Michał B.

Michał B. Administrator SAP
CO, PGNiG SA

Temat: Najładniejszy, najszybszy czy najbardziej opłacalny?

Piotr K.:
Do tej pory nie wiem? Jakiś duży sedan z pionowo-skośnymi światłami z tyłu. \\\ .....///

Może Maserati Quattroporte


Obrazek


Albo Lancia Thesis

Obrazek
Michał Biłobran edytował(a) ten post dnia 13.11.08 o godzinie 22:36

konto usunięte

Temat: Najładniejszy, najszybszy czy najbardziej opłacalny?

Przestań Kszysztof, bo będę miał problem z bezsennością. :-)))))

konto usunięte

Temat: Najładniejszy, najszybszy czy najbardziej opłacalny?

Michał Biłobran:
Może Maserati Quattroporte
Nieee ... bardziej przysadzisty tył, bliżej właśnie Cadilaca (ale te skośne światła?)
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: Najładniejszy, najszybszy czy najbardziej opłacalny?

maseratiii........... nie zasnę :)

konto usunięte

Temat: Najładniejszy, najszybszy czy najbardziej opłacalny?


Obrazek

czyżby?
albo

Obrazek
Krzysztof S. edytował(a) ten post dnia 13.11.08 o godzinie 22:44
Damian T.

Damian T. o samochodach prawie
wszystko

Temat: Najładniejszy, najszybszy czy najbardziej opłacalny?

Krzysztof S.:

Obrazek

czyżby?


no wybacz....
a toto to tyle pojedzie?...
nie słyszałem o jakiejś szokującej wersji Cytryny :-)

konto usunięte

Temat: Najładniejszy, najszybszy czy najbardziej opłacalny?

Damian T.:
no wybacz....
a toto to tyle pojedzie?...
nie słyszałem o jakiejś szokującej wersji Cytryny :-)

a kto mówił, że to musi być seria? :)
Damian T.

Damian T. o samochodach prawie
wszystko

Temat: Najładniejszy, najszybszy czy najbardziej opłacalny?

oj panowia... a wy tu z takimi furami wyskoczyliście...
mnie też jakaś bezzsenność atakuje...

ale co za fura mogła Piotra pogonić to nie wiem...
ale nie za dużo jest chyba takich co by przy 280 rwała asfalt :-)
Michał B.

Michał B. Administrator SAP
CO, PGNiG SA

Temat: Najładniejszy, najszybszy czy najbardziej opłacalny?

Zwłaszcza dużych sedanów. Moze jeszcze rolls, bentley albo maybach ale nie mogę na szybko znaleźć dobrych ujęć tylnych świateł.
Damian T.

Damian T. o samochodach prawie
wszystko

Temat: Najładniejszy, najszybszy czy najbardziej opłacalny?

Krzysztof S.:

a kto mówił, że to musi być seria? :)

no fakt.
ale Cytrynę robić na bolida?...
eeeee... no chyba jest parę innych, bardziej rozwojowych modeli :-)

konto usunięte

Temat: Najładniejszy, najszybszy czy najbardziej opłacalny?

Damian T.:
ale co za fura mogła Piotra pogonić to nie wiem...
ale nie za dużo jest chyba takich co by przy 280 rwała asfalt :-)
Cały czas mnie to dręczy. :-)
... odejdę w niewiedzy ...?

A doskonale wiem, że odjechać z 280 to trzeba mieć spory zapas możliwości.

konto usunięte

Temat: Najładniejszy, najszybszy czy najbardziej opłacalny?

Damian T.:
no fakt.
ale Cytrynę robić na bolida?...
eeeee... no chyba jest parę innych, bardziej rozwojowych modeli :-)

różni są ludzie, różne potrzeby :)

konto usunięte

Temat: Najładniejszy, najszybszy czy najbardziej opłacalny?

Piotr K.:
Damian T.:
ale co za fura mogła Piotra pogonić to nie wiem...
ale nie za dużo jest chyba takich co by przy 280 rwała asfalt :-)
Cały czas mnie to dręczy. :-)
... odejdę w niewiedzy ...?

A doskonale wiem, że odjechać z 280 to trzeba mieć spory zapas możliwości.
Takie światła ma 307cc
Obrazek
w technologii LED ale bądźmy szczerzy topowe wersje pewnie 240 nie przekraczają. ;)

konto usunięte

Temat: Najładniejszy, najszybszy czy najbardziej opłacalny?

Michał Biłobran:
Piotr K.:
Do tej pory nie wiem? Jakiś duży sedan z pionowo-skośnymi światłami z tyłu. \\\ .....///

Może Maserati Quattroporte


Obrazek


Albo Lancia Thesis

Obrazek
Michał Biłobran edytował(a) ten post dnia 13.11.08 o godzinie 22:36
Myślę, że żadne nie robi więcej jak 270 ;)

konto usunięte

Temat: Najładniejszy, najszybszy czy najbardziej opłacalny?

pontiac g6?

Obrazek

konto usunięte

Temat: Najładniejszy, najszybszy czy najbardziej opłacalny?

Rafał Wardas:
Myślę, że żadne nie robi więcej jak 270 ;)
No właśnie tym bardziej był to dla mnie szok. Jadąc 260 nie zwracam raczej uwagi na tyły, a tu ...
Przy lepszej pogodzie coś tam bym z siebie jeszcze wykrzesał, ale nie wiem, czy aż tyle?
Zresztą ja sam nie wiem ile pojadę, bo "szfa" kończy mi się na 299 a później przyspiesza tylko obrotomierz.:-)
Damian T.

Damian T. o samochodach prawie
wszystko

Temat: Najładniejszy, najszybszy czy najbardziej opłacalny?

Rafał Wardas:
Michał Biłobran:

Może Maserati Quattroporte
Myślę, że żadne nie robi więcej jak 270 ;)

nie przesadzaj...
fabryczne V8 ma jakieś 400KM 451Nm :-)
jeśli tylko nie ma jakiegoś wrednego elektronicznego ogranicznika to sądzę, że da radę ze 300km/h :-)
a przecież takie furki także poprawiają - np. Novitec zrobił taką lekką przeróbkę na 413KM i 468Nm... ale sądzę, że są i bardziej wyżyłowane przeróbki :-)))Damian T. edytował(a) ten post dnia 13.11.08 o godzinie 23:26
Damian T.

Damian T. o samochodach prawie
wszystko

Temat: Najładniejszy, najszybszy czy najbardziej opłacalny?

ej Piotrze, ale nam tu wrzuciłeś zagłostkę :-)
sam nie spisz i my też łby męczymy z ciekawości :-)))Damian T. edytował(a) ten post dnia 13.11.08 o godzinie 23:29

Temat: Najładniejszy, najszybszy czy najbardziej opłacalny?

To może Chrysler 300C SRT8? Seryjne mają ograniczniki na 280 km/h, więc mógł być nieco podciągnięty...


Obrazek

konto usunięte

Temat: Najładniejszy, najszybszy czy najbardziej opłacalny?

Damian T.:
Rafał Wardas:
Michał Biłobran:

Może Maserati Quattroporte
Myślę, że żadne nie robi więcej jak 270 ;)

nie przesadzaj...
fabryczne V8 ma jakieś 400KM 451Nm :-)
No dobra Damian, wszystko zależy od przełożeń. W sumie wpisując 270 i patrząc się na profil felgi QP miałem wątpliwości ;) /a leń mnie złapał by szperać w specs. / Jednak jeżeli mówimy o sporym kopie jadąc 260 to musiało być pewnie z ~300 a by to osiągnąć to naprawdę sporo trzeba.
jeśli tylko nie ma jakiegoś wrednego elektronicznego ogranicznika to sądzę, że da radę ze 300km/h :-)
a przecież takie furki także poprawiają - np. Novitec zrobił
Ja za parę dni zapinam chip Noviteca i myślę, że z 220ps skoczy do 260 a na A4 zrobie 2.7zł. ;) W grę wchodzi jeszcze program VTG ale to już hamownia powie co lepsze... / czekam na wyniki / .
taką lekką przeróbkę na 413KM i 468Nm... ale sądzę, że są i bardziej wyżyłowane przeróbki :-)))Damian T. edytował(a) ten post dnia 13.11.08 o godzinie 23:26

Następna dyskusja:

Diesel czy benzyna? Oto jes...




Wyślij zaproszenie do