Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: unifikacja-dewaluacja

Zdewaluowano prawdziwe legendy. Wsiadając do nowej delty bez problemu odnajdziemy zapożyczenia z fiata bravo, po mariażu Lamborghini z Audi, we wnętrzu pojazdów z bykiem na masce poczuć się można, jak w kancelarii Rzeszy
http://poboczem.pl/news/co-sie-kryje-pod-skora,1204694

konto usunięte

Temat: unifikacja-dewaluacja

Od jakiegoś czasu wiele osób ma problem z rozróżnieniem modeli aut.
Kiedyś można było je bez znaczka bez problemu rozpoznać,a teraz ?
I dokąd to wszystko zmierza ?

konto usunięte

Temat: unifikacja-dewaluacja

Jolanta I.:
Od jakiegoś czasu wiele osób ma problem z rozróżnieniem modeli aut.
Kiedyś można było je bez znaczka bez problemu rozpoznać,a teraz ?
I dokąd to wszystko zmierza ?

do d....y... nowe bmw wyglądają jak japońce ;>
Krzysztof Pogorzelec

Krzysztof Pogorzelec AUTIM Serwis
mechaniczny i
powypadkowy
samochodów

Temat: unifikacja-dewaluacja

Wszystkie samochody są składane z tych samych części a więc nic dziwnego że są do siebie podobne. Na wielu taśmach produkcyjnych muszą bardzo uważać aby z przodu nie było innego znaczka jak z tyłu. Pewnie niedługo fabryki będą produkować moduły z których montownie będą składać auta na życzenie klientów, będzie część napędowa, część pasażerska, część ładunkowa... i z tego będą autka osobowe, dostawcze....
Michał B.

Michał B. Administrator SAP
CO, PGNiG SA

Temat: unifikacja-dewaluacja

Nic nowego. W f355 była podobno dźwignia ręcznego z uno.
Krzysztof Pogorzelec

Krzysztof Pogorzelec AUTIM Serwis
mechaniczny i
powypadkowy
samochodów

Temat: unifikacja-dewaluacja

Ferrari i tego typu samochody maja bardzo dużo części z innych aut. Kiedyś z moimi mechanikami nawet szukaliśmy samochodu w którym nie jest nic zapożyczone, ale nawet w Enzo znalazły się części stosowane w VW.
Paweł R.

Paweł R. Redaktor
Moto.INTERIA.PL,
prowadzący
POBOCZEM.PL

Temat: unifikacja-dewaluacja

Krzysztof Pogorzelec:
Wszystkie samochody są składane z tych samych części a więc nic dziwnego że są do siebie podobne. Na wielu taśmach produkcyjnych muszą bardzo uważać aby z przodu nie było innego znaczka jak z tyłu. Pewnie niedługo fabryki będą produkować moduły z których montownie będą składać auta na życzenie klientów, będzie część napędowa, część pasażerska, część ładunkowa... i z tego będą autka osobowe, dostawcze....

Tak budowane są dziś okręty wojenne. Na pokładzie stawia sie "kontenery" z pelnym wyposażeniem i łączy w jedną nadbudówkę. W stoczni zamawia sie kadlub, a reszta wg widzimisie zleceniodawcy.

A propos ferrari, w aston martin virage były lusterka od citroena CX.

Fajnie, ze ktos czasami zerka na pobocze:)
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: unifikacja-dewaluacja

Paweł Rygas:

Fajnie, ze ktos czasami zerka na pobocze:)


notorycznie :)
Bogusz Julian Kasowski

Bogusz Julian Kasowski zawodowy INV€$TOR

Temat: unifikacja-dewaluacja

Arkadiusz Piotr Z.:
Zdewaluowano prawdziwe legendy. Wsiadając do nowej delty bez problemu odnajdziemy zapożyczenia z fiata bravo
Ta sama plyta podlogowa, podobny ksztal - po co wynajdowac na sile jakies nowosci, skoro mozna wziasc sprawdzone rozwiazania z Bravo i tylko je podrasowac do luksusowego poziomu? Bo roznica miedzy Bravo a Delta jest kolosalna. Tak samo jak miedzy Lancia Lybra a Fiatem Marea (tez ta sama plyta podlogowa i podobne/te same rozwiazania). Kuzyn ma Maree a ja Lybre - wiec wiem o czym mowie z doswiadczenia w codziennym uzytkowaniu:)



Wyślij zaproszenie do