konto usunięte

Temat: Nowy Fiat Bravo

Zaczęłam jeździć Fiatem Bravo. Strasznie mało ich teraz na ulicach, choć już od jakiegoś czasu są w sprzedaży. Jestem ciekawa co o nich myslicie. Mi s to auto bardzo podoba, świetna stylistyka, eleganckie wnętrze, trochę drapieżności, choć... no własnie. Co myślicie? Słyszałam, że wersje dieslowskie są całkiem niezłe. Ja jeżdżę najsłabszym benzynowym 1,4 90KM. Troche już się dotarł (ma 1500 km na liczniku), choć na początku był lekko toporny (ale czego można chcieć od 90KM) ;-)

Zalety:

- piękna stylistyka
- wygodne fotele
- niezłe zawieszenie
- dość bogato wyposażony (choć wersja nie najbogatsza Active)

Wady:

- dość duże spalanie jak na nieduży silnik (choć na 6 jest ekonomiczny)
- mam pewne obawy co do skrzyni
- mało miejsca z tyłu
-

konto usunięte

Temat: Nowy Fiat Bravo

Zastanawialem sie nad nieco drozsza wersja 1.4 T-Jet 120 KM, ale w porównaniu z innymi wypada tak sobie... Na razie mój faworyt w klasie to nowy Mitsubishi Lancer :)
Rafał G.

Rafał G. właściciel AUTO
GALERIA

Temat: Nowy Fiat Bravo

Stylistyka ekstra. Jakość użytych materiałów w wersji o sportowym charakterze przemawia do mnie , silnik diesla bardzo dobre parametry.
Minus cena . Samochód który mi sie podobał wyposażeniowo , wykończenie wnętrza i zewnątrz dodatki do tego silniczek diesla to 85 tys , oj za tyle to już coś innego do mnie przemawia

konto usunięte

Temat: Nowy Fiat Bravo

Stylistyka owszem jest super, ale pod warunkiem, że kupuje się wersje taką jak w reklamie lub podobną, to samo jest z Punto... na felgach mniejszych niż 16" oba modele wyglądają trochę jak sieroty...

konto usunięte

Temat: Nowy Fiat Bravo

zalety:

ladna stylistyka

wady:

cala reszta.

Podstawowoe wersje sa w przyzwoitej cenie. Drozsze i lepiej wyposarzone z lepszymi silnikami... chyba ktos w fiacie upadl na glowe. 85 tys za fiata bravo<lol>
Dariusz K.

Dariusz K. Sprzedaż

Temat: Nowy Fiat Bravo

Stylistycznie super ale kiedyś przejechał obok mnie diesel, dźwięk silnika nie do opisania - tragedia, nie wiem jak jest z tym w środku auta. Na forum autokacik.pl opisany jest egzemplarz który po 100 km wrócił do serwisu, a tam wymieniono miedzy innymi turbo. Zobaczymy jak będzie z jakością i usterkowością tych samochodów

konto usunięte

Temat: Nowy Fiat Bravo

Jaka by nie była jakość, cena za tej klasy samochód trochę kopie... Fiat pozycjonuje się, jak dla mnie, gdzieś na poziomie Renault a tu taka cena - Megane jest tańsze...

konto usunięte

Temat: Nowy Fiat Bravo

Dariusz K.:
Stylistycznie super ale kiedyś przejechał obok mnie diesel, dźwięk silnika nie do opisania - tragedia, nie wiem jak jest z tym w środku auta.

Oj chyba obok Ciebie przejechał jakiś URSUS albo TDI. JTD to najlepsz e silniki diesla. Jakbyś troszeczkę poczytał to byś się dowiedział, że to właśnie FIAT wspólnie z firmą ROBERT BOSCH skonstruowali pierwszy silnik zasilany w technice Common Rail. Pierwszy taki silnik trafił po kilkuletnich testach do seryjnej produkcji pod maską Alfa Romeo 156 1.9JTD. Dopiero później zainteresował się nimi cały świat. Między innymi TOYOTA.

Nie jeździłeś nie słyszałeś!

Ja jeździłem 1.9 JTD, a teraz mam pod maską 2.4 JTD i nie chcę innego już...

Pozdrawiam
Dariusz K.

Dariusz K. Sprzedaż

Temat: Nowy Fiat Bravo

Oj chyba obok Ciebie przejechał jakiś URSUS albo TDI. JTD to najlepsz e silniki diesla. Jakbyś troszeczkę poczytał to byś się dowiedział, że to właśnie FIAT wspólnie z firmą ROBERT BOSCH skonstruowali pierwszy silnik zasilany w technice Common Rail. Pierwszy taki silnik trafił po kilkuletnich testach do seryjnej produkcji pod maską Alfa Romeo 156 1.9JTD. Dopiero później zainteresował się nimi cały świat. Między innymi TOYOTA.

Nie jeździłeś nie słyszałeś!

Ja jeździłem 1.9 JTD, a teraz mam pod maską 2.4 JTD i nie chcę innego już...

Pozdrawiam

Pisałem o moim subiektywnym odczuciu powstałym w tamtej sytuacji. Być może twój słuch jest mniej wrażliwy na tego typu dźwięki. Mam też okazję nasłuchiwać 156 jtd i wrażenia mam podobne. Co do jazdy, jeździłem autami z koncernu PSA z silnikami (HDI), VAG (TDI)oraz BMW (525 tds i 530D). Z wyżej wymienionych jedynie jednostki BMW zrobiły na mnie wrażenie, swoją kultura pracy, mocą, poziomem hałasu jak i samym dźwiękiem silnika.
To także jest moja subiektywna opinia.
Pozdrawiam
Artur Wojtczuk

Artur Wojtczuk Dyrektor Biura
Rozwoju Płatności i
Usług Dodanych -
Bank ...

Temat: Nowy Fiat Bravo

Stylistyka super, bardzo przyjemne odczucia po zajęciu miejsca w środku, tak jakby był dopasowany do kierowcy. Oczywiście tak jak koledzy pisali, musi mieć kilka niezbędnych elementów stylistycznych jak chociażby odpowiedniej wielkości felgi aluminiowe. 16" jest ok a 17" to jak dla mnie złoty środek pomiędzy komfortem, bezpieczeństwem i wyglądem. Silniki ? Sercem wziąłbym 1.4 T-Jet 150KM rozsądkiem 1.9 JTD 150KM. Generalnie uważam że samochód to nie tylko wozidełko na 4 kołach ale samochód powinno kupować się sercem a nowe Bravo ma w sobie coś takiego co przyciąga. Kiedyś chorowałem na Alfę 147, była to typowa choroba sercowa, ale rozsądek mówił że to nie auto na polskie drogi i cóż kupiłem Mazdę 3. Świetna stylistyka, zegary w środku podobne do "Alfowych" (przy wyłączonym silniku wszystkie wskazówki "wiszą pionowo do dołu :-0) pop prostu zgodnie ze sloganem Mazdy "Zoom-Zoom". Ale wracając do tematu przymierzałem się po Mazdzie do różnych innych "konkurentów" (lubię połazić po salonach) i Bravo zrobiło na mnie bardzo pozytywne wrażenie, taki samochód dla ludzi którzy kochają samochody bo wzbudza emocje, pozytywne emocje.

Mógłbym tak długa pisać i dyskutować o różnych autach i tak jak każdy mam swoje własne opinie i odczucia więc rozumiem że inni mogą mieć własne zupełnie odmienne.

pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Nowy Fiat Bravo

Od 6 miesięcy jeżdżę Punto Grande 1.4 88km. Nakręciłem 8000 km i jestem bardzo zadowolony. Jak jeżdżę spokojnie pali 6litrów, jak cisnę do 10.
Wcześniej jeździłem Punto 1, 11 lat i dlatego kupiłem Fiata po raz drugi. Opinie, że nie warto bo to Fiat to stereotyp, kto nie jeżdził -niech milczy!
Oczywiście gdybym miał kasę kupiłbym Bravo bo jest moim zdaniem ładniejszy ale i Grande nic zarzucić pod względem designu nie można.
Grande ma prawie wszystko zrobione od nowa, poza silnikiem który jest 8zaworowy ale jak to Fiat-podkręcony jest tak, że 12-13sekund do 100km/h mi absolutnie wystarcza.
Silnik i 88 km starcza do bardzo żwawej jazdy po mieście, za miastem mógłby mieć 30 km więcej choć prędkość przelotowa 140-150 -spoxik ale dośc głośno.
Przymierzałem się do Toyoty Yaris, corsy, clio.
Każdym jeździłem, nie mają porównania do Grande punto.

ps. a felgi- w jedynce miałem 13, tu mam 15 i uważam, że żadna z niego sierotka.
Może kiedyś spotkamy się na zatłoczonych ulicach Warszawy i zobaczymy kto kogo obkręci ( srebrne 3drzwiowe Grande -z tyłu nalepka FLYSURFER). KAMAN :-)))Maciej Ejsmont edytował(a) ten post dnia 09.10.07 o godzinie 12:27

konto usunięte

Temat: Nowy Fiat Bravo

Dariusz K.:
Stylistycznie super ale kiedyś przejechał obok mnie diesel, dźwięk silnika nie do opisania - tragedia, nie wiem jak jest z tym w środku auta. Na forum autokacik.pl opisany jest egzemplarz który po 100 km wrócił do serwisu, a tam wymieniono miedzy innymi turbo. Zobaczymy jak będzie z jakością i usterkowością tych samochodów


Widać ,że Twoja wiedza o motoryzacji opiera sie na usterce jednego modelu i na wsłuchaniu się w dźwięk silnika...GRATULUJĘ

Kwoli wyjaśnienia powiem tylko , że silniki JTD to jedne z najlepszych jednostek dieslowskich. Pokusiłbym się ,że biją VW , montowane są m.in w touotach i innych markach

konto usunięte

Temat: Nowy Fiat Bravo

Tomasz C.:
zalety:

ladna stylistyka

wady:

cala reszta.

Podstawowoe wersje sa w przyzwoitej cenie. Drozsze i lepiej wyposarzone z lepszymi silnikami... chyba ktos w fiacie upadl na glowe. 85 tys za fiata bravo<lol>


cała rezta czyli co? Jazda na sloganie ,że fiat to kicha? Śmieszne to co piszesz bo BRAVO jest pierwszym modelem ,który nie odstaje od innych aut tego segmentu ani na milimetr. Świetnie wykończone wnętrze , bardzo dobre materiały, dobra ergonomia, świetne wyposażenie, przyzwoite zawieszenie jak na jazde na 16, silniki diesla rewelacja o stylistyce nie wspomnę. Ma owszem i wad jak każde inne auto np. mało miejsca z tyłu, słabo widoczne zegary, beznadziejnei umieszczona regulacja wysokości świateł.
Śmieszą mnie osobiście takie wypowiedzi w stylu kiepskie bo tak

konto usunięte

Temat: Nowy Fiat Bravo

Dawid D.:
Dariusz K.:
Stylistycznie super ale kiedyś przejechał obok mnie diesel, dźwięk silnika nie do opisania - tragedia, nie wiem jak jest z tym w środku auta.

Oj chyba obok Ciebie przejechał jakiś URSUS albo TDI. JTD to najlepsz e silniki diesla. Jakbyś troszeczkę poczytał to byś się dowiedział, że to właśnie FIAT wspólnie z firmą ROBERT BOSCH skonstruowali pierwszy silnik zasilany w technice Common Rail. Pierwszy taki silnik trafił po kilkuletnich testach do seryjnej produkcji pod maską Alfa Romeo 156 1.9JTD. Dopiero później zainteresował się nimi cały świat. Między innymi TOYOTA.

Nie jeździłeś nie słyszałeś!

Ja jeździłem 1.9 JTD, a teraz mam pod maską 2.4 JTD i nie chcę innego już...

Pozdrawiam


o wcześnei j nie przeczytałem opiniii kolegi ale widzę , żę to co napisałe mjuż sostalo wcześneij poruszone;-)

BTW. nie jeżdże i nigdy nie jeździlem FIATEM żeby nikt mi nie zarzucał że pałam jakąś płomienną miłością do tej marki

konto usunięte

Temat: Nowy Fiat Bravo

Dariusz K.:
Oj chyba obok Ciebie przejechał jakiś URSUS albo TDI. JTD to najlepsz e silniki diesla. Jakbyś troszeczkę poczytał to byś się dowiedział, że to właśnie FIAT wspólnie z firmą ROBERT BOSCH skonstruowali pierwszy silnik zasilany w technice Common Rail. Pierwszy taki silnik trafił po kilkuletnich testach do seryjnej produkcji pod maską Alfa Romeo 156 1.9JTD. Dopiero później zainteresował się nimi cały świat. Między innymi TOYOTA.

Nie jeździłeś nie słyszałeś!

Ja jeździłem 1.9 JTD, a teraz mam pod maską 2.4 JTD i nie chcę innego już...

Pozdrawiam

Pisałem o moim subiektywnym odczuciu powstałym w tamtej sytuacji. Być może twój słuch jest mniej wrażliwy na tego typu dźwięki. Mam też okazję nasłuchiwać 156 jtd i wrażenia mam podobne. Co do jazdy, jeździłem autami z koncernu PSA z silnikami (HDI), VAG (TDI)oraz BMW (525 tds i 530D). Z wyżej wymienionych jedynie jednostki BMW zrobiły na mnie wrażenie, swoją kultura pracy, mocą, poziomem hałasu jak i samym dźwiękiem silnika.
To także jest moja subiektywna opinia.
Pozdrawiam


wiesz trudno porównywać 6 cylindrowe jednostki w BMW do 4 cylindrowców VAGa:)
Dariusz K.

Dariusz K. Sprzedaż

Temat: Nowy Fiat Bravo

Marcin K.:
Dariusz K.:
Stylistycznie super ale kiedyś przejechał obok mnie diesel, dźwięk silnika nie do opisania - tragedia, nie wiem jak jest z tym w środku auta. Na forum autokacik.pl opisany jest egzemplarz który po 100 km wrócił do serwisu, a tam wymieniono miedzy innymi turbo. Zobaczymy jak będzie z jakością i usterkowością tych samochodów


Widać ,że Twoja wiedza o motoryzacji opiera sie na usterce jednego modelu i na wsłuchaniu się w dźwięk silnika...GRATULUJĘ

Kwoli wyjaśnienia powiem tylko , że silniki JTD to jedne z najlepszych jednostek dieslowskich. Pokusiłbym się ,że biją VW , montowane są m.in w touotach i innych markach

Poruszaliśmy tutaj temat konkretnego modelu, więc podzieliłem sie moimi informacjami. To, że pojawiła sie sytuacja z awarią w przytoczonym przykładzie jest faktem, a jeżeli dokładnie przeczytasz moją wypowiedź to powinieneś domyślić się, że nie skazuję tego samochodu z góry na porażkę ale chętnie poczekam na opinie użytkowników po większej licznie kilometrów( "Zobaczymy jak będzie z jakością i usterkowością tych samochodów"). Jeżeli Ty potrafisz ocenić wiedzę w danym temacie po poznaniu jednej opinii to również GRATULUJę

P.S Ja z kolei jeździłem Fiatem i nie wiem, może jeszcze kiedyś będę jeździł.Dariusz Kopeć edytował(a) ten post dnia 07.11.07 o godzinie 16:36
Dariusz K.

Dariusz K. Sprzedaż

Temat: Nowy Fiat Bravo

Marcin K.:
Dariusz K.:
Oj chyba obok Ciebie przejechał jakiś URSUS albo TDI. JTD to najlepsz e silniki diesla. Jakbyś troszeczkę poczytał to byś się dowiedział, że to właśnie FIAT wspólnie z firmą ROBERT BOSCH skonstruowali pierwszy silnik zasilany w technice Common Rail. Pierwszy taki silnik trafił po kilkuletnich testach do seryjnej produkcji pod maską Alfa Romeo 156 1.9JTD. Dopiero później zainteresował się nimi cały świat. Między innymi TOYOTA.

Nie jeździłeś nie słyszałeś!

Ja jeździłem 1.9 JTD, a teraz mam pod maską 2.4 JTD i nie chcę innego już...

Pozdrawiam

Pisałem o moim subiektywnym odczuciu powstałym w tamtej sytuacji. Być może twój słuch jest mniej wrażliwy na tego typu dźwięki. Mam też okazję nasłuchiwać 156 jtd i wrażenia mam podobne. Co do jazdy, jeździłem autami z koncernu PSA z silnikami (HDI), VAG (TDI)oraz BMW (525 tds i 530D). Z wyżej wymienionych jedynie jednostki BMW zrobiły na mnie wrażenie, swoją kultura pracy, mocą, poziomem hałasu jak i samym dźwiękiem silnika.
To także jest moja subiektywna opinia.
Pozdrawiam


wiesz trudno porównywać 6 cylindrowe jednostki w BMW do 4 cylindrowców VAGa:)

BMW produkuje również 4 cylindrowe diesle.

konto usunięte

Temat: Nowy Fiat Bravo

Dariusz K.:
Marcin K.:
Dariusz K.:
Oj chyba obok Ciebie przejechał jakiś URSUS albo TDI. JTD to najlepsz e silniki diesla. Jakbyś troszeczkę poczytał to byś się dowiedział, że to właśnie FIAT wspólnie z firmą ROBERT BOSCH skonstruowali pierwszy silnik zasilany w technice Common Rail. Pierwszy taki silnik trafił po kilkuletnich testach do seryjnej produkcji pod maską Alfa Romeo 156 1.9JTD. Dopiero później zainteresował się nimi cały świat. Między innymi TOYOTA.

Nie jeździłeś nie słyszałeś!

Ja jeździłem 1.9 JTD, a teraz mam pod maską 2.4 JTD i nie chcę innego już...

Pozdrawiam

Pisałem o moim subiektywnym odczuciu powstałym w tamtej sytuacji. Być może twój słuch jest mniej wrażliwy na tego typu dźwięki. Mam też okazję nasłuchiwać 156 jtd i wrażenia mam podobne. Co do jazdy, jeździłem autami z koncernu PSA z silnikami (HDI), VAG (TDI)oraz BMW (525 tds i 530D). Z wyżej wymienionych jedynie jednostki BMW zrobiły na mnie wrażenie, swoją kultura pracy, mocą, poziomem hałasu jak i samym dźwiękiem silnika.
To także jest moja subiektywna opinia.
Pozdrawiam


wiesz trudno porównywać 6 cylindrowe jednostki w BMW do 4 cylindrowców VAGa:)

BMW produkuje również 4 cylindrowe diesle.


zarowno w wersji 525tds i 530d to szesciocylindrowce.....
Dariusz K.

Dariusz K. Sprzedaż

Temat: Nowy Fiat Bravo

Marcin K.:
Dariusz K.:
Marcin K.:
Dariusz K.:
Oj chyba obok Ciebie przejechał jakiś URSUS albo TDI. JTD to najlepsz e silniki diesla. Jakbyś troszeczkę poczytał to byś się dowiedział, że to właśnie FIAT wspólnie z firmą ROBERT BOSCH skonstruowali pierwszy silnik zasilany w technice Common Rail. Pierwszy taki silnik trafił po kilkuletnich testach do seryjnej produkcji pod maską Alfa Romeo 156 1.9JTD. Dopiero później zainteresował się nimi cały świat. Między innymi TOYOTA.

Nie jeździłeś nie słyszałeś!

Ja jeździłem 1.9 JTD, a teraz mam pod maską 2.4 JTD i nie chcę innego już...

Pozdrawiam

Pisałem o moim subiektywnym odczuciu powstałym w tamtej sytuacji. Być może twój słuch jest mniej wrażliwy na tego typu dźwięki. Mam też okazję nasłuchiwać 156 jtd i wrażenia mam podobne. Co do jazdy, jeździłem autami z koncernu PSA z silnikami (HDI), VAG (TDI)oraz BMW (525 tds i 530D). Z wyżej wymienionych jedynie jednostki BMW zrobiły na mnie wrażenie, swoją kultura pracy, mocą, poziomem hałasu jak i samym dźwiękiem silnika.
To także jest moja subiektywna opinia.
Pozdrawiam


wiesz trudno porównywać 6 cylindrowe jednostki w BMW do 4 cylindrowców VAGa:)

BMW produkuje również 4 cylindrowe diesle.


zarowno w wersji 525tds i 530d to szesciocylindrowce.....

ale 2.0d to czterocylindrowe
eot
Tomasz Zaborowski

Tomasz Zaborowski badania i analizy
rynku

Temat: Nowy Fiat Bravo

Jeździłem dwoma nowymi fiatami Bravo diesle 120km oraz benzyna 150 km.
Benzyna robi wrażenie. Kto nie wierzy niech się przejedzie (godzina wystarczy). Jak na silnik 1.4 nawet z ta turbiną to jest to super elastyczne autko. Kolega czytał prawdopodobnie w Auto świecie, że bija elastycznością nawet ten 150 km diesel. Zasługa super nowoczesnej turbiny. Jazda tym samochodem to bajka.
I mam gdzieś opinie, że się zepsuł po 100 km jakiś egzemplarz. Saaby też się psują, po 1000 a silnik trzeba wymieniać.
Zdarza się i już. Teraz gdy samochody praktycznie nie są już ręcznie wykonywane, jakość zaczyna być podobna. Niemieckich, francuskich, włoskich. A włoskie to świetne silniki i mi to wystarcza w zupełnościTomasz Zaborowski edytował(a) ten post dnia 08.11.07 o godzinie 11:32

Następna dyskusja:

Nowy Fiat Freemont




Wyślij zaproszenie do