Małgorzata Musiał

Małgorzata Musiał
sprzedaż/nieruchomoś
ci/komercja/ubezpiec
zenia/media

Temat: Opony niezimowe dawniej i dziś

no dobra
odpukałam ... ;-))))))
Paweł G.:
MAŁGORZATA M.:
wyplułam

a odpukać w niemalowane to co ? :p ;)

konto usunięte

Temat: Opony niezimowe dawniej i dziś

MAŁGORZATA M.:
no dobra
odpukałam ... ;-))))))


Dziękuję ;)
Małgorzata Musiał

Małgorzata Musiał
sprzedaż/nieruchomoś
ci/komercja/ubezpiec
zenia/media

Temat: Opony niezimowe dawniej i dziś

;-))
Paweł G.:
MAŁGORZATA M.:
no dobra
odpukałam ... ;-))))))


Dziękuję ;)
Ania M.

Ania M. One step forward,
two steps back

Temat: Opony niezimowe dawniej i dziś

MAŁGORZATA M.:
no dobra
odpukałam ... ;-))))))
byle nie w samochód bo... malowany... :P nie pytam ile razy :P
Ryszard S.

Ryszard S. Wolny strzelec

Temat: Opony niezimowe dawniej i dziś

Jak szpachel w aucie na pończochę robiony to małe pukanie wytrzyma. :)

konto usunięte

Temat: Opony niezimowe dawniej i dziś

No i posądza się facetów o pewne rzeczy ...
a tu proszę, temat opony a dyskusja o "pukaniu" i "gumach" ;)))
Paweł R.

Paweł R. Redaktor
Moto.INTERIA.PL,
prowadzący
POBOCZEM.PL

Temat: Opony niezimowe dawniej i dziś

Piotr K.:
Jerzy K.:
coś na temat:
Zastanawia mnie "praktyka" z 1 filmu.
Po co ci ludzie wyskakują z samochodów podczas jazdy???

bo każdy Amerykanin wie, że jak auto w coś uderzy to zaraz wybucha... :)
Paweł R.

Paweł R. Redaktor
Moto.INTERIA.PL,
prowadzący
POBOCZEM.PL

Temat: Opony niezimowe dawniej i dziś

Marcin Chruślak:
A może to jest tak że kiedyś za czasów poloneza fiata 125p i 126p jeździło się po pierwsze wolniej:) a po drugie auta te miały bardzo mało mocy. Teraz wystarczy zobaczyć zima, lato, śnieg, deszcz czy suchy asfalt to i tak większość osób jeździ z podobnymi prędkościami.
To jest tylko moje subiektywne odczucie gdyż nie miałem nigdy okazji jeździć w czasach Polonezów itp aut:).

Również technologia oraz materiały z których budowane są opony od tamtych czasów musiały ulec niesamowitej zmianie...

Co do opon uniwersalnych przestrzegam takiej zasady...."jeśli coś jest do wszystkiego...to jest do nie czego"....

Nie powiedzialbym, ze mialy malo mocy. PF 125p z "szybkim" mostem rozpedzal sie do setki w miej wiecej tyle, co tico - circa 15-17 sekund. Bez problemu zrywales przyczepnosc na sniegu. Hobbystycznie mam PF '76 1300 po dwóch szlifach i na sniegu calkiem ladnie chodzi bokami. Zaczynalem od poloneza i zima to zawsze byl ubaw z racji RWD. Tutaj raczej chodzi o opymalizacje mieszanki pod katem konkretnych temperatur - wyzszych prędkości.

Jak kupilem swoj kredens w sosnowcu mial zalozone 4 nowe "kartoflaki". Podroz na dolny slask autostrada w lecie (predkosc w granicach 90 km/h - powyzej auto staje sie strasznie glosnie i pali jak jelcz) przetrwala jedna. 1 wystrzelila, dwie sie wybulwily...Paweł Rygas edytował(a) ten post dnia 16.02.09 o godzinie 20:08

Temat: Opony niezimowe dawniej i dziś

Paweł Rygas:
Piotr K.:
Jerzy K.:
coś na temat:
Zastanawia mnie "praktyka" z 1 filmu.
Po co ci ludzie wyskakują z samochodów podczas jazdy???

bo każdy Amerykanin wie, że jak auto w coś uderzy to zaraz wybucha... :)

Oczywiście.
Zresztą, nie tylko auto. U nich wybuchają nawet płaskodenne łódki po uderzeniu w nabrzeże ;D



Wyślij zaproszenie do