Temat: Gdzie kierownik dupa... tam...
Jerzy K.:
Ale jak sciagniesz ogranicznik to tylko po czerwonym pojedzie, nie?
nie powiem Ci tego, bo mam wrzuconą inną mapę, na pewno odblokowuje vmax i na pewno zbiera się dużo lepiej (niż z blokadą i włączoną kontrolą trakcji)
Ale takie tempo "wstawania" lewej wskazowki widzialem w innych autach ;) Ale mnie tempo pozwyzej 140 juz nie interesuje. Nie lubie sie scigac, lubie rajdowac.
Juz opisywalem, jak na zwyklej trasie 115-konna bora odsadzalem 300-konne potwory. Tyle, ze te potwory na autostradzie tak wlasnie jak na tych zegarach powyzej wstawaly.
Za to do 140- szkoda gadac ;)
No to zależy od silnika, były M50B28 (bez zmiennych faz rozrządu) i te faktycznie od dołu były muły, za to M52B28 (vanos) ma w moim przypadku niecałe 7 sekund do pierwszej 100, paradoksalnie nowsza generacja tego silnika (na wtryskach siemensa a nie boscha) spisuje się nieco gorzej, ale niewiele. W obu M52B28 niestety opanowanie auta bez kontroli trakcji przy ostrej jeździe to już trochę kłopotu przy starcie. Nie pomagają nawet większe o cal i szersze kapcie na niższym profilu, stawia bokiem i nie ma mocnych ;)
p.s. no dobra... na pewno nie jestem obiektywny bo wtryski mam inne, pompę paliwa też.. i parę dupereli poza mapą ;)
Paweł G. edytował(a) ten post dnia 21.01.09 o godzinie 20:00