Temat: Mitsubishi L200

Czy ktos uzywal tego modelu ? ma jakies wady? zalety?

konto usunięte

Temat: Mitsubishi L200

ale które L200? Nowe, czy stary model? Zakładam, że nowe... a jeśli tak, to podzielę się wrażeniami z przejażdzki:

+ przyzwoita trakcja, dobra dynamika, w miarę cichy jak na Pick-upa, najwięcej miejsca z tyłu w swojej klasie (da się siedzieć, w Nissanie Navara są "ławeczki"). Dobry wybór, jeśli masz rodzinę, albo wozisz kogoś z tyłu. Reklamują się z podobno dobrym napędem 4x4. Nie sprawdzałem jak się sprawuje w terenie, ale porównałem Mitsu Pajero Sport(bazowane na poprzednim modelu L200) niedawno i Navarę - Mitsu zdecydowanie lepiej radziło sobie w terenie, lepiej brodziło, pewniej się w nim czułem na torze terenowym.

- kaszana zupełna jeśli chodzi o wygląd deski rozdzielczej. Oczywiście zależne od gustu, ale jak dla mnie tandetne niebieskie zegary i niezbyt wygórowanej jakości plastiki są poniżej dyskusji.

Więcej grzechów nie pamiętam ;)

konto usunięte

Temat: Mitsubishi L200

Pan Piotr idealnie streścił auto. Zgadzam się szczególnie z minusem.
Deska rozdzielcza napawa wstrętem. Podświetlenie jest jak dla mnie zbyt ostre.

Co do starszej L200 przed liftingiem. Jednym słowem polecam.
To nie cukierkowe auto jak nowa wersja.
Gdyby mniej paliło ...
Tomasz Gang

Tomasz Gang właściciel,
\"OLSEN-BUD\"

Temat: Mitsubishi L200

Panie Krzysztofie,jeżeli chodzi o L200 to gorąco polecam,auto sprawuje sie całkiem przyzwoicie ,jeżeli byłby Pan zainteresowany kupnem tego auta to posiadam kilka nowych modeli po bardzo atrakcyjnej cenie, szcegóły podam na priv

Temat: Mitsubishi L200

Stalem sie wlascicielem tegoz modelu i moje pierwsze wrazenia to rewelacja!!!
Do niewatpliwych zalet tego samochodu nalezy niezly promien skretu...
Rowniez to co napisal Piotr ale przyczepilbym sie w tym samochodzie do zbyt twardego zawieszenia. Wjezdzajac w jakas dziure niezle trzesie samochodem.
Co do estetyki wnetrza fakt nie kladzie ono na kolana ale uwazam ze jak za takie pieniadze nie jest najgorzej:)
Generalnie uwazam iz zakup tego auta to naprawde pozytywna inwestycja zwlaszcza ze ludzie ktorzy maja firmy moga odliczyc sobie 22% watu.

Temat: Mitsubishi L200

Tomasz Gang:
Panie Krzysztofie,jeżeli chodzi o L200 to gorąco polecam,auto sprawuje sie całkiem przyzwoicie ,jeżeli byłby Pan zainteresowany kupnem tego auta to posiadam kilka nowych modeli po bardzo atrakcyjnej cenie, szcegóły podam na priv
Niestety za pozno:)

konto usunięte

Temat: Mitsubishi L200

Krzysztof D.:

Rowniez to co napisal Piotr ale przyczepilbym sie w tym samochodzie do zbyt twardego zawieszenia. Wjezdzajac w jakas dziure niezle trzesie samochodem.

nie wiem jak będzie w L200, ale sporo ludzi wrzuca w innych pickupach na pakę koło 200 kg, żeby zawieszenie (tył) aż tak nie odbijało na dziurach. Dodatkowo tył potrafi nieźle odjechać na mokrym, jeśli nie jest dociążony. Ja zdziwiłem się dwa razy na łuku. Raz przy ok 60 km/h na trzecim biegu, drugi raz na rondzie ONZ 4 bieg. Przegazowanie na mokrym, "bok", zdziwienie kierowców obok, a ja się obudziłem :). Na szczęście Pajero (o którym pisałem wcześniej) ma to do siebie, że wchodzi w boki powoli i łatwo się da je kontrolować. Przy napędzie na tył. Przy napędzie 4x4 w bok ciężko wprowadzić i później wyprowadzić.

To tyle z moich doświadczeń :)
Mateusz B.

Mateusz B. Szef Serwisu
Jungheinrich
O./Poznań

Temat: Mitsubishi L200

Piotrek patrząc na dzisiaj opublikowane testy EURO NCAP to dobry wybór :) Navara dostała zero gwiazdek (sic!), jakiś drugi pickup jedną a L200 4 :)

konto usunięte

Temat: Mitsubishi L200

jasne, ale NCAP odpowiada na pytanie "co jak już", a ja piszę o "zanim" :). Poza tym moja wypowiedź odnosiła się do pickupów (i podobnych) ogólnie, nie tylko do L200.

konto usunięte

Temat: Mitsubishi L200

l200 bije inne pickupy pernamentnym napedem na cztery kółka, a przez to mozliwosciami trakcyjnymi zarowno na sliskiej drodze jak i (albo przede wszystkim) poza nią.
Oprocz tego, ze jest najbrzydsza w "rodzini" (procz Ssang Yonga, off course) ;P
Akurat L200 nie jezdzilem, ale chwale hiluxa, navare jak i rangera.
Ten ostatni jakos najlepiej mi sie prowadzilo. Nie czulem ani 5,15 dlugosci, ani dwoch ton pod tylkiem. Posluszne, zrywne (wcale nie odczylem najwiekszej mocy navary). No i najfajniesze wnetrze ;)

Ale pick`up to swietne auteczko jest :)

EDIT:

http://auto.gazeta.pl/auto/1,62385,4527838.htmlJerzy K. edytował(a) ten post dnia 27.02.08 o godzinie 17:11

Temat: Mitsubishi L200

Moge jeszcze do powyzszych komantarzy dodac jedna rzecz ze spalanie L200 jest rowniez ekonomiczne mozna na jednym baku przejechac wiele km pod warunkiem ze nei jezdzi sie ciagle na napedzie 4x4.

konto usunięte

Temat: Mitsubishi L200

Krzysztof D.:
Moge jeszcze do powyzszych komantarzy dodac jedna rzecz ze spalanie L200 jest rowniez ekonomiczne mozna na jednym baku przejechac wiele km pod warunkiem ze nei jezdzi sie ciagle na napedzie 4x4.


khem, khem

Jerzy pisze:
"l200 bije inne pickupy pernamentnym napedem na cztery kółka"

Jeśli uda Ci się ten STAŁY (jak się reklamuje Mitsu) napęd 4x4 odłączyć, to i spalanie spadnie. Najprostszy byłby demontaż tylnej osi ;).

Jest pokrętło z opcją 2WD (2H)?

Temat: Mitsubishi L200

Piotr Stefaniak:
Krzysztof D.:
Moge jeszcze do powyzszych komantarzy dodac jedna rzecz ze spalanie L200 jest rowniez ekonomiczne mozna na jednym baku przejechac wiele km pod warunkiem ze nei jezdzi sie ciagle na napedzie 4x4.


khem, khem

Jerzy pisze:
"l200 bije inne pickupy pernamentnym napedem na cztery kółka"

Jeśli uda Ci się ten STAŁY (jak się reklamuje Mitsu) napęd 4x4 odłączyć, to i spalanie spadnie. Najprostszy byłby demontaż tylnej osi ;).

Jest pokrętło z opcją 2WD (2H)?

Mam mozliwosc do wyboru napedu 2WD 4WD i 4LLc:)
Zatem nie mam problemu jesli chodzi o spalanie:)

konto usunięte

Temat: Mitsubishi L200

czyli moc i racja jest z Tobą :)

W Pajero miałem 2H, 4H, 4L. Ty masz dodatkowo blokadę dyfra.

Cytując producenta:
"L200 wyróżnia również to, że może jeździć z napędem na cztery koła po asfalcie w przeciwieństwie do niektórych pickupów dostępnych na rynku polskim np. Nissana Navara czy Toyoty Hilux."

Po asfalcie jest tu w rozumieniu - po suchym asfalcie. I to jest przewaga nad konkurencją.

Masz go w wersji Dakar? Z chipem? Sporo daje.

konto usunięte

Temat: Mitsubishi L200

Piotr Stefaniak:
Krzysztof D.:
Moge jeszcze do powyzszych komantarzy dodac jedna rzecz ze spalanie L200 jest rowniez ekonomiczne mozna na jednym baku przejechac wiele km pod warunkiem ze nei jezdzi sie ciagle na napedzie 4x4.


khem, khem

Jerzy pisze:
"l200 bije inne pickupy pernamentnym napedem na cztery kółka"

Jeśli uda Ci się ten STAŁY (jak się reklamuje Mitsu) napęd 4x4 odłączyć, to i spalanie spadnie. Najprostszy byłby demontaż tylnej osi ;).

Jest pokrętło z opcją 2WD (2H)?


ok, moze zle sie wyrazilem, wiec zacytuje

"L200. Jako jedyny oferowany u nas pikap ma centralny układ różnicowy. Co to oznacza? Że może jeździć z załączonym napędem 4x4 po absolutnie każdej nawierzchni. Cała reszta jest zasadniczo tylnonapędowa z możliwością dołączania przodu, ale tylko w warunkach ograniczonej przyczepności. Jeśli o tym zapomnimy i będziemy nimi jeździli w trybie 4H lub 4WD po suchym i twardym - możemy uszkodzić mechanizmy przeniesienia napędu (rozdzielanego sztywno "pa pałam" między osie). Zwiastunem kłopotów będzie utrudnione skręcanie (połączone z szarpnięciami i szuraniem opon na ciasnych zakrętach). W naszym kraju, gdzie lubi popadać i przymrozić, a wredna zima z lubością zaskakuje drogowców, trudno przecenić możliwość bezstresowej jazdy 4x4 zawsze i wszędzie. Duży plus dla L200. Jeśli jeszcze dodam, że oferuje sterowanie napędem nie pokrętłem, lecz dźwignią Wiadomo, mający w pogardzie elektronikę prawdziwy fan off-roadu powie, że tak jest lepiej. Tyle że w Mitsubishi owa dźwignia została fatalnie oznaczona. Kilka razy musiałem całkiem się zatrzymać i wpatrywać w czarne i konki nieśmiało wytłoczone w czarnym plastiku. Pokrętło w Nissanie, choć przypomina kurek od gazu, obsługuje się dużo łatwiej. Najlepiej jest w Fordzie, bo i czytelnie, i mechanicznie."

Tyle cytat z tektu, do ktorego odeslalem powyzej.

Generalnie chodzi o to, ze jezdzac w trudnych warunkach w listopadzie (deszcz, bloto, koleiny) wrzucalem sobie i w Fordzie rangerze i w nissanie navarza naped na 4 kółka.
Coż - napęd wyłączał się samoczynnie przy prędkości ok.100 km/h.
Na dodatek w navarze kazano mi STANAC, zeby przerzucic napedy (w fordzie moglem to bezpieczie robic w czasie jazdy). Generalne jednak jezdzenie po suchym asfalcie przy napedzie 4x4 w navarze czy rangerze nie robi dobrze, bo nie mają centralnego układu różnicowego. A to przy zmiennych warunkach jesienno zimowych czy zimowo wiosennych (suchy asfalt, mokro, lod, miejscami snieg) nie est fajne, gdy prowadzi się furkę ważącą ponad 2 tony z napędem TYLKO na tylną oś.
Mitsubishi L200 ma ten mechanizm i staly naped na obe osie. Oznacza to, ze swietnie sobie radzi i w terenie i na parkingu przed hipermarketem, mimo, ze ma naped 4x4. W Navarze czy rangerze opony nie zawsze toczyly sie tak, jak powinny, byly duze opory przy skrecaniu itd, a generanie niszczyly sie napedy. W L200 tego nie ma :)

Temat: Mitsubishi L200

Piotr Stefaniak:
czyli moc i racja jest z Tobą :)

W Pajero miałem 2H, 4H, 4L. Ty masz dodatkowo blokadę dyfra.

Cytując producenta:
"L200 wyróżnia również to, że może jeździć z napędem na cztery koła po asfalcie w przeciwieństwie do niektórych pickupów dostępnych na rynku polskim np. Nissana Navara czy Toyoty Hilux."

Po asfalcie jest tu w rozumieniu - po suchym asfalcie. I to jest przewaga nad konkurencją.

Masz go w wersji Dakar? Z chipem? Sporo daje.
Nie nie mam go w tej wersji i tak sie wykosztowalem na niego :)

konto usunięte

Temat: Mitsubishi L200

Krzysztof D.:
Masz go w wersji Dakar? Z chipem? Sporo daje.
Nie nie mam go w tej wersji i tak sie wykosztowalem na niego :)

I tak CI zazdroszcze :)

EDIT: a chip chyba 1,7 mega kosztuje, a pono duzo daje (przy offoadzie)
Moge zapytac, jak chcesz :)Jerzy K. edytował(a) ten post dnia 06.03.08 o godzinie 00:13

konto usunięte

Temat: Mitsubishi L200

Jerzy K.:
EDIT: a chip chyba 1,7 mega kosztuje, a pono duzo daje (przy offoadzie)
Moge zapytac, jak chcesz :)

chip robi ogromną różnicę, a i tak dobrze jest zrobić pare kkm zanim go założysz...więc nic nie straciłeś póki co :)

Temat: Mitsubishi L200

Ostatnio testowalem jazde na 4 koleczkach na totalnym blocie Panowie poprostu poezja...Byly owszem male poslizgi ale wielkie spoko. Moze zachwycam sie nim az tak ale to moj pierwszy samochod z terenowymi biegami i tego typu :)
Natomiast co do zmiany biegow w trakcie jazdy hm nie jest to takie wcale przyjemne. Strasznie ciezko sie je zmienia i to jest taki maly mankament. O ile zmiana na 2H jest ok tak na dalsze biegi juz nie jest tak wspaniale.

Jurek wiem wielu mi zazdrosci a zebys widzial jak sie czasami patrza kobiety... :)

konto usunięte

Temat: Mitsubishi L200

Krzysztof D.:
Ostatnio testowalem jazde na 4 koleczkach na totalnym blocie Panowie poprostu poezja...Byly owszem male poslizgi ale wielkie spoko. Moze zachwycam sie nim az tak ale to moj pierwszy samochod z terenowymi biegami i tego typu :)
Natomiast co do zmiany biegow w trakcie jazdy hm nie jest to takie wcale przyjemne. Strasznie ciezko sie je zmienia i to jest taki maly mankament. O ile zmiana na 2H jest ok tak na dalsze biegi juz nie jest tak wspaniale.

Jurek wiem wielu mi zazdrosci a zebys widzial jak sie czasami patrza kobiety... :)

Świetnie że masz frajdę z nabytku, to ważne. :)

Rozszerz proszę wątek ze zmianą "biegów" na 2H itp. TO nie są biegi - rozumiem, że tylko tak to nazwałeś... Możesz wrzucić 4LLC podczas jazdy? W Pajero mogę zmienić ustawienie z 2H na 4H do prędkości 80km/h, żeby wrzucić 4L muszę się zatrzymać. W L200 jest wajcha czy pokrętło?

A kobitki - si si, jak pożyczałem kumplowi, to później nie chciał oddać ;)

Następna dyskusja:

Sprzedam mitsubishi L200




Wyślij zaproszenie do