Temat: Stare czy nowe 911? Legenda kontra nowoczesność.
No nie wiem czy młodzież jeździ 911-stkami za ponad pół miliona. A co i jak przerabiają? Np. 911 Turbo S, które z powodzeniem rywalizuje z każdym innym seryjnym sportowym samochodem? Według Ciebie te samochody "nie jeżdżą" i trzeba je przerabiać?
Do porsche jest dużo pakietów tuningowych-(hamulce,zawieszenia, wydechy,itp) i faktycznie wielu użytkowników tych aut których znam zawsze coś tam przerabia. Podobnie jak użytkownicy gtr-ów, po czterech kółkach na torze nissan wypada na "trawę" bez hamulców
(płyn się zagotowuje)
No żeby mieć Lamborghini, Ferrari jak również Porsche nie wystarczy się "trochę" dorobić, bo w przeciwnym razie wszyscy by takimi samochodami jeździli ;)
Takie samochody często są bardzo nie praktyczne, dużo palą, mało miejsca w bagażniku, w warsztatach boją się takich aut i części trudno kupić, przeglądy kosztowne(duża ilość oleju)
Co do silnika to jest w idealnym miejscu. To, że tylko inżynierowie Porsche wiedzą jak sobie poradzić z tak umieszczoną jednostką i nikt więcej nie umie zaprojektować dobrego samochodu z silnikiem z tyłu, świadczy o wielkości tej marki i jej myśli technicznej.
Fiat 126p, zaporożec, nsu i wiele innych aut miało silnik z tyłu i jakoś to działało.
Inżynierowie porsche jak chcieli zbudować dobre auto to zbudowali carrerę gt z silnikiem umieszczonym centralnie, czyli też wiedzą gdzie trzeba silnik wsadzić. Swoją drogą carrera gt to całkiem fajne autko tylko trochę trudne w obsłudze.
Oczywiście każdy ma własny rozum i własne zdanie. Poza tym na tym to polega, żeby wymieniać się opiniami. Mam nadzieję, że kiedyś będziemy mogli się spotkać w naszych wymarzonych samochodach i porównamy je "na żywo" ;)
Pozdrawiam:)
Chyba nie mam takich marzeń, czas na auta bardziej nowoczesne, elektryczne itp.
W tych wszystkich sportowych autach też już nie jest tak jak kiedyś, w ferrari 458 mocowanie akumulatora to wytłoczka z blachy stalowej rdzewiejąca już po miesiącu. W ferrari 430 było to nie do pomyślenia.