konto usunięte

Temat: Nowy Fiat Bravo

dobra, moje doswiadczenia z fiatem opre o dwa modele
seicento - sam osobiscie go katowalem, silnik 1,1 sporting, auto nie do zabicia, malo elektroniki - wiec nie ma sie co psuc, silnik stary ale przeto prosty i latwy w obsludze, generalnie super auto dla poczatkujacego kierowcy
stilo - to auto ma od ponad 5 lat moj brat, jak ktos zna frajera co odkupi je od nigo po dobrych pieniadzach to prosze o namiar! auto nadaje sie tylko na zlom/spuscic ze skarpy/spalic ...... w miejsce kropek prosze wpisac cokolwiek!
od poczatku dzialy sie chocki klocki, auto nie ma 100tys przebiegu, a kontrolki zapalaja sie jak w statku kosmicznym! pompa, abs, poduszki powietrzne, olej itd itd itd moj brat juz od jakich 30tys nie jezdzi na serwis zeby cos z tym zrobili bo debile tylko i wylacznie resetowali komputer.
no pewnie ze mowia ze stilo fiatowi sie nie udal, ale zeby az tak im nie wyszlo!!!! dosyc dobrym slowem na to auto jest slowo MASAKRA

ten przypadek sprawil ze podziekowalem fiatowi gdy szukalem auto, mimo ze seicento bylo super i mimo ze croma bardzo mi sie podobala. kupilem auto ktore pod wzgledem mechaniki jest sprawdzone, sama marka u niektorych budzi kontrowersje bo to skoda superb 1,9tdi 130KM. Pewnie ze to stare tdi, ale mam do niego zaufanie. kezdze okolo 50tys rocznie i nie moge sobie pozwolic na to aby samochod mi stanal w trasie. i nie chodzi mi akurat o silnik a raczej o osprzet.

no to narazie na tyle :)
Piotr L.

Piotr L. Kierownik - Orange
Customer Service

Temat: Nowy Fiat Bravo

Maciej Ejsmont:
Od 6 miesięcy jeżdżę Punto Grande 1.4 88km. Nakręciłem 8000 km i jestem bardzo zadowolony. Jak jeżdżę spokojnie pali 6litrów, jak cisnę do 10.
Wcześniej jeździłem Punto 1, 11 lat i dlatego kupiłem Fiata po raz drugi. Opinie, że nie warto bo to Fiat to stereotyp, kto nie jeżdził -niech milczy!
Oczywiście gdybym miał kasę kupiłbym Bravo bo jest moim zdaniem ładniejszy ale i Grande nic zarzucić pod względem designu nie można.
Grande ma prawie wszystko zrobione od nowa, poza silnikiem który jest 8zaworowy ale jak to Fiat-podkręcony jest tak, że 12-13sekund do 100km/h mi absolutnie wystarcza.
Silnik i 88 km starcza do bardzo żwawej jazdy po mieście, za miastem mógłby mieć 30 km więcej choć prędkość przelotowa 140-150 -spoxik ale dośc głośno.
Przymierzałem się do Toyoty Yaris, corsy, clio.
Każdym jeździłem, nie mają porównania do Grande punto.

ps. a felgi- w jedynce miałem 13, tu mam 15 i uważam, że żadna z niego sierotka.
Może kiedyś spotkamy się na zatłoczonych ulicach Warszawy i zobaczymy kto kogo obkręci ( srebrne 3drzwiowe Grande -z tyłu nalepka FLYSURFER). KAMAN :-)))Maciej Ejsmont edytował(a) ten post dnia 09.10.07 o godzinie 12:27

Nie wiem co to za punto ale nie ma takiego silnika jak ty masz
Piotr L.

Piotr L. Kierownik - Orange
Customer Service

Temat: Nowy Fiat Bravo

Mi osobiście nowe bravo bardzo sie podoba pod warunkiem że nie jest czerwone he. A powaznie ten model na prawde nie odstaje od reszty kolegow z segmentu tak robil to poprzedni model. Bylem na jazdach probnych i podstawowy silnik nie rzucal na kolana ale mysle ze diesle sprawuja sie o niebi lepiej.
Co do fiata to tez nic nie mam, a obecnie mam dwa w rodzinie, z czego jedno Grande Punto JTD i to bardzo sympatyczny, zrywny i ekonomiczny samochod, na raze 20 tys bez zadnych awarii.

Po za tym na swiecie robia wszyscy juz tak kiepskie auta że nie jest ryzykiem zakup właśnie Fiata

konto usunięte

Temat: Nowy Fiat Bravo

Piękne auto, tak samo jak poprzednie Bravo. Ja akurat jezdze Bravo z 97 roku z silnikiem 2.0 HGT z dołożoną turbiną -ok 320KM, ale nowe bravo bardzo mi sie podoba. Piękna stylistyka,poprawili plastiki i wykończenie,silnik 1,4 turbo 150KM juz daje frajde z jazdy. Piękna bestia
Sławomira P.

Sławomira P. radca prawny (po
aplikacji sądowej),
mediator sądowy,
dok...

Temat: Nowy Fiat Bravo

brzydkie toto jest jak nic :P
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: Nowy Fiat Bravo

Piotr Lasek:
Mi osobiście nowe bravo bardzo sie podoba pod warunkiem że nie jest czerwone he. A powaznie ten model na prawde nie odstaje od reszty kolegow z segmentu tak robil to poprzedni model. Bylem na jazdach probnych i podstawowy silnik nie rzucal na kolana ale mysle ze diesle sprawuja sie o niebi lepiej.
Co do fiata to tez nic nie mam, a obecnie mam dwa w rodzinie, z czego jedno Grande Punto JTD i to bardzo sympatyczny, zrywny i ekonomiczny samochod, na raze 20 tys bez zadnych awarii.

Po za tym na swiecie robia wszyscy juz tak kiepskie auta że nie jest ryzykiem zakup właśnie Fiata


auto jest ładne. stylistycznie zostawia w przegranym polu liderów: golfa, focusa, astrę.. (moim zdaniem). a co do awaryjności. dawno temu miałem i golfa II syncro i punto I. z punto mniej problemów, mniej awarii! słowo! oba były intensywnie eksploatowane. oba serwisy tak samo do duszy. z tym, że w Fiacie pracownicy sympatyczniejsi. aha, ja nie jestem miłosnikiem fiata, jakby co :D
Zdzisław P.

Zdzisław P. District Sales
Manager, Iveco
Poland Sp. z o.o.

Temat: Nowy Fiat Bravo

Wizualnie super. Miałem przyjemność oglądać bogatą wersję i czar prysł jak zajrzałem do środka. Wnętrze fajne ale materiały już nie.
Obicia siedzeń okropny wzór a to co na desce imituje karbon poniżej krytyki. Na szczęście można wybrać inna wersję. Więc ogólnie polecam:)
Michał Koral

Michał Koral Czytam. Słucham.
Uczę się. Na
razie.;)

Temat: Nowy Fiat Bravo

Ja tak trochę off-topicowo:

Czy słyszeliście coś konkretnego o Baby Bonus?

"Baby Bonus polega na tym, że wszystkim małżeństwom, którym urodzi się dziecko w trakcie spłacania kredytu na zakup Fiata Bravo, pozostały do zapłacenia kredyt zostanie umorzony. System obowiązuje we Włoszech i innych krajach zachodnich, ale nie w Polsce. Fiat obawia się, może i słusznie, że polskie małżeństwa tak dokładnie wyliczyłyby sobie przyrost naturalny, że wszystkim trzeba by było umarzać kredyty."
źródło


Co o tym sądzicie?;)

konto usunięte

Temat: Nowy Fiat Bravo

Witam,
jakie wrażenie po półrocznej jeździe? Ja też mam ten sam model i puki co bez zastrzezeń a i autko jakieś żwawsze się zrobiło po 8k.
A co to Fiata to mam generalnie dobre doświadczenie, może autka które miałem się udały? ASC z której korzystam też niczego sobie.
Nie chciałbym zapeszyć ale generalnie OK
pzdr
G.

konto usunięte

Temat: Nowy Fiat Bravo

Ładny samochód choć kilka rzeczy we wnętrzu jak np. karbonopodobny plastik mogli sobie darować.
samochodzik się bardzo przyjemni prowadzi. ma się wrażenie że można nim jechać naprawdę szybko w zakrętach.

co do silników jtd to są naprawdę dobre. mój ojciec ma 1.9 w Alfie a sam testowałem kilka modeli.
kolega który mówił że montują je w Toyotach troszkę się rozpędził, ale jakiś czasu temu licencję na JTD za ogromną kasę kupił GM. Coś spaprali bo silniki które robiąw Karlsruhe spisująsie gorzej, zwłaszcza jeśli chodzi o żywotność i usterkowość.
Silniki BMW o których mówiono wcześniej nie są jakieś wybitne. Zwykłe klekoty bez fajerwerków. Nowe diesle od BMW to już zupełnie inna bajka...Aleksander Zaruski edytował(a) ten post dnia 27.05.08 o godzinie 19:42
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: Nowy Fiat Bravo

Dariusz Kopeć:
Marcin Kas:
Dariusz Kopeć:
Marcin Kas:
Dariusz Kopeć:
Oj chyba obok Ciebie przejechał jakiś URSUS albo TDI. JTD to najlepsz e silniki diesla. Jakbyś troszeczkę poczytał to byś się dowiedział, że to właśnie FIAT wspólnie z firmą ROBERT BOSCH skonstruowali pierwszy silnik zasilany w technice Common Rail. Pierwszy taki silnik trafił po kilkuletnich testach do seryjnej produkcji pod maską Alfa Romeo 156 1.9JTD. Dopiero później zainteresował się nimi cały świat. Między innymi TOYOTA.

Nie jeździłeś nie słyszałeś!

Ja jeździłem 1.9 JTD, a teraz mam pod maską 2.4 JTD i nie chcę innego już...

Pozdrawiam

Pisałem o moim subiektywnym odczuciu powstałym w tamtej sytuacji. Być może twój słuch jest mniej wrażliwy na tego typu dźwięki. Mam też okazję nasłuchiwać 156 jtd i wrażenia mam podobne. Co do jazdy, jeździłem autami z koncernu PSA z silnikami (HDI), VAG (TDI)oraz BMW (525 tds i 530D). Z wyżej wymienionych jedynie jednostki BMW zrobiły na mnie wrażenie, swoją kultura pracy, mocą, poziomem hałasu jak i samym dźwiękiem silnika.
To także jest moja subiektywna opinia.
Pozdrawiam


wiesz trudno porównywać 6 cylindrowe jednostki w BMW do 4 cylindrowców VAGa:)

BMW produkuje również 4 cylindrowe diesle.


zarowno w wersji 525tds i 530d to szesciocylindrowce.....

ale 2.0d to czterocylindrowe
eot


pezeczytaj swoją wypowiedź, napisałeś 525 i 530.
Tomasz Zaborowski

Tomasz Zaborowski badania i analizy
rynku

Temat: Nowy Fiat Bravo

Piotr L.:
Mi osobiście nowe bravo bardzo sie podoba pod warunkiem że nie jest czerwone he. A powaznie ten model na prawde nie odstaje od reszty kolegow z segmentu tak robil to poprzedni model. Bylem na jazdach probnych i podstawowy silnik nie rzucal na kolana ale mysle ze diesle sprawuja sie o niebi lepiej.
Co do fiata to tez nic nie mam, a obecnie mam dwa w rodzinie, z czego jedno Grande Punto JTD i to bardzo sympatyczny, zrywny i ekonomiczny samochod, na raze 20 tys bez zadnych awarii.

Po za tym na swiecie robia wszyscy juz tak kiepskie auta że nie jest ryzykiem zakup właśnie Fiata

ja nie wiem dlaczego uważasz poprzedni model Bravo za gorszy od "reszty kolegów". Silnik 1,6 a później 1,2 biły na głowę te niemieckie i francuskie. No weźmy 206, czy golfa. Przejeździłem 1,2 16V 160 tys. km i jeszcze dwa tygodnie temu sie dziwiłem jak to możliwe, że to to ma jeszcze powera do większych prędkości. A wykończenie? Mnie to nigdy nie interesowało. 4 poduszki, klima i dobre radio, liczy się silnik. Jest lepszy niż te wszystkie 1,4 czy 1,6 u "kolegów". Od dwóch tygodni mam 1,4 Tjet 150km. Nie wiem może nowe modele "kolegów" da się będzie jakoś porównać, ale wówczas wejdą wersje Bravo 1,8 (230km) i 2.0 (270 km) i co wówczas? Mówię o benzynie. Ma kilka wad ten mój nowy. Dla wysokich osób. Ja mam tak pod 200, i jak nim jadę, to mam problem na razie z patrzeniem.... do przodu (prawa strona), dziwne mam uczucie, że nie widzę co się dzieje po prawej stronie. Lusterko środkowe mi moze nieco przeszkadza? Nie wiem... jadę do serwisu, moze by mi jeszcze obniżyli te sportowe foteliki kurcze....
Monika K.

Monika K. Kierownik Działu
Operacyjnego

Temat: Nowy Fiat Bravo

Rafał G.:
Stylistyka ekstra. Jakość użytych materiałów w wersji o sportowym charakterze przemawia do mnie , silnik diesla bardzo dobre parametry.
Minus cena . Samochód który mi sie podobał wyposażeniowo , wykończenie wnętrza i zewnątrz dodatki do tego silniczek diesla to 85 tys , oj za tyle to już coś innego do mnie przemawia


A ja zapłaciłam i nie żałuję ani złotówki :)
Monika K.

Monika K. Kierownik Działu
Operacyjnego

Temat: Nowy Fiat Bravo

Dariusz Kopeć:
Stylistycznie super ale kiedyś przejechał obok mnie diesel, dźwięk silnika nie do opisania - tragedia, nie wiem jak jest z tym w środku auta. Na forum autokacik.pl opisany jest egzemplarz który po 100 km wrócił do serwisu, a tam wymieniono miedzy innymi turbo. Zobaczymy jak będzie z jakością i usterkowością tych samochodów

Skoro wymieniali turbo to znaczy, że ktoś nie umie jeździć... :) Jakby nie było inna jest technika jazdy dieslem niż benzyną.

Ja na szczęście mam już 5000 za sobą i poki co śmiga... żeby nie zapeszyć;)

Pozdrawiam :)
Monika K.

Monika K. Kierownik Działu
Operacyjnego

Temat: Nowy Fiat Bravo

Arkadiusz Piotr Z.:

a co do awaryjności. dawno temu miałem i golfa II syncro i punto I. z punto mniej problemów, mniej awarii! słowo! oba były intensywnie eksploatowane. oba serwisy tak samo do duszy. z tym, że w Fiacie pracownicy sympatyczniejsi. aha, ja nie jestem miłosnikiem fiata, jakby co :D

Mój sąsiad do swojego golfa III już 4 silnik włożył ;)
Znajomi w golfie IV co chwilę coś naprawiali - nie wiem jak teraz...
A ja w poprzednim aucie (Panda) przez 4,5 roku nic nie robiłam ... dlatego szkoda mi się z nim rozstawać - wiernie służył (przez ponad 90 000) :)
chyba zaczynam być wielkim miłosnikiem fiatów - chociażby dlatego, że nie stoją w miejscu jak np. niemieckie marki, poprawiają jakość i potrafią zaskoczyć (czego nie można powiedzieć o VW - np. czyt. nowy golf VI)

konto usunięte

Temat: Nowy Fiat Bravo

Marcin K.:
Kwoli wyjaśnienia powiem tylko , że silniki JTD to jedne z najlepszych jednostek dieslowskich. Pokusiłbym się ,że biją VW , montowane są m.in w touotach i innych markach
Z tym porownaniem to ja bym jednak zbytnio nie szalal. Co do wytrzymalosci i niezawodnosci mimo wszystko stawialbym na TDI i niemiecka jakosc. To tyle w kwestii diesla. Co do wrazen sluchowych, to tez bardziej wole TDI, JTD brzmi troche jak wiertarka.

A co do samego bravo? Po jezdzie probnej i pierwszych ogledzinach mialem bardzo pozytywne wrazenia. Za te pieniadze niebanalny design i calkiem przyjemne doznania z jazdy. Mozna by sie czepiac szczegolow co prawda, ale jak wszedzie.

Interesuje mnie bardziej jak bedzie za 5 lat, kiedy takie bravo stanie w porownaniu z innymi samochodami tej klasy, np. ze stajni VAG. Moim zdaniem juz bedzie odstawac pod wzgledem wytrzymalosci.

To tylko moja subiektyna opinia - ja jestem skazony niemieckimi technologiami :)

PS. Czy zauwazyliscie ze zarowno bravo i jak i grande punto na reklamie byly sporo nizsze i szersze niz na zywo? Moj kolega grafik pokusil sie o porownanie i wedlug niego Fiat troche "klamie" w reklamie :)
Monika K.

Monika K. Kierownik Działu
Operacyjnego

Temat: Nowy Fiat Bravo

Łukasz Krain:
Co do wytrzymalosci i niezawodnosci mimo wszystko stawialbym na TDI i niemiecka jakosc. To tyle w kwestii diesla. Co do wrazen sluchowych, to tez bardziej wole TDI, JTD brzmi troche jak wiertarka.

Chyba mam pecha, bo co jadę w trasie to widzę jakieś niemieckie auto na poboczu ;)

Byłabym ostrożna z tą 'niemiecka jakością' ... daleko szukać nie muszę ... wystarczy popatrzeć na sąsiad, który raz w miesiącu rozkręca golfa - przeważnie po 10-tym ;)

konto usunięte

Temat: Nowy Fiat Bravo

Monika G.:
Byłabym ostrożna z tą 'niemiecka jakością' ... daleko szukać nie muszę ... wystarczy popatrzeć na sąsiad, który raz w miesiącu rozkręca golfa - przeważnie po 10-tym ;)
Kazdy ma swoje doswiadczenia. Ja czesto widze laguny, seicento i mondeo ;)
Tomasz Zaborowski

Tomasz Zaborowski badania i analizy
rynku

Temat: Nowy Fiat Bravo

Łukasz Krain:
PS. Czy zauwazyliscie ze zarowno bravo i jak i grande punto na
reklamie byly sporo nizsze i szersze niz na zywo? Moj kolega grafik pokusil sie o porownanie i wedlug niego Fiat troche "klamie" w reklamie :)

Złudzenie? Ale też do zauważyłem, jak zobaczyłem go po raz pierwszy na żywo. Moze dodatkowe spojlery, moze niższe ogumienie niż w widzianym aucie. Okazuje się, jeżeli wierzyć dealerom, że nie. Że chodzi o coś zupełnie innego. Reklama kręcona we Włoszech, a tam jest inne ustawienie wysokości amortyzatorówm niż w Polsce!! Powód? Wiadomo, nasze drogi. Nie wiem czym im wierzyć czy nie. Faktem jest, że Bravo ma spory w sumie ten jak to mówią - prześwit, jak na taki samochód.
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: Nowy Fiat Bravo

Monika G.:
Łukasz Krain:
Co do wytrzymalosci i niezawodnosci mimo wszystko stawialbym na TDI i niemiecka jakosc. To tyle w kwestii diesla. Co do wrazen sluchowych, to tez bardziej wole TDI, JTD brzmi troche jak wiertarka.

Chyba mam pecha, bo co jadę w trasie to widzę jakieś niemieckie auto na poboczu ;)

Byłabym ostrożna z tą 'niemiecka jakością' ... daleko szukać nie muszę ... wystarczy popatrzeć na sąsiad, który raz w miesiącu rozkręca golfa - przeważnie po 10-tym ;)


a to się ubawiłem:))) mam pod domem dwa roczne tdi 1.9. oba roczne. oba w odstepie miesiąca rozleciały się na autostradzie w czasie jazdy. jaka inna konstrukcja to potrafi? tylko VW :) podkreślę roczne samochody. VW to brzmi dumnie :))))

Następna dyskusja:

Nowy Fiat Freemont




Wyślij zaproszenie do