Bogusz Julian Kasowski zawodowy INV€$TOR
Temat: Rejestracja aut z kierownicą po prawej str. w PL
Krzysztof B.:bardzo dużo - pozwala określić czy teoretyzujesz bazując na zerowym czy niewielkim doświadczeniu czy może masz poparcie w praktyce. Przez trzy lata jeździłem polskim autem po UK, głównie po mieście i odpowiedniku naszych dróg gminnych (u nich oznaczenie B) i wiem jak wygląda codzienne manewrowanie autem z kierownicą po złej stronie. I wiem, że wielu manewrów nie można wykonać tak bezpiecznie jak autem z kierownicą po "dobrej" stronie.
A co to ma do tego? ,
Wiem jak się wyprzedza bez pasażera. Ale to nie oznacza, że każdy teraz będzie wyprzedzał na ślepego. Nie rób ze wszystkich bezmózgowców.ze wszystkich nie. Z młodych jak najbardziej - brak doświadczenia i chęć popisania się jest potężnym czynnikiem. A jeśli taki młody będzie miał do wyboru pełnoletniego Golfa z silnikiem 1.6 albo w tej samej cenie 10-letnie BMW z silnikiem 2.0 to w większości wybierze to drugie. A potem się zacznie popisywanie rozmiarem silnika i "co to ja nie potrafię".
Skoro to nie jest medialna nagonka to czemu wypadki z udziałem tych dresiarzy to tylko niewielki odsetek? Może jednak bardziej chwytliwy artykuł to wypadek bmw niż wypadek "zwykłego" człowieka w "zwykłym" samochodzie.prowadzisz statystyki "udział osób w dresie i bmw w wypadkach drogowych"? Bo ja nie. Poza tym nie muszą się sami rozbić, żeby wypadek był z ich winy. Nie raz i nie dwa uciekałem przed młodymi w autach, których nawet na żyletki nie da się przerobić. Owszem, przed PH-owcami czy autami luksusowymi też uciekałem. Jednak znacznie częściej spotykam się z przeszacowaniem możliwości Golfa czy Tipo niż Lexusa V8.
Utrudnia Panie Boguszu. Utrudnia :)da się wszystko, to prawda. Jednak bezpieczeństwo przy wyprzedzaniu TIR-a na krajówce przy długiej prostej dla auta z kierownicą po lewej a po prawej stronie to jak niebo a ziemia. Można mieć raj na ziemi, ale to nadal nie będzie niebo...