konto usunięte

Temat: S-max - doradźcie lub odradźcie :)

nie wiem jak nowe silniki sie sprawuja
ile samochodów tyle opinii

> Arkadiusz Piotr Z.:
Mariusz O.:
teraz moze nie ma ale byl)
teraz ma 140
był w mondeo, ale to był całkiem inny silnik. ten nowy pochodzi z koncernu PSA i jest to doskonałe HDI. bajki o lecącym kole dwumasowym maja wartość informacji z magla. uwierz mi, że wiem co piszę.

konto usunięte

Temat: S-max - doradźcie lub odradźcie :)

Mariusz O.:
co to jest złe paliwo?
co to jest dobre paliwo?

tak z ciekawosci pytam

Arkadiusz Piotr Z.:
Marcin Chruślak:
Samo się nie rozwala, tak samo jak turbiny, wtryski .
Wystarczy nie przyśpieszać przy niskich obrotach na wysokim biegu, bo wtedy sprzęgło dostaje po tyłku. Tzw PSJ...
Turbiny jak się studzi, olej częściej wymienia i go nie brakuje to turbo potrafi długo żyć.
Wtryski padają od złego paliwa, a wiec wypada starać się tankować dobre paliwo.
dokładnie :)

konto usunięte

Temat: S-max - doradźcie lub odradźcie :)

ja osobiscie tankuje Tylko ON (super)wersja uszlachetniona
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: S-max - doradźcie lub odradźcie :)

Mariusz O.:
co to jest złe paliwo?

tak z ciekawosci pytam
chrzczone:) nietrzymające norm, niewiadomego pochodzenia, wbrew pozorom wcale niemało tego jest na rynku.
Marcin Chruślak

Marcin Chruślak "Usuń ze swojego
słownika słowo
„problem” i zastąp
słowem...

Temat: S-max - doradźcie lub odradźcie :)

Mariusz O.:
co to jest złe paliwo?

tak z ciekawosci pytam
Np o zbyt dużej zawartości wody, lub innego syfu nie wiadomo jakiego pochodzenia.
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: S-max - doradźcie lub odradźcie :)

Mariusz O.:
nie wiem jak nowe silniki sie sprawuja
ile samochodów tyle opinii
mam w domu dwa, jeden własnie 2,0tdci w mondeo, niecałe dwa lata 140 tys, km przebiegu liczba awarii 0, drugi c-max, półroczny, 50 tys. km awarii:0. niedawno poszedł do "żyda" focus z przebiegiem prawie 200 tys w trzy lata, zero awarii. koło dwumasowe wymieniłem w ostatnim dniu gwarancji (nie zapłaciłem ani grosza) bardziej z fanaberii niż potrzeby.
a w s-maxie są tylko te nowe silniki.Arkadiusz Piotr Z. edytował(a) ten post dnia 06.01.11 o godzinie 02:05

konto usunięte

Temat: S-max - doradźcie lub odradźcie :)

ja nie tankuje na lipnych stacjach

chociaz trafia sie badziewie na firmowych stacjach

a wracajac do tego co napisaliscie wyzej

nie przyspieszac gwaltownie - co do tego zgadzam sie ale to raczej niedoskonalosc konstrukcji

bo po co kupowoac auto z duza moca jak nie mozna poszalec bo sie rozsypie

nie ma jak benzyna

konto usunięte

Temat: S-max - doradźcie lub odradźcie :)

szczesciarz:)

Arkadiusz Piotr Z.:
Mariusz O.:
nie wiem jak nowe silniki sie sprawuja
ile samochodów tyle opinii
mam w domu dwa, jeden własnie 2,0tdci w mondeo, niecałe dwa lata 140 tys, km przebiegu liczba awarii 0, drugi c-max, półroczny, 50 tys. km awarii:0. niedawno poszedł do "żyda" focus z przebiegiem prawie 200 tys w trzy lata, zero awarii. koło dwumasowe wymieniłem w ostatnim dniu gwarancji (nie zapłaciłem ani grosza) bardziej z fanaberii niż potrzeby.

konto usunięte

Temat: S-max - doradźcie lub odradźcie :)

Mariusz O.:
szczesciarz:) a z tym kołem to pojechałes im :)

Arkadiusz Piotr Z.:
Mariusz O.:
nie wiem jak nowe silniki sie sprawuja
ile samochodów tyle opinii
mam w domu dwa, jeden własnie 2,0tdci w mondeo, niecałe dwa lata 140 tys, km przebiegu liczba awarii 0, drugi c-max, półroczny, 50 tys. km awarii:0. niedawno poszedł do "żyda" focus z przebiegiem prawie 200 tys w trzy lata, zero awarii. koło dwumasowe wymieniłem w ostatnim dniu gwarancji (nie zapłaciłem ani grosza) bardziej z fanaberii niż potrzeby.
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: S-max - doradźcie lub odradźcie :)

Mariusz O.:
ja nie tankuje na lipnych stacjach

chociaz trafia sie badziewie na firmowych stacjach

a wracajac do tego co napisaliscie wyzej

nie przyspieszac gwaltownie - co do tego zgadzam sie ale to raczej niedoskonalosc konstrukcji

każdy silnik jeśli jest zimny przy gwałtownym przyspieszaniu się niszczy. uturbioną benzynę też trzeba szanować, taki urok turbo. jak jest ciepły to szalej ile wlezie:)


bo po co kupowoac auto z duza moca jak nie mozna poszalec bo sie rozsypie

co? od jazdy nie rozsypie się. od niewłaściwej eksploatacji popsuje się wszystko, nawet grzebień:)

nie ma jak benzyna
bo?

konto usunięte

Temat: S-max - doradźcie lub odradźcie :)

ok ja to spadam spac:)
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: S-max - doradźcie lub odradźcie :)

Mariusz O.:
Mariusz O.:
szczesciarz:) a z tym kołem to pojechałes im :)
dlaczego szczęściarz? tabele ADAC nie kłamią, ford nie wypada źle, a koło? no mili byli:)

konto usunięte

Temat: S-max - doradźcie lub odradźcie :)

bo dobra wolnossaca beznyna jest wieczna:)
lub diesel ale takich to juz nawet VW chyba nie produkuje(wolnossacy)

konto usunięte

Temat: S-max - doradźcie lub odradźcie :)

wiem ze zle nie wypada
ale to zawsze moze byc loteria

Arkadiusz Piotr Z.:
Mariusz O.:
Mariusz O.:
szczesciarz:) a z tym kołem to pojechałes im :)
dlaczego szczęściarz? tabele ADAC nie kłamią, ford nie wypada źle, a koło? no mili byli:)
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: S-max - doradźcie lub odradźcie :)

Mariusz O.:
bo dobra wolnossaca beznyna jest wieczna:)
lub diesel ale takich to juz nawet VW chyba nie produkuje(wolnossacy)
diesle VW powiadasz?
szesnastozaworowa jednostka 2.0 TDI o mocy 140 KM. Następca popularnego silnika 1.9 TDI nie cieszy się niestety najlepszą opinią. Z jednej strony idealnie łączy dobre osiągi z niewielkim zużyciem paliwa. Z drugiej - okazuje się ponadprzeciętnie awaryjny. Szczególnie niebezpieczne są jednostki oznaczone kodem BLB. Wśród typowych usterek, dwie wydają się szczególnie poważne. Pierwsza to awaryjny, łańcuchowy napęd pompy oleju. Producent dość szybko (po ok. rocznej produkcji) modyfikował go zastępując łańcuch układem kół zębatych, ale i tak nie wszystkie słabe strony udało się wyeliminować. Użytkownik, który ma pecha musi liczyć się nie tylko z koniecznością wymiany newralgicznego podzespołu (koszt przekracza 4 tys. zł), ale czasami także z ...koniecznością regeneracji turbosprężarki, która przyciera się na skutek spadku ciśnienia smarowania.
Drugim problemem jest pękanie głowic. Trzecim - usterki pompowtryskiwaczy. Jeśli ktoś poważnie myśli o zakupie samochodu z silnikiem 2.0 TDI powinien posiedzieć troszkę "na internecie" i poczytać o słabych i mocnych stronach tej jednostki. Naprawdę warto, ponieważ jest to silnik bardzo popularny występujący w dużej liczbie odmian różniących się szczegółami konstrukcji.
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: S-max - doradźcie lub odradźcie :)

Mariusz O.:
wiem ze zle nie wypada
ale to zawsze moze byc loteria
to są faktyczne dane, wszystkie dane, nie losowe, więc jaka loteria?
Marcin Chruślak

Marcin Chruślak "Usuń ze swojego
słownika słowo
„problem” i zastąp
słowem...

Temat: S-max - doradźcie lub odradźcie :)

Mariusz O.:
ja nie tankuje na lipnych stacjach

chociaz trafia sie badziewie na firmowych stacjach

a wracajac do tego co napisaliscie wyzej

nie przyspieszac gwaltownie - co do tego zgadzam sie ale to raczej niedoskonalosc konstrukcji

bo po co kupowoac auto z duza moca jak nie mozna poszalec bo sie rozsypie
Tylko po co przyśpieszać na 5 biegu gdy obroty są np przy 1600 , jak możesz zredukować do 4 i wykorzystać większa moc. Trzeba się nauczyć wykorzystywać potencjał auta.
nie ma jak benzyna

Nie widzę różnicy, chyba że przy dystrybutorze :)

konto usunięte

Temat: S-max - doradźcie lub odradźcie :)

nie jest tak zle
jak juz 2.0TDi to najlepiej CR

ale i ostatnie PD nie sa juz zle tylko trzeba dbac ja juz sami zauwazyliscie:)
Marcin Chruślak

Marcin Chruślak "Usuń ze swojego
słownika słowo
„problem” i zastąp
słowem...

Temat: S-max - doradźcie lub odradźcie :)

Arkadiusz Piotr Z.:
Mariusz O.:
bo dobra wolnossaca beznyna jest wieczna:)
lub diesel ale takich to juz nawet VW chyba nie produkuje(wolnossacy)
diesle VW powiadasz?
szesnastozaworowa jednostka 2.0 TDI o mocy 140 KM. Następca popularnego silnika 1.9 TDI nie cieszy się niestety najlepszą opinią. Z jednej strony idealnie łączy dobre osiągi z niewielkim zużyciem paliwa. Z drugiej - okazuje się ponadprzeciętnie awaryjny. Szczególnie niebezpieczne są jednostki oznaczone kodem BLB. Wśród typowych usterek, dwie wydają się szczególnie poważne. Pierwsza to awaryjny, łańcuchowy napęd pompy oleju. Producent dość szybko (po ok. rocznej produkcji) modyfikował go zastępując łańcuch układem kół zębatych, ale i tak nie wszystkie słabe strony udało się wyeliminować. Użytkownik, który ma pecha musi liczyć się nie tylko z koniecznością wymiany newralgicznego podzespołu (koszt przekracza 4 tys. zł), ale czasami także z ...koniecznością regeneracji turbosprężarki, która przyciera się na skutek spadku ciśnienia smarowania.
Drugim problemem jest pękanie głowic. Trzecim - usterki pompowtryskiwaczy. Jeśli ktoś poważnie myśli o zakupie samochodu z silnikiem 2.0 TDI powinien posiedzieć troszkę "na internecie" i poczytać o słabych i mocnych stronach tej jednostki. Naprawdę warto, ponieważ jest to silnik bardzo popularny występujący w dużej liczbie odmian różniących się szczegółami konstrukcji.

Wadliwe jednostki były produkowane w okresie 2004 i 2006 :), teraz mamy już nowe 2.0 TDI CR o niebo lepsze.

konto usunięte

Temat: S-max - doradźcie lub odradźcie :)

Marcin Chruślak:
Mariusz O.:
ja nie tankuje na lipnych stacjach

chociaz trafia sie badziewie na firmowych stacjach

a wracajac do tego co napisaliscie wyzej

nie przyspieszac gwaltownie - co do tego zgadzam sie ale to raczej niedoskonalosc konstrukcji

bo po co kupowoac auto z duza moca jak nie mozna poszalec bo sie rozsypie
Tylko po co przyśpieszać na 5 biegu gdy obroty są np przy 1600 , jak możesz zredukować do 4 i wykorzystać większa moc. Trzeba się nauczyć wykorzystywać potencjał auta.
jesli bedze chcial przyspieszysc tylko o10-20 km/h to nie bede redukowal
przy powaznym przyspieszaniu to tak
nie ma jak benzyna

Nie widzę różnicy, chyba że przy dystrybutorze :)
eee tam ja tez nie widzialem ale juz widze



Wyślij zaproszenie do