Michał Ł.

Michał Ł. Doświadczenie jest
czymś, co zdobywasz
wtedy, gdy
przesta...

Temat: ...... no comments

Wygląda na to, że znowu zamiast za remonty dróg płacimy za $#@^#%&%$@%@#$%^@$%#! pomysły zidiociałych polityków:

http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,7624918...

To miało iść na REMONTY DRÓG!!! a nie pokrywanie kosztów decyzji jakichś debili!

Michał

konto usunięte

Temat: ...... no comments

No rzeczywiście komentarz jest w sumie zbędny...

Ale tak jest chyba wszędzie?
My, podatnicy, ludzie pracujący płacimy ciągle za coś, z czego nie możemy skorzystać. Służba zdrowia, więzienna... Zastanawiam się często, kto wycenia zabiegi i operacje, odbywające się w szpitalach publicznych...
Tak samo jest z paliwem, podobno niewielka część ceny to koszt samego paliwa. Zastraszająco niewielka, a reszta? Choćby podatek drogowy? No miał iść na drogi. Ale widocznie kolej potrzebuje naszych pieniędzy bardziej, niż my ;). Bo przecież naprawa auta to nasza, prywatna broszka (tutaj też przecież jest odprowadzany podatek dochodowy warsztatu), a naprawa kolei już nie.Zuzanna G. edytował(a) ten post dnia 04.03.10 o godzinie 14:57
Ryszard S.

Ryszard S. Wolny strzelec

Temat: ...... no comments

Michał Ł.:
To miało iść na REMONTY DRÓG!!! a nie pokrywanie kosztów decyzji jakichś debili!

Michał

10 lat historii reformy kolei to naprawde sporo ciekawszych kwiatków.

Miało być tak

"Ogółem planowany wzrost dochodów z tytułu wzrostu stawki opłaty paliwowej wyniósłby 2 mld 200 mln zł rocznie, z czego 1 mld 800 mln zł stanowiłoby dochód Krajowego Funduszu Drogowego, natomiast pozostałe środki to dochód Funduszu Kolejowego" - powiedziała wiceminister infrastruktury Patrycja Wolińska-Bartkiewicz."

Jest tak

"Pieniądze na wykup akcji PKP PLK będą pochodzić z Krajowego Funduszu Kolejowego. W tym roku jego budżet wyniesie rekordowe 900 mln i w porównaniu z 2009 rokiem wzrośnie o ok. 450 mln zł. Większy strumień gotówki to efekt podwyższonej od 1 stycznia opłaty paliwowej, która w 100 proc. zasila kolejowy fundusz. Na drogi z opłaty paliwowej w 2010 roku pójdzie 3 mld zł."

czyli nie jest tak źle.

A reforma PKP to... szkoda gadać. :)
Michał Ł.

Michał Ł. Doświadczenie jest
czymś, co zdobywasz
wtedy, gdy
przesta...

Temat: ...... no comments

Masz rację trochę się uniosłem ale dobija mnie, że zawsze jak coś trzeba to sięga się do kieszeni kierowców.

Michał
Ryszard S.

Ryszard S. Wolny strzelec

Temat: ...... no comments

Firmy, w tym kolejowe, również kupują paliwo.

Budują, remontują te drogi, a dziur po zimie tyle, że można stracić wiarę w sens tych robót.

konto usunięte

Temat: ...... no comments

Ryszard S.:
Firmy, w tym kolejowe, również kupują paliwo.

Budują, remontują te drogi, a dziur po zimie tyle, że można stracić wiarę w sens tych robót.


przy takim podejsciu do sprawy jak podchodza zarzady drog, wiary nie mozna miec ZADNEJ.
Ryszard S.

Ryszard S. Wolny strzelec

Temat: ...... no comments

Może skopiować pomysł Niemców?
http://finanse.wp.pl/kat,104126,title,Gmina-w-Niemczec...

Naszych dziur by starczyło dla całej Europy. :)

konto usunięte

Temat: ...... no comments

Remonty drog nie maja sensu skoro i tak sie za chwile znowu posypia. Prosciej i taniej zbudowac drogi od nowa ale z normalnego materialu a nie smoly. Zapraszam do Andorry. Zimy dluzsze niz w Polsce, sniegu duzo wiecej, mrozy powyzej 2000npm tez sa mocne, tranzyt tez sporawy, jezdza na lancuchach nawet po czystuym asfalcie i co? Praktycznie zadnej dziury.

konto usunięte

Temat: ...... no comments

Czarek M.:
Remonty drog nie maja sensu skoro i tak sie za chwile znowu posypia.
Ma sens. Pod warunkiem, że naprawa zostanie przeprowadzona prawidłowo.

konto usunięte

Temat: ...... no comments

Czarek, ale przecież Firma drogowa szwagra, stryja, wujka ze strony ciotecznej babki syna prezesa by zbankrutowała ;-)

konto usunięte

Temat: ...... no comments

Zuzanna G.:
No rzeczywiście komentarz jest w sumie zbędny...

Ale tak jest chyba wszędzie?
My, podatnicy, ludzie pracujący płacimy ciągle za coś, z czego nie możemy skorzystać. Służba zdrowia, więzienna... Zastanawiam się często, kto wycenia zabiegi i operacje, odbywające się w szpitalach publicznych...

Z definicji podatek jest bezzwrotny i bez konkretnego świadczenia wzajemnego. Czyli my płacimy, a rząd wydaje na co chce i ma do tego prawo.

Definicja definicją, a wk*rw zostaje...
:/

konto usunięte

Temat: ...... no comments

Nasze drogi wyglądają jak szwajcarskie...sery hahahaha :)
A oni będą lepić dziury deficytowe kolei?
No dosłownie to niewiarygodne!!!
Gdzie ja mieszkam...
Co za kraj...
Banda bezmózgów...

Michał Ł.:
Wygląda na to, że znowu zamiast za remonty dróg płacimy za $#@^#%&%$@%@#$%^@$%#! pomysły zidiociałych polityków:

http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,7624918...

To miało iść na REMONTY DRÓG!!! a nie pokrywanie kosztów decyzji jakichś debili!

Michał

konto usunięte

Temat: ...... no comments

Piotr T.:
Z definicji podatek jest bezzwrotny i bez konkretnego świadczenia wzajemnego. Czyli my płacimy, a rząd wydaje na co chce i ma do tego prawo.

Definicja definicją, a wk*rw zostaje...
:/

No właśnie, ma do tego prawo, ale tak naprawdę w świadomości "ogółu" podatki służą temu, żeby była cywilizacja ;). I wk*rw, jak to napisałeś, bo cywilizacji nie ma ;). Dróg nie ma. Szpitali nie ma. Emerytur nie ma. Szkół nie ma. Sądów nie ma. Jest telewizja ;).

konto usunięte

Temat: ...... no comments

Krzysztof S.:
Ma sens. Pod warunkiem, że naprawa zostanie przeprowadzona prawidłowo.
W przypadku polskich drog nie ma sensu bo caly fundament pod droge jest spieprzony.

konto usunięte

Temat: ...... no comments

Czarek M.:
Krzysztof S.:
Ma sens. Pod warunkiem, że naprawa zostanie przeprowadzona prawidłowo.
W przypadku polskich drog nie ma sensu bo caly fundament pod droge jest spieprzony.
Też tak slyszałam, trzeba byłoby od nowa budować.
Ryszard S.

Ryszard S. Wolny strzelec

Temat: ...... no comments

Od lat przyglądam się tym naprawom. Oko laika dostrzega dwie metody. Pierwsza to wrzucenie czegoś czarnego do dziury i ubicie. Druga, "zaawansowana" technologicznie to wycinanie prostokątów w warstwie ścieralnej i dalej tak samo. A spękania obok pozostają nietknięte i i po kolejnej zimie mamy to samo. Kilka lat temu znajomy opowiadał, ze w Szwecji widział maszynę, która zrywa tę warstwę na całej szerokości pasa i układa za soba na nowo. Ciekawe podejście, podejrzewam, że skutecznie załatwia temat na wiele lat.

Co do fundamentów, to nie wszędzie i nie zawsze.
Michał Ł.

Michał Ł. Doświadczenie jest
czymś, co zdobywasz
wtedy, gdy
przesta...

Temat: ...... no comments

Szwecja .... taaaaa - tak się buduje u nas:

http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,7630716...

Michał
Ryszard S.

Ryszard S. Wolny strzelec

Temat: ...... no comments

W zeszłym roku jak wpadłem na A2 od Nowego Tomyśla, to oczom nie wierzyłem, ze tak można schrzanić nawierzchnię.

Następna dyskusja:

"Both comments and trackbac...




Wyślij zaproszenie do