór eksperymentu genetycznego między żabą a glistą nazywać kupe?
o Panamera nawet nie wspomnę....
Panama to raczej niewypał, CLS zapełnia lukę w rynku i jak widać dobrze mu to wychodzi. Kto powiedział, że limuzyna ma być nudna? To, że nie jedzie w słabszych wersjach tak jak wygląda to inna bajka.

Po prostu kilka łysych głów w vagu się zebrało i stwierdzili
"hej chłopaki. sprzedaż nam leci na łeb na szyje, musimy się ratować. zróbmy coś dla facetów w kryzysie wieku średniego i sprzedajmy im nasz flagowy tatusiowóz jako super-mega-extra-kułp machine do wyrywania dup"
Straszny tekst prezesie :D teraz jest modne chodzenie po centrach handlowych i wyrywanie "galerianek".Rafał Wardas edytował(a) ten post dnia 11.03.09 o godzinie 01:42

konto usunięte

Temat: VW...........i to co w nim najpiekniejsze...

Rafał Wardas:
AMG daje radę.. ~500PS będzie tam drzemać. ;)
i prawie dwie tony...
ot przyklad pierwszy z brzegu alfa romeo 147gta 250km przy niewiele ponad 1000kg :)
Panama to raczej niewypał, CLS zapełnia lukę w rynku i jak widać dobrze mu to wychodzi. Kto powiedział, że limuzyna ma być nudna? To, że nie jedzie w słabszych wersjach tak jak wygląda to inna bajka.
i okej. niech sobie będzie :) ale chodzi mi o sam fakt nazywania takich samochodów coupe. liftback.. sedan... ale nie coupe.
Straszny tekst prezesie :D teraz jest modne chodzenie po centrach handlowych i wyrywanie "galerianek".
serio? nie wiedzialem, musze sprobowac :)Krzysztof S. edytował(a) ten post dnia 11.03.09 o godzinie 08:03

konto usunięte

Temat: VW...........i to co w nim najpiekniejsze...

Marek Skiba:
a Passatowi CC bliżej do kupy niż do coupe.

tak naprawdę jak popatrzeć z boku to większość nowych limuzyn mozna nazwać "limuzyna o linii coupe"

bo jak mi ktoś powie że np Insignia ma wyraźnie zaznaczony, jak przystało na limuzynę, bagażnik to ja jestem ksiądz :|


Obrazek


A czy to spełnia wymogi definicji Krzysztofa?:

Obrazek

design i trendy się zmienaiją...co cchcesz żeby limuzyny miały bagażniki jak w "taksówkarskich" mercedesach(123-124) ???

IMO Insignia ma zaznaczony bagażnik, przechodzi on płynnie z liniii dachu jednak sama linia nie biegnie do końca bagażnika jak w coupe lub hatchbacku.

konto usunięte

Temat: VW...........i to co w nim najpiekniejsze...

Tommi S.:
Ale nowy pasek cc...cud coupe moglbym rzec :) cos z Mesia CLS ( na zewnatrz), cos z A6 ( w srodku)...czekam na mozliwosc jazdy, to zdam relacje :) Jedno jest pewne, nie da sie przejsc obojetnie obok tego auta


Obrazek
Tommi S. edytował(a) ten post dnia 10.03.09 o godzinie 16:12

pierwszy (IMHO) "Twór" VW z ludzka twarzą...very nice!!!
Dorota S.

Dorota S. UPDATE w profilu :)

Temat: VW...........i to co w nim najpiekniejsze...

Krzysztof S.:
Rafał Wardas:
AMG daje radę.. ~500PS będzie tam drzemać. ;)
i prawie dwie tony...
ot przyklad pierwszy z brzegu alfa romeo 147gta 250km przy niewiele ponad 1000kg :)
>[/edited]
to może teraz trochę matmy ;) 2tony i 500PS podzielic na 2,to nie wychodzi właśnie przypadkiem 250PS dokładnie na tonę?;]
Przy czym "niewiele ponad" to akurat w przypadku 147GTA skromne 360kg ponad tonę;)

Adam L.:
W coupe z tyłu powinno być ciasno. [/edited]


ja mam 2drzwiowe (;P) coupe,a miejsca z tyłu pozazdrościł by mi nie jeden właściciel sedana choćby A4...

konto usunięte

Temat: VW...........i to co w nim najpiekniejsze...

Dorota S.:
to może teraz trochę matmy ;) 2tony i 500PS podzielic na 2,to nie wychodzi właśnie przypadkiem 250PS dokładnie na tonę?;]
Przy czym "niewiele ponad" to akurat w przypadku 147GTA skromne 360kg ponad tonę;)
chodziło mi raczej o porównanie cenowo-mocowo-wagowe :)
147 gta ile wyniesie? 140tys? CLS nawet boje sie pomyslec.... raczej 600tys to bedzie o wiele za malo :)

konto usunięte

Temat: VW...........i to co w nim najpiekniejsze...

Krzysztof - idąc tym tropem:
Po co Alfa GTA ? lepiej nowy Opel GT. 240 koni, napęd na tył waga 1000kg z groszami i 5s do 100kmh. Pozamiata i CLSa i Alfę. I do tego niewiele kosztuje.
Alfa odpada i tak na wstępie z powodu napędu na przód a poza tym bardzo ładne auto, kiedyś prawie kupiłem (ale wybrałem niepsującego się, okropnego Civica VII)
Marcin Chruślak

Marcin Chruślak "Usuń ze swojego
słownika słowo
„problem” i zastąp
słowem...

Temat: VW...........i to co w nim najpiekniejsze...

Marek Skiba:
Krzysztof - idąc tym tropem:
Po co Alfa GTA ? lepiej nowy Opel GT. 240 koni, napęd na tył waga 1000kg z groszami i 5s do 100kmh. Pozamiata i CLSa i Alfę. I do tego niewiele kosztuje.
Alfa odpada i tak na wstępie z powodu napędu na przód a poza tym bardzo ładne auto, kiedyś prawie kupiłem (ale wybrałem niepsującego się, okropnego Civica VII)

Ale każde z tych aut ma służyć do czegoś innego. Opel GT to typowe auto do zabawy na torze z dużą ilością zakrętów. CLS to 4 osobowe Cupe do szybkiego przemieszania się po autostradach a nie zabawka do robienia czasów na torze. Alfa Romeo to przepiękne GTI i tyle....Marcin Chruślak edytował(a) ten post dnia 11.03.09 o godzinie 09:40
Marcin Chruślak

Marcin Chruślak "Usuń ze swojego
słownika słowo
„problem” i zastąp
słowem...

Temat: VW...........i to co w nim najpiekniejsze...

Rafał Wardas:


;) Jakbyś nie wiedział BBSy z tych aut to felgi skręcane z 3 części, które po 12k PLN kosztują, zawieszenie gwint 3, 4k ;)

Można kupić taniej uzywki są przewaznie w cenie około 4-5 tyś zł. Gwint dobrej firmy Np KW V2 nowy koszt około 4.5 tyś
więc myślę, że same butki były droższe od twoich czterech kółek z przeszlości.. /no chyba, że zawód syn... to przepraszam/. Co do filmiku: Jednemu z rury to czarny dym leci ale
Bo to pewnie TDI było...
nie widziałem ani jednego, który by mnie odrzucał. Boli tylko to, że brzydką linię kompaktowego auta chce się nadrobić sklepaniem nadkoli i skręceniem gwinu do gleby... co czyni auto bezużytecznym.

Znam ludzi co mają takie auta i robią po Polsce 30 tys km rocznie...trzeba umieć jeździć na takim zawieszeniu...

konto usunięte

Temat: VW...........i to co w nim najpiekniejsze...

Marcin Chruślak:
Marek Skiba:
Krzysztof - idąc tym tropem:
Po co Alfa GTA ? lepiej nowy Opel GT. 240 koni, napęd na tył waga 1000kg z groszami i 5s do 100kmh. Pozamiata i CLSa i Alfę. I do tego niewiele kosztuje.
Alfa odpada i tak na wstępie z powodu napędu na przód a poza tym bardzo ładne auto, kiedyś prawie kupiłem (ale wybrałem niepsującego się, okropnego Civica VII)

Ale każde z tych aut ma służyć do czegoś innego. Opel GT to typowe auto do zabawy na torze z dużą ilością zakrętów. CLS to 4 osobowe Cupe do szybkiego przemieszania się po autostradach a nie zabawka do robienia czasów na torze. Alfa Romeo to przepiękne GTI i tyle....Marcin Chruślak edytował(a) ten post dnia 11.03.09 o godzinie 09:40

Ja to doskonale rozumiem - porównywanie AR GTA do CLSa mija się z celem, ale Krzysztof się uparł ;)
Dorota S.

Dorota S. UPDATE w profilu :)

Temat: VW...........i to co w nim najpiekniejsze...

Krzysztof S.:
Przy czym "niewiele ponad" to akurat w przypadku 147GTA skromne 360kg ponad tonę;)
chodziło mi raczej o porównanie cenowo-mocowo-wagowe :)
147 gta ile wyniesie? 140tys? CLS nawet boje sie pomyslec.... raczej 600tys to bedzie o wiele za malo :)
no nie no,to tak się nie da, wiesz- ja moge mieć sierrę cosworth MK1 w YBB po stage 2, ponad 300konna za 40-50tys , a za dodatkowe 2-3tyśki tzrobię sobie 500kucy w wadze ok. 1300kg. Ale nigdy nie będę mogła stwierdzić,że w takim razie z d**y jest CLS za ileś razy tyle;)

tak jak wyżej, w CLSie płacisz za-komfort, pneumatyke zawieszenia,osystemowanie na wszystkie możliwe fronty + sys. zabezpieczeń,dwusprzęgłową skrzynkę szybsza od ręki Kubicy, systemy audiowizualne,podgrzewanie foteli,stóp,jąder i czego chcesz i zapewne szyby kuloodporne w pewnych wersjach też;)
W limuzynach wbrew pozorom wcale nie chodzi o moc, jej ma być zapas,tak oczywiście, bo trzeba dwutonowe dupsko jakoś rozpędzić najpierw,ale później,to ono nie musi miec az takiej koniarni pod machą,żeby potrafić ostro pojechać. najbardziej chodzi o tą całą otoczkę, kiedy stajesz pod Mariotem a inni Ci liżą buty,bo widac,że sroce spod ogona nie wypadłeś i zaraz zapchasz kasę płacąc za orzeszki 30Jurosów...
cała magia tkwi w komforcie i burżua. Moc to w tych autach po prostu dodatkowy autut,który od pewnej wartości- masa/moc,jest po prostu bardziej gadżetem,niż czymś co używasz wciskając gaz...

konto usunięte

Temat: VW...........i to co w nim najpiekniejsze...

Dorota S.:
no nie no,to tak się nie da, wiesz- ja moge mieć sierrę cosworth MK1 w YBB po stage 2, ponad 300konna za 40-50tys , a za dodatkowe 2-3tyśki tzrobię sobie 500kucy w wadze ok. 1300kg. Ale nigdy nie będę mogła stwierdzić,że w takim razie z d**y jest CLS za ileś razy tyle;)
no typowa kobieta :D zawsze na swoje :D
CLS jest z dupy, ponieważ:
a) wygląda jak nieudany eksperyment genetyczny.
ewentualnie jak "idź po piwo, ale z nami nie pijesz"
b) coś takiego jak value for money. nieproporocjonalnie drogi do tego, co oferuje
c) cały czas dyskusja toczy się na temat tego, że chorym jest nazywanie liftbacków/sedanów kupetami :)
tak jak wyżej, w CLSie płacisz za-komfort, pneumatyke zawieszenia,osystemowanie na wszystkie możliwe fronty + sys. zabezpieczeń,dwusprzęgłową skrzynkę szybsza od ręki Kubicy, systemy audiowizualne,podgrzewanie foteli,stóp,jąder i czego chcesz i zapewne szyby kuloodporne w pewnych wersjach też;)
no właśnie - limuzyna!
więc wróćmy do korzeni i pomyślmy jaki był cel stworzenia coupe.
na pewno nie to, żeby ważyły 17463524kilogramów :)
W limuzynach wbrew pozorom wcale nie chodzi o moc, jej ma być zapas,tak oczywiście, bo trzeba dwutonowe dupsko jakoś rozpędzić najpierw,ale później,to ono nie musi miec az takiej koniarni pod machą,żeby potrafić ostro pojechać. najbardziej chodzi o tą całą otoczkę, kiedy stajesz pod Mariotem a inni Ci liżą buty,bo widac,że sroce spod ogona nie wypadłeś i zaraz zapchasz kasę płacąc za orzeszki 30Jurosów...
hmm.... jeżeli chodzi o młodobogacki lans to mercedes tym bardziej nie jest odpowiednią marką :) to taki motoryzacyjny Lepper. Próbuje udawać segment premium :)
cała magia tkwi w komforcie i burżua. Moc to w tych autach po prostu dodatkowy autut,który od pewnej wartości- masa/moc,jest po prostu bardziej gadżetem,niż czymś co używasz wciskając gaz...
no właśnie. dlatego nie jest to coupe!
a jeżeli merc to burżua... to jak nazwać astona? jak nazwać bentleya? hm? :)

konto usunięte

Temat: VW...........i to co w nim najpiekniejsze...

Marcin Chruślak:
Rafał Wardas:

....
czyni auto bezużytecznym.

Znam ludzi co mają takie auta i robią po Polsce 30 tys km rocznie...trzeba umieć jeździć na takim zawieszeniu...
Licząc dyfuzjery i jakieś 5cm na gwincie to będę miał z 8, 9cm prześwitu mniej niż seria bez ospoilerowania i przyznaję, że czasami trzeba zrobić 2-minutowy spacer bo po prostu nie da się wjechać na krawężnik. Na filmiku niektórzy mają po 15cm w dół, to już naprawdę prędkość patrolowa pozostaje ;)Rafał Wardas edytował(a) ten post dnia 11.03.09 o godzinie 11:08

konto usunięte

Temat: VW...........i to co w nim najpiekniejsze...

Dorota S.:
Krzysztof S.:
Rafał Wardas:
AMG daje radę.. ~500PS będzie tam drzemać. ;)
i prawie dwie tony...
ot przyklad pierwszy z brzegu alfa romeo 147gta 250km przy niewiele ponad 1000kg :)
>[/edited]
to może teraz trochę matmy ;) 2tony i 500PS podzielic na 2,to nie wychodzi właśnie przypadkiem 250PS dokładnie na tonę?;]
Przy czym "niewiele ponad" to akurat w przypadku 147GTA skromne 360kg ponad tonę;)
Myślę, że do drugiej setki będą podobnie szły ;) potem AMG knock-out'uje.

Adam L.:
W coupe z tyłu powinno być ciasno. [/edited]


ja mam 2drzwiowe (;P) coupe,a miejsca z tyłu pozazdrościł by mi nie jeden właściciel sedana choćby A4...



Wyślij zaproszenie do