konto usunięte
Temat: Luksusowa tandeta - MB E 270 CDI za 243 tys. zł.
Przemysław Lisek:a to zmieni porade? serwis przeciez nie posiada bazy danych stacji paliw
a odnosnie przykladu. skoro facet jezdzi to paliwo musi lac.
konto usunięte
Przemysław Lisek:a to zmieni porade? serwis przeciez nie posiada bazy danych stacji paliw
Przemysław
Lisek
Trener i konsultant
zarządzania
projektami
Czarek M.:Wybacz Stary, prościej już nie umiem.
Przemysław Lisek:a to zmieni porade? serwis przeciez nie posiada bazy danych stacji paliw
a odnosnie przykladu. skoro facet jezdzi to paliwo musi lac.
konto usunięte
konto usunięte
Przemysław Lisek:to co z ta porada bo w koncu jej nie podales
Przemysław
Lisek
Trener i konsultant
zarządzania
projektami
Czarek M.:Ja? Moje porady, czyt: doradztwo kosztują. I to nie mało. Nie stać Cię.Przemysław Lisek edytował(a) ten post dnia 22.05.10 o godzinie 10:01
to co z ta porada bo w koncu jej nie podales
Krzysztof
Pogorzelec
AUTIM Serwis
mechaniczny i
powypadkowy
samochodów
Rafał Wardas:Fajno by tak było, ale komputery diagnostyczne pokazują często głupoty i na podstawie tego możesz wymienić wszystkie centralki a i tak nic nie pomoże. Tak samo jak komputery i samochody wypełnione elektroniką mają swoje kaprysy. Dla przykładu centralka ABS w jednym modelu aut co jakiś czas sygnalizowała błąd, błędy odczytywane przez komputer diagnostyczny wskazywały na uszkodzenie centralki tak więc serwisy ASO wymieniały centralki i jakiś czas był spokój. Do czasu gdy auto było na gwarancji koszt wymiany pokrywał producent auta. Po gwarancji już nie (około 3000pln) a tak naprawdę przewód masowy był zbyt cienki i w momencie gdy włączony był wentylator chłodnicy i jednocześnie zadziałał ABS następował spadek napięcia a to wywoływało błąd centralki. Takich przykładów jest bardzo dużo, komputery diagnostyczne są niezbędne, ale doświadczenie, wiedza a często zdrowy rozsądek jest niezbędny. Dlatego ASO często nie naprawia czegoś, bo z doświadczenia wiedzą że nic nie pomogą. Służby techniczne producenta auta też oczekują konkretów czyli jakiś uszkodzeń a te są nieuchwytne lub tylko chwilowe i często uzależnione od zbiegu okoliczności.
Ambitna rozmowa. Podjeżdżasz na komputer, wpinasz, odczytujesz zapamiętane błędy ;-) a wy sobie dorabiajcie teorię o filtrze, który często i po 10-15 lat w autach wytrzymuje, bo nie każdy ma pojęcie, że go wymieniać czasami trzeba.
Michał
Ł.
Doświadczenie jest
czymś, co zdobywasz
wtedy, gdy
przesta...
Dlatego ASO często nie naprawia czegoś, bo z doświadczenia wiedzą że nic nie pomogą
Mając auto na gwarancji jako klient nie obchodzi mnie czy fizycznie ASO stwierdzi i naprawi usterkę czy ich podwykonawca-wyspecjalizowany inny serwis.
Usterka być usunięta, koniec, kropka.
konto usunięte
Michał Ł.:
+ dla Krzyśka.
Mnie w tym wszystkim dziwi tylko jedno - salon i ASO to swego rodzaju wizytówka danej marki. Mercedes sam w sobie jest marką klasy premium i wyżej
konto usunięte
Michał
Ł.
Doświadczenie jest
czymś, co zdobywasz
wtedy, gdy
przesta...
konto usunięte
Krzysztof Pogorzelec:
Rafał Wardas:
Ambitna rozmowa. Podjeżdżasz na komputer, wpinasz, odczytujesz zapamiętane błędy ;-) a wy sobie dorabiajcie teorię o filtrze, który często i po 10-15 lat w autach wytrzymuje, bo nie każdy ma pojęcie, że go wymieniać czasami trzeba.
spadek napięcia a to wywoływało błąd centralki. Takich przykładów jest bardzo dużo, komputery diagnostyczne są niezbędne, ale doświadczenie, wiedza a często zdrowy rozsądek jest niezbędny. Dlatego ASO często nie naprawia czegoś, bo z doświadczenia wiedzą że nic nie pomogą. Służby techniczne producenta auta też oczekują konkretów czyli jakiś uszkodzeń a te są nieuchwytne lub tylko chwilowe i często uzależnione od zbiegu okoliczności.Zdaję sobie sprawę o czym piszesz. Wiadomo, że bez doświadczenia popartego setkami napraw nie za dużo takie komunikaty dadzą. Jeżeli masz dobrego specjalistę, co zna te samochody, to w przeważającej większości przypadków namierza takie usterki bezbłędnie. ;)
konto usunięte
Czarek M.:
W ASO przewaznie sa nastepujace metody napraw:
- gwarancyjna
--- naprawa taka jaka powinna byc
--- ukrycie usterki byle jej nie naprawic
--- stwierdzenie, ze usterka nie podlega gwarancji
--- stwierdzenie, ze usterki nie ma
- pogwarancyjna
--- naprawic tak by koszt byl jak najwiekszyCzarek M. edytował(a) ten post dnia 22.05.10 o godzinie 14:12
konto usunięte
konto usunięte
konto usunięte
konto usunięte
Czarek M.:
Kiedy skarżył się na wchodzenie auta w stan awaryjny, pracownik poradził: niech pan tankuje lepsze paliwo.
Tu przyznam racje. Mialem to samo.
konto usunięte
Arkadiusz Piotr Z. sticky business
Marcin Kasprzak:nie, nie.. jakość i trwałość to była w W123:)
Przyjdzie taki czas, że będziemy tęsknić za jakością MB W124 .
konto usunięte
Arkadiusz Piotr Z.:
Marcin Kasprzak:nie, nie.. jakość i trwałość to była w W123:)
Przyjdzie taki czas, że będziemy tęsknić za jakością MB W124 .
Następna dyskusja: