Bogusz Julian Kasowski

Bogusz Julian Kasowski zawodowy INV€$TOR

Temat: Kuzaj nie dostosował prędkości do warunków na drodze ...?

Andrzej P.:
Jerzy K.:
Kilka lat temu jakis "mondry" prokurator zaskarzyl z urzedu

A ja ciekaw jestem co zrobia cywilnie (a moze i karnie) rodziny tych ofiar?

A ja uwazam, ze cokolwiek zrobia kazdy sedzia (o ile nie wezmie w lape) uniewinni Kuzaja. Bo ja nie slyszalem o kierowcy rajdowym, ktory by jezdzil zawodowo kilka/kilkanascie lat i nie mial w tym czasie zadnego wypadku.
Ale jesli ktos swiadomie przekracza jaskrawa tasme bezpieczenstwa zawieszona przez organizatora dla bezpieczenstwa wlasnie tych bezmyslnych kibicow to niestety nie jest to odpowiedzialnoscia kierowcy. Kierowca ma przejechac w jak najkrotszym czasie odcinek. Koniec i kropka.
Rajd jest przedewszystkim sprawdzianem dla kierowcy - jego umiejetnosci i oceny sytuacji. Jesli przegial - trudno, ale skoro wyrabial licencje rajdowe, przechodzil badania to nie jego wina, ze banda idiotow byla w strefie, w ktorej nie mieli prawa sie znajdowac.
Procentowo rzecz biorac:
75% winy kiboli w zlym miejscu
25% winy organizatora, ze zabraklo tam sluzb porzadkowych, ktore by ta bande cofnelo w bezpieczna strefe.
0% winy kierowcy - bo wypadajac z trasy "zrobil to" zatrzymujac sie (przynajmniej wg filmiku u Czechow) w strefie na ktorej nie mieli sie znajdowac cywile.

Gdyby kierowca (Kuzaj czy inny) wylecial z trasy i po przeleceniu 150m wbil sie w tlum stojacy w prawidlowym miejscu wyznaczonym przez organizatora: tzn ze przegial zdecydowanie bardziej i jesli nie bylo usterki mechanicznej pojazdu to jest w malym stopniu odpowiedzialny za smierc/utrate zdrowia.

konto usunięte

Temat: Kuzaj nie dostosował prędkości do warunków na drodze ...?

Ciekawe...

Wyborcza nie puscila slowa o wypadku, wiecej lokalne dzienniki, za to te trupożercy z Superaka zrobily z wypadku smaczne widowisko dla mas - igrzyska.
Djecia auta i chlopaka pod nim, na nastepnej stronie wypowiedzi rodzicow...
SKUR..NY!!!

Za to zadziwiajaca jest relacja... FAKTU. Nie dosc ze szczegolnie rzetelne dane, z infografika, to jeszcze udalo im sie pogadac z Kuzajem.

I kuzaj twierdzi, ze sie poslizgnal... NA OLEJU!!!!

???
Konrad K.

Konrad K. Application
Architect, Project
Manager

Temat: Kuzaj nie dostosował prędkości do warunków na drodze ...?

tak, czytałem o tym oleju. w mojej opinii Kuzaj nie zawinił (miałprawo lecieć tam i 300km/h) ale 160km/h na takim zakręcie to przeginka (na suchym by nie wydało). Do tego na filmie chyba widać kiedy zaczyna hamować - rozumiem opóźnione hamowanie ale tutaj wyglądało jak by zapomniał o tym zakręcie. no cóż, kto jedzie grubo ten dzwoni dużo

konto usunięte

Temat: Kuzaj nie dostosował prędkości do warunków na drodze ...?

Mam tylko punkty na RII, nie jestem wiec autorytetem, ale Kuzi chyba wiedzial, co robi...
Nie jestem rajdowym autorytetem, ale hamowanie w takiej sytuacji nic nie da - przeciwnie - pogorszy sprawe, jedyne co da sie robic, to bronic gazem. A z tego, co widac na filmie on wcisnal hamulec tuz przed slupem i trzymal go przy dzwonie i potem do konca.

Przydal by sie jakis kumpel Kuziego, ale nie sadze, by kolega kolege ocenil...
Konrad K.

Konrad K. Application
Architect, Project
Manager

Temat: Kuzaj nie dostosował prędkości do warunków na drodze ...?

no właśnie, hamowanie widoczne na filmie to na bank hamowanie w sytuacji awaryjnej a więc moim zdaniem Kuzaj nie spodziewał się tego co zastał na zakręcie. co to było? nie ważne, szkoda że tak się skończyło.

konto usunięte

Temat: Kuzaj nie dostosował prędkości do warunków na drodze ...?

Kodeks drogowy - Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r.

PORZĄDEK I BEZPIECZEŃSTWO
Oddział 5

Wykorzystanie dróg w sposób szczególny

Art. 65.

Zawody sportowe, rajdy, wyścigi, zgromadzenia i inne imprezy, które powodują utrudnienia w ruchu lub wymagają korzystania z drogi w sposób szczególny, mogą się odbywać pod warunkiem zapewnienia bezpieczeństwa i porządku podczas trwania imprezy oraz uzyskania zezwolenia na jej przeprowadzenie.

Art. 65a.

1. Organizator imprezy jest obowiązany zapewnić bezpieczeństwo osobom obecnym na imprezie oraz porządek podczas trwania imprezy.

2. Organizator imprezy jest obowiązany zapewnić:

1. spełnienie wymagań określonych w szczególności w przepisach prawa budowlanego, przepisach sanitarnych, przepisach dotyczących ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska;
2. wyróżniającą się elementami ubioru służbę porządkową i informacyjną;
3. pomoc medyczną i przedmedyczną, dostosowaną do liczby uczestników imprezy, a także odpowiednie zaplecze higieniczno-sanitarne;
4. drogi ewakuacyjne oraz drogi umożliwiające dojazd służb ratowniczych i Policji, Straży Granicznej oraz Żandarmerii Wojskowej;
5. warunki zorganizowania łączności między podmiotami biorącymi udział w zabezpieczeniu imprezy; 6. sprzęt ratowniczy i gaśniczy oraz środki gaśnicze niezbędne do zabezpieczenia działań ratowniczo-gaśniczych;
7. w razie potrzeby pomieszczenie dla służb kierujących zabezpieczeniem imprezy;
8. środki techniczne niezbędne do zabezpieczenia imprezy, a w szczególności:

1. znaki lub tablice ostrzegawcze i informacyjne,
2. liny, taśmy lub wstęgi służące do oznaczenia trasy lub miejsca imprezy,
3. bariery, płotki lub przegrody służące do odgradzania miejsca imprezy.

3. Organizator imprezy jest obowiązany:

1. uzgodnić z organami zarządzającymi ruchem na drogach przebieg trasy, na której ma się odbyć impreza;
2. współdziałać z Policją oraz, jeżeli impreza odbywa się w strefie nadgranicznej albo na drogach przebiegających przez tereny lub przyległych do terenów będących w zarządzie jednostek organizacyjnych podporządkowanych lub nadzorowanych przez Ministra Obrony Narodowej lub na drogach przyległych do tych terenów, odpowiednio ze Strażą Graniczną lub Żandarmerią Wojskową:

1. uzgadniając przebieg trasy lub miejsce imprezy,
2. stosując polecenia dotyczące prawidłowego zabezpieczenia imprezy,
3. dokonując wspólnego objazdu trasy lub miejsca imprezy;
3. sporządzić plan określający sposoby zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego podczas imprezy na terenie poszczególnych województw, obejmujący:

1. listę osób wchodzących w skład służby porządkowej, ich rozmieszczenie oraz elementy ubioru wyróżniające te osoby,
2. pisemną instrukcję określającą zadania służb porządkowych, opracowaną w uzgodnieniu z Policją,
3. rodzaj i ilość środków technicznych, o których mowa w ust. 2 pkt 8, oraz miejsce ich rozlokowania,
4. rodzaje, zakres i sposób zabezpieczenia ratowniczego imprezy, w uzgodnieniu z właściwym komendantem powiatowym Państwowej Straży Pożarnej oraz innymi służbami ratowniczymi, w tym z właściwymi dysponentami jednostek systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego,
5. sposób oznaczenia miejsc niebezpiecznych dla uczestników imprezy,
6. oznakowanie pojazdów uczestniczących w imprezie i towarzyszących tej imprezie,
7. rodzaje zezwoleń umożliwiających poruszanie się osób lub pojazdów w miejscach wyłączonych z ruchu publicznego,
8. organizację łączności bezprzewodowej między organizatorem imprezy a Policją w trakcie trwania imprezy,
9. sposób informowania o ograniczeniach w ruchu drogowym wynikających z przebiegu imprezy - przed imprezą i w trakcie jej trwania;

4. opracować regulamin oraz program imprezy;
5. ustalić z Policją oraz, jeżeli impreza odbywa się w strefie nadgranicznej albo na drogach przebiegających przez tereny lub przyległych do terenów będących w zarządzie jednostek organizacyjnych podporządkowanych lub nadzorowanych przez Ministra Obrony Narodowej, odpowiednio ze Strażą Graniczną lub Żandarmerią Wojskową terminy wspólnych spotkań organizowanych w celu uzgodnienia spraw związanych z zabezpieczeniem imprezy;

6. zapewnić realizację planu, o którym mowa w pkt 3;
7. uzgodnić z zarządcą drogi obszar wykorzystania pasa drogowego oraz sposób i termin przywrócenia go do stanu poprzedniego;
8. powiadomić przedsiębiorstwa komunikacji publicznej o przewidywanym czasie występowania utrudnień w ruchu drogowym;
9. na polecenie organu zarządzającego ruchem na drodze opracować projekt organizacji ruchu w uzgodnieniu z Policją;
10. udzielić dokładnych informacji dotyczących imprezy, na żądanie Policji lub innych podmiotów wymienionych w pkt 1, 2, 7 i 8, a także wojewody właściwego ze względu na miejsce odbywania się imprezy, jeżeli są one niezbędne do realizacji ich zadań w celu zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego;
11. przekazywać do wiadomości publicznej informacje o utrudnieniach w ruchu wynikających z planowanej imprezy.

4. Bezpieczeństwo i porządek podczas imprez zapewnia Policja, z tym że jeżeli impreza odbywa się w strefie nadgranicznej albo jest przeprowadzana na drogach przebiegających lub przyległych do terenów będących w zarządzie jednostek organizacyjnych podporządkowanych lub nadzorowanych przez Ministra Obrony Narodowej, odpowiednio we współdziałaniu ze Strażą Graniczną, Żandarmerią Wojskową lub z wojskowymi organami porządkowymi:

1. w czasie przygotowywania imprezy - opracowując własny plan zabezpieczenia imprezy;
2. w czasie trwania imprezy:

1. wystawiając posterunki kierowania ruchem i blokady ruchu,
2. pilotując, w razie potrzeby, przejazd lub przejście uczestników imprezy,
3. organizując objazdy wynikające z przeprowadzonej imprezy na drodze;

3. po zakończeniu imprezy - przywracając płynność ruchu na drodze.

Art. 65b.

1. Zezwolenie, o którym mowa w art. 65, wydaje w drodze decyzji administracyjnej, na pisemny wniosek organizatora imprezy, zwany dalej "wnioskiem", złożony co najmniej na 30 dni przed planowym terminem jej rozpoczęcia, organ zarządzający ruchem na drodze, na której odbywa się impreza, z tym że jeżeli impreza odbywa się na drogach podległych kilku organom - organem właściwym jest:

1. w przypadku dróg różnych kategorii - organ zarządzający ruchem na drodze wyższej kategorii;
2. w przypadku dróg tej samej kategorii - organ właściwy ze względu na miejsce rozpoczęcia imprezy.

2. Organizator imprezy przesyła w terminie określonym w ust. 1 kopię wniosku wraz z wymaganymi dokumentami do:

1. właściwego ze względu na miejsce rozpoczęcia imprezy komendanta wojewódzkiego Policji, a także
2. komendanta oddziału Straży Granicznej - jeżeli impreza odbywa się w strefie nadgranicznej, lub
3. komendanta jednostki Żandarmerii Wojskowej - jeżeli impreza jest przeprowadzana na drogach przebiegających lub przyległych do terenów będących w zarządzie jednostek organizacyjnych podporządkowanych lub nadzorowanych przez Ministra Obrony Narodowej.

3. Wniosek powinien zawierać w szczególności:

1. imię, nazwisko lub nazwę oraz adres zamieszkania lub siedzibę organizatora imprezy;
2. rodzaj i nazwę imprezy;
3. informację o miejscu i dacie rozpoczęcia, przebiegu oraz zakończenia imprezy; 4. informację o przewidywanej liczbie uczestników imprezy;
5. wykaz osób reprezentujących organizatora w sprawach zabezpieczenia trasy lub miejsca imprezy na terenie poszczególnych województw;
6. podpis organizatora lub jego przedstawiciela.

4. Do wniosku należy dołączyć:

1. szczegółowy regulamin imprezy, określający w szczególności zasady zachowania uczestników imprezy istotne dla bezpieczeństwa ruchu drogowego;
2. wykaz osób odpowiedzialnych za prawidłowy przebieg i zabezpieczenie imprezy na terenie poszczególnych województw oraz w miejscach rozpoczęcia i zakończenia każdego odcinka, a także w miejscach wymagających szczególnego zabezpieczenia;
3. program imprezy ze szczegółowym opisem trasy i podaniem odległości między poszczególnymi jej odcinkami oraz określony w minutach i kilometrach program przejazdu lub przejścia uczestników przez poszczególne miejscowości i granice województw;
4. plan zabezpieczenia trasy lub miejsca określony w art. 65a ust. 3 pkt 3;
5. zobowiązanie organizatora do przywrócenia do poprzedniego stanu pasa drogowego na trasie przejazdu, przejścia lub miejsca pobytu uczestników imprezy, a w przypadku uszkodzenia pasa drogowego lub urządzeń drogowych będącego następstwem imprezy - do ich bezzwłocznego naprawienia lub pokrycia kosztów tych napraw;
6. pisemną zgodę właściciela lasu na przeprowadzenie imprezy w razie przeprowadzania jej na terenach leśnych.

5. Organ, o którym mowa w ust. 1, wydaje zezwolenie po:

1. zasięgnięciu opinii właściwego ze względu na miejsce imprezy komendanta wojewódzkiego Policji, a w przypadku imprezy odbywającej się na drogach w strefie nadgranicznej albo na drogach przebiegających lub przyległych do terenów będących w zarządzie jednostek organizacyjnych podporządkowanych lub nadzorowanych przez Ministra Obrony Narodowej - odpowiednio właściwego komendanta oddziału Straży Granicznej lub komendanta jednostki Żandarmerii Wojskowej; opinię doręcza się organowi, który o nią wystąpił, w terminie 14 dni od dnia wystąpienia;
2. uzgodnieniu zakresu ograniczenia ruchu i wynikających stąd warunków przeprowadzenia imprezy z organami zarządzającymi ruchem na drogach, na których ma się odbyć impreza.

Art. 65c.

Organ wydający zezwolenie odmawia jego wydania:

1. jeżeli organizator nie spełnia warunków określonych w art. 65a ust. 2 i 3;
2. jeżeli pomimo spełnienia warunków określonych w art. 65a ust. 2 i 3:

1. istnieje niebezpieczeństwo zagrożenia życia lub zdrowia ludzkiego albo mienia wielkiej wartości,
2. impreza zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego, a nie ma możliwości zorganizowania objazdów niepowodujących istotnego zwiększenia kosztów ponoszonych przez uczestników ruchu drogowego.

Art. 65d.

1. Organ wydający zezwolenie cofa wydane zezwolenie, gdy istnieje niebezpieczeństwo zagrożenia życia lub zdrowia albo mienia wielkiej wartości.

2. Organ, o którym mowa w ust. 1, może cofnąć zezwolenie, gdy impreza zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego.

3. Decyzji, o której mowa w ust. 1 i 2, nadaje się rygor natychmiastowej wykonalności.

Art. 65e.

Decyzję o wydaniu lub odmowie wydania zezwolenia na odbycie imprezy wydaje się co najmniej na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy.

Art. 65f.

Organ kontroli ruchu drogowego przerywa imprezę, jeżeli odbywa się ona bez zezwolenia.

Art. 65g.

Organ kontroli ruchu drogowego może przerwać imprezę, jeżeli:

1. miejsce, trasa lub czas jej trwania nie są zgodne z warunkami określonymi w zezwoleniu;
2. istnieje niebezpieczeństwo zagrożenia życia lub zdrowia ludzkiego albo mienia wielkiej wartości;
3. jej przebieg powoduje zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Art. 65h.

1. Przepisy art. 65-65g nie dotyczą procesji, pielgrzymek i innych imprez o charakterze religijnym, które odbywają się na drogach na zasadach określonych w:

1. ustawie z dnia 17 maja 1989 r. o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 29, poz. 154, z późn. zm.3));
2. ustawie z dnia 4 lipca 1991 r. o stosunku Państwa do Polskiego Autokefalicznego Kościoła Prawosławnego (Dz. U. Nr 66, poz. 287, z późn. zm.4));
3. ustawie z dnia 30 czerwca 1995 r. o stosunku Państwa do Kościoła Adwentystów Dnia Siódmego w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 97, poz. 481, z późn. zm.5));
4. ustawie z dnia 30 czerwca 1995 r. o stosunku Państwa do Kościoła Chrześcijan Baptystów w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 97, poz. 480, z późn. zm.6));
5. ustawie z dnia 30 czerwca 1995 r. o stosunku Państwa do Kościoła Ewangelicko-Metodystycznego w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 97, poz. 479, z późn. zm.7));
6. ustawie z dnia 30 czerwca 1995 r. o stosunku Państwa do Kościoła Polskokatolickiego w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 97, poz. 482, z późn. zm.8));
7. ustawie z dnia 20 lutego 1997 r. o stosunku Państwa do Kościoła Starokatolickiego Mariawitów w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 41, poz. 253, z późn. zm.9));
8. ustawie z dnia 20 lutego 1997 r. o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego Mariawitów w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 41, poz. 252, z późn. zm.10));
9. ustawie z dnia 20 lutego 1997 r. o stosunku Państwa do Kościoła Zielonoświątkowego w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 41, poz. 254, z późn. zm.11)).

2. Przepisy art. 65-65g nie dotyczą także konduktów pogrzebowych, które poruszają się po drogach stosownie do miejscowego zwyczaju.

3. Do imprez, o których mowa w art. 65, nie stosuje się przepisów o bezpieczeństwie imprez masowych, z wyłączeniem przepisów regulujących organizację oraz uprawnienia służb porządkowych.

Art. 65i. W sprawach nieuregulowanych w art. 65-65h stosuje się przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego.

1. warunki poruszania się po drogach pojazdów, o których mowa w ust. 5;
2. warunki przewozu osób pojazdami, o których mowa w art. 63 ust. 4.v....

konto usunięte

Temat: Kuzaj nie dostosował prędkości do warunków na drodze ...?

Tylko, że to polski kodeks, a nie czeski :) Jeśli to był międzynarodowy rajd to obowiązują przepisy FIA + czeskie. Natomiast jeśli to faktycznie była plama oleju to dziwne, że nie zauważono jej przy odbiorze trasy albo nie zgłosiła jej załoga lecąca przed Kuzajem.Wojciech Grzesiak edytował(a) ten post dnia 08.12.08 o godzinie 17:53

konto usunięte

Temat: Kuzaj nie dostosował prędkości do warunków na drodze ...?

Ode mnie tez krotki komentarz: co do hamowania - nie myli sie tylko ten, kto nic nie robi. Kuzaj moze i pozno hamowal, moze zapomnial o zakrecie, ale jedyny jego blad to nieukonczenie wyscigu.

Natomiast co do smierci kibicow, to tylko i wylacznie ich wina. Brak wyobrazni i glupota doprowadzila ich do czarnego worka.
Jakub K.

Jakub K. brak opisu

Temat: Kuzaj nie dostosował prędkości do warunków na drodze ...?

Wg. mnie - idiotyzm kibiców doprowadził do osobistej tragedii świetnego kierowcy i jednocześnie porządnego człowieka. Nie wyobrażam sobie jak zdrowy, trzeźwo-myślący człowiek może stanąć po zewnętrznej stronie szerokiego łuku kiedy wiadomo, że pogoda nie rozpieszcza a kierowca będzie leciał bokiem. To tak jak położyć się na autostradzie i liczyć na to że kierowca nas w pore zauważy. Absolutny brak wyobraźni u kibiców i nic poza tym. Szczerze współczuje Leszkowi... :-(

konto usunięte

Temat: Kuzaj nie dostosował prędkości do warunków na drodze ...?

Oświadczenie zespołu STT Racing
W związku z tragicznym wypadkiem z udziałem naszej załogi, który miał miejsce podczas 14. Praskiego Rallysprintu - zespół STT Racing wyraża głębokie ubolewanie z powodu tak dramatycznych skutków tych zawodów.
Sport samochodowy, a zwłaszcza rajdy, stanowiące nierozerwalną część naszego życia i naszej pasji, przyniosły tym razem bolesne i okrutne doświadczenie, które stało się niezamierzonym udziałem poszkodowanych i ofiar wypadku oraz naszych zawodników.
Pragniemy wyrazić nasze najgłębsze współczucie wszystkim osobom, których ten wypadek dotknął.

Jednocześnie informujemy, że Leszek Kuzaj zawiesza swój udział w rajdach samochodowych.

http://www.kuzaj.pl/nowe/news/
Konrad K.

Konrad K. Application
Architect, Project
Manager

Temat: Kuzaj nie dostosował prędkości do warunków na drodze ...?

zawiesza a nie kończy więc normalnie przyjął coś na wzór żałoby - i słusznie.

konto usunięte

Temat: Kuzaj nie dostosował prędkości do warunków na drodze ...?

Konrad Michał K.:
zawiesza a nie kończy więc normalnie przyjął coś na wzór żałoby - i słusznie.

wydaje mi się, że i on musi dojść do siebie... to nie to samo co dzwon kubicy np.

konto usunięte

Temat: Kuzaj nie dostosował prędkości do warunków na drodze ...?

Łukasz Krain:
Ode mnie tez krotki komentarz: co do hamowania - nie myli sie tylko ten, kto nic nie robi. Kuzaj moze i pozno hamowal, moze zapomnial o zakrecie, ale jedyny jego blad to nieukonczenie wyscigu.

Natomiast co do smierci kibicow, to tylko i wylacznie ich wina. Brak wyobrazni i glupota doprowadzila ich do czarnego worka.


Ja pierdziele , ludzie nie uprawiajcie demagogii....zapomnial o zakręcie...a pilot co ucinał sobie popołudniową drzemkę....
obejrzyjcie ten film 10 razy
hamulec byl reakcja na poślizg, który nie był do opanowania.Wcześniej nei hamował. Wchodząc w zakręt zmienił jeszcze bieg... 6 co słychać wyraźnie...sądzę, żę ten zakręt był do przejścia przy tej prędkości na suchym ...nie bedę sie autorytatywnei wypowiadał ale na mokrą nawierzchnię i zacieśniający się zakręt to było dość szybko ale chyba nie za szybko zeby go przejechac... ejstem też w stanie uwierzyć , żę bylo coś rozlane, zobaczcie jak auto wpada nagle w poslizg, zupelnie nienaturalnie zrywa sie. Nie chce mi się wierzyć, że Kuzi dostał info od pilota, że zakręt jest na 4/5 bieg lub też na 130 km/h a w zakręcie zapinał kolejny bieg...

http://www.youtube.com/watch?v=pnHLGhReoxA&feature=rel...

zobaczcie reakcję kibiców...jeździłem po rajdach naprawdędużo, widzialęm niejeden dzwon ...ale reakcja kibiców wtedy jest zupełnie inna...jest momentalna wrzawa, jakies komentarze...ci stali tak jakby na coś czekali...Marcin A. edytował(a) ten post dnia 09.12.08 o godzinie 12:52
Konrad K.

Konrad K. Application
Architect, Project
Manager

Temat: Kuzaj nie dostosował prędkości do warunków na drodze ...?

[author]> zobaczcie reakcję kibiców...jeździłem po rajdach naprawdędużo, widzialęm niejeden dzwon ...ale reakcja kibiców wtedy jest zupełnie inna...jest momentalna wrzawa, jakies komentarze...ci stali tak jakby na coś czekali...Marcin A. edytował(a) ten post dnia 09.12.08 o godzinie 12:52

sugerujesz sabotaż? to jest dopiero demagogia :)

konto usunięte

Temat: Kuzaj nie dostosował prędkości do warunków na drodze ...?

Jerzy K.:
Jerzy, widziałeś okładkę wczorajszego super expresu ? ;)

Jeśli u Ciebie dzisiaj tez jest takie niskie ciśnienie i przysypiasz... to obejrzyj w wolnej chwili ;) Skoczy momentalnie :)

konto usunięte

Temat: Kuzaj nie dostosował prędkości do warunków na drodze ...?

Konrad Michał K.:
[author]> zobaczcie reakcję kibiców...jeździłem po rajdach naprawdędużo, widzialęm niejeden dzwon ...ale reakcja kibiców wtedy jest zupełnie inna...jest momentalna wrzawa, jakies komentarze...ci stali tak jakby na coś czekali...

sugerujesz sabotaż? to jest dopiero demagogia :)

zorientuj sięw temacie a później się wypowiadaj...Kuzaj powiedział, żę było coś rozlane...to nie wymysl mojej wyobraźni.
A co myśisz że pseudokibiców na rajdach nei ma??? To mało widzialęś...ja juzwidialem rozlany olej na rajdzie rangi okręgowej.Wiec niby czemu nie mialoby być na innymMarcin A. edytował(a) ten post dnia 09.12.08 o godzinie 13:47
Jakub K.

Jakub K. brak opisu

Temat: Kuzaj nie dostosował prędkości do warunków na drodze ...?

Mnie zastanawia jedno... Wszyscy lecą zobaczyć co się stało i/lub pomóc, a jeden łepek cichcem oddala się z miejsca zdrarzenia. Zna go ktoś? Może to on wylał olej?


Obrazek


To jak Kuzaj wypadł... Albo olej albo baaardzo przekroczona prędkość przy jakiej mógł wziąć ten zakręt. Tak się wypada z zakrętu w momencie gdy się go człowiek wogóle nie spodziewa. On był praktycznie bezradny. A dlaczego? To już pytanie do Kuzaja, choć wskazówkę nam już dał.Jakub K. edytował(a) ten post dnia 09.12.08 o godzinie 14:32
Marcin Chruślak

Marcin Chruślak "Usuń ze swojego
słownika słowo
„problem” i zastąp
słowem...

Temat: Kuzaj nie dostosował prędkości do warunków na drodze ...?

Jak by tam był olej na pewno była by wzięta próbka z drogi, moim zdaniem na mokrym asfalcie było błoto + możliwe że nie dogrzane opony...

konto usunięte

Temat: Kuzaj nie dostosował prędkości do warunków na drodze ...?

Paweł Głogowski:
Jerzy K.:
Jerzy, widziałeś okładkę wczorajszego super expresu ? ;)

Jeśli u Ciebie dzisiaj tez jest takie niskie ciśnienie i przysypiasz... to obejrzyj w wolnej chwili ;) Skoczy momentalnie :)


Widziałem. Skurwysyny, hieny jeb..e.
Slow brakuje :(((
Czasami wstydze sie, ze wykonauje ten zawod :(((

Za to rewelacyjny (!) zadziwiajaco rzetelny opis dal Fakt!
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: Kuzaj nie dostosował prędkości do warunków na drodze ...?

Jerzy K.:
Paweł Głogowski:
Jerzy K.:
Jerzy, widziałeś okładkę wczorajszego super expresu ? ;)

Jeśli u Ciebie dzisiaj tez jest takie niskie ciśnienie i przysypiasz... to obejrzyj w wolnej chwili ;) Skoczy momentalnie :)


Widziałem. Skurwysyny, hieny jeb..e.
Slow brakuje :(((
Czasami wstydze sie, ze wykonauje ten zawod :(((

Za to rewelacyjny (!) zadziwiajaco rzetelny opis dal Fakt!


a ja nie widziałem, bo szmaty nie dotykam, ale... przysypiam, a wieczorem kurs z Oświęcimia do Poznania, więc chętnie ciśnienie podniosę, gdzie mogę to zobaczyć?

Następna dyskusja:

Życzliwość na drodze?




Wyślij zaproszenie do