konto usunięte

Temat: Ekonomia vs Emocje

Na co stawiacie przy zakupie samochodu? Musi byc ekonomiczny czy piekny, szybki, czasem paliwozerny?
Wolisz 100 konnego Diesla czy 200 konną turbo benzyne :)
Mateusz B.

Mateusz B. Szef Serwisu
Jungheinrich
O./Poznań

Temat: Ekonomia vs Emocje

200KM w TB zawsze ;)
A tak serio to duże, wygodne i szybkie czyli z silnikiem, który lekko radzi sobie z danym autem, ale wdepnięcie do deski nie spowoduje zassania paliwa razem z korkiem wlewowym ;) Optymalne auto na co dzień byłoby miłe i grzeczne, ale jak się zachce poszaleć to ma miotać pioruny i pluć ogniem ;)
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: Ekonomia vs Emocje

Tarek H.:
Na co stawiacie przy zakupie samochodu? Musi byc ekonomiczny czy piekny, szybki, czasem paliwozerny?
Wolisz 100 konnego Diesla czy 200 konną turbo benzyne :)

1000 konnego diesla, szybko i tanio :D
Anna K.

Anna K. komunikacja
marketingowa w
motoryzacji

Temat: Ekonomia vs Emocje

Rozumiem, że temat zainspirowany inną dyskusją?

Ekonomia od pn do pt. Na weekend - emocje;)

konto usunięte

Temat: Ekonomia vs Emocje

Ale pytanie :D Pewnie, że 200 turbo benzyna, a jeszcze lepiej 200 N/A :D - mniej do psucia przy ciągnięciu na obrotach ;)

konto usunięte

Temat: Ekonomia vs Emocje

ja wybieram BMW E92 335d

szesciocylindrowy dieselek 286 koni: ekonomia + emocje :)

konto usunięte

Temat: Ekonomia vs Emocje

Anka Kalbarczyk:
Rozumiem, że temat zainspirowany inną dyskusją?

Ekonomia od pn do pt. Na weekend - emocje;)


Nieee, tak mi przyszło do głowy :):))

Temat: Ekonomia vs Emocje

Można połączyć ekonomie z emocjami w przypadku bardzo wielu samochodów... Choćby przykład BMW z poprzednie go posta. Z nieco niższej półki np. Seat Leon Top Sport TDI z silnikiem 150 KM. Można takiego kupić za ok. 50.000 PLN, prosty zabieg i mamy ok. 200 KM, rewelacyjne przyspieszenie i fenomenalna elastyczność okupiona minimalnym spalaniem. Takim samochodem można spalać ok. 7 litrów ON po mieście. Uwielbiam turbodoładowane benzyny (jeździłem Ibizą Cupra 1.8T zmodyfikowaną na 210 KM) ale uważam, że złotym srodkiem jest mocny Diesel.Piotr Dankiewicz edytował(a) ten post dnia 05.12.07 o godzinie 12:29
Anna Bryńska-Nowak

Anna Bryńska-Nowak Dyrektor Reklamy
Anonse24

Temat: Ekonomia vs Emocje

Tylko benzynka i tylko z turbo ;)
Do tego żeby do reszty poszaleć, chip z V-techu.
A na wiosnę zaczne dalej kombinować, bo 200 KM to już za małoAnna Bryńska-Nowak edytował(a) ten post dnia 05.12.07 o godzinie 13:36

konto usunięte

Temat: Ekonomia vs Emocje

Anna Bryńska-Nowak:
Tylko benzynka i tylko z turbo ;)
Do tego żeby do reszty poszaleć, chip z V-techu.
A na wiosnę zaczne dalej kombinować, bo 200 KM to już za małoAnna Bryńska-Nowak edytował(a) ten post dnia 05.12.07 o godzinie 13:36


Polecam wybrac się do BMW na jazdę próbną wspomnianym modelem 335d.
200-konna benzyna nie jedzie w porównaniu do tego.

Sam osobiście jeżdże 200-konną benzyną z turbo i jest ok ale mało jeżdżę więc spalanie rzedu 13-17 litrów mnie nie przeraża, ale przy dużej ilości kilometrów rocznie - mocny diesel to idealne rozwiązanie.

Kiedyś miałem uprzedzenie do diesli (klekot) ale obecne 6-cylindrowe diesle BMW dają zaskakujące wrażenia dźwiękowe.
Ostatnio BMW 320d delikatnie zawirusowanym (185koni)u Mastersa zrobiłem 15,8s na 1/4 mili mierzone na fotokomórkach, a na trasie pali 6,5 litra przy szybkiej i dynamicznej jeździe :)
Anna Bryńska-Nowak

Anna Bryńska-Nowak Dyrektor Reklamy
Anonse24

Temat: Ekonomia vs Emocje

Marek Skiba:
Anna Bryńska-Nowak:
Tylko benzynka i tylko z turbo ;)
Do tego żeby do reszty poszaleć, chip z V-techu.
A na wiosnę zaczne dalej kombinować, bo 200 KM to już za małoAnna Bryńska-Nowak edytował(a) ten post dnia 05.12.07 o godzinie 13:36


Polecam wybrac się do BMW na jazdę próbną wspomnianym modelem 335d.
200-konna benzyna nie jedzie w porównaniu do tego.

Sam osobiście jeżdże 200-konną benzyną z turbo i jest ok ale mało jeżdżę więc spalanie rzedu 13-17 litrów mnie nie przeraża, ale przy dużej ilości kilometrów rocznie - mocny diesel to idealne rozwiązanie.

Kiedyś miałem uprzedzenie do diesli (klekot) ale obecne 6-cylindrowe diesle BMW dają zaskakujące wrażenia dźwiękowe.
Ostatnio BMW 320d delikatnie zawirusowanym (185koni)u Mastersa zrobiłem 15,8s na 1/4 mili mierzone na fotokomórkach, a na trasie pali 6,5 litra przy szybkiej i dynamicznej jeździe :)

Moja benzynka w miescie 15l/100, trasa przy sporym bucie 13/100
A co do BMW to dobyslalm się ze wrażenia fajne, ale ja preferuje 4x4

konto usunięte

Temat: Ekonomia vs Emocje

Anna Bryńska-Nowak:
Marek Skiba:
Anna Bryńska-Nowak:
Tylko benzynka i tylko z turbo ;)
Do tego żeby do reszty poszaleć, chip z V-techu.
A na wiosnę zaczne dalej kombinować, bo 200 KM to już za małoAnna Bryńska-Nowak edytował(a) ten post dnia 05.12.07 o godzinie 13:36


Polecam wybrac się do BMW na jazdę próbną wspomnianym modelem 335d.
200-konna benzyna nie jedzie w porównaniu do tego.

Sam osobiście jeżdże 200-konną benzyną z turbo i jest ok ale mało jeżdżę więc spalanie rzedu 13-17 litrów mnie nie przeraża, ale przy dużej ilości kilometrów rocznie - mocny diesel to idealne rozwiązanie.

Kiedyś miałem uprzedzenie do diesli (klekot) ale obecne 6-cylindrowe diesle BMW dają zaskakujące wrażenia dźwiękowe.
Ostatnio BMW 320d delikatnie zawirusowanym (185koni)u Mastersa zrobiłem 15,8s na 1/4 mili mierzone na fotokomórkach, a na trasie pali 6,5 litra przy szybkiej i dynamicznej jeździe :)

Moja benzynka w miescie 15l/100, trasa przy sporym bucie 13/100
A co do BMW to dobyslalm się ze wrażenia fajne, ale ja preferuje 4x4


to zawsze mozna zakupic wersje "x" i mamy 4x4
Anna Bryńska-Nowak

Anna Bryńska-Nowak Dyrektor Reklamy
Anonse24

Temat: Ekonomia vs Emocje

Wiem Marku, ale BMW to wzór dla tych co preferują tylni napęd. Dla mnie Audi i oczywiście Subarka+ Lancer EVO to wzór w 4x4.

Temat: Ekonomia vs Emocje

Anna Bryńska-Nowak:
Tylko benzynka i tylko z turbo ;)
Do tego żeby do reszty poszaleć, chip z V-techu.
A na wiosnę zaczne dalej kombinować, bo 200 KM to już za małoAnna Bryńska-Nowak edytował(a) ten post dnia 05.12.07 o godzinie 13:36

No to żeby bardziej poszlaeć proponuje firmę inna niż Vtech...
Łukasz Piechucki

Łukasz Piechucki Właściciel,
DETERGENS Usługi
Porządkowe

Temat: Ekonomia vs Emocje

Anna Bryńska-Nowak:
Moja benzynka w miescie 15l/100, trasa przy sporym bucie 13/100
A co do BMW to dobyslalm się ze wrażenia fajne, ale ja preferuje 4x4

Ja Betą przy 230KM po mieście mieszczę sie w przedziale 12-13l/100km przy normalnej/dynamicznej jeździe. W trasie przy 180-200km/h nie przekraczałem 14l na setkę
Łukasz Piechucki

Łukasz Piechucki Właściciel,
DETERGENS Usługi
Porządkowe

Temat: Ekonomia vs Emocje

Piotr Dankiewicz:
Anna Bryńska-Nowak:
Tylko benzynka i tylko z turbo ;)
Do tego żeby do reszty poszaleć, chip z V-techu.
A na wiosnę zaczne dalej kombinować, bo 200 KM to już za małoAnna Bryńska-Nowak edytował(a) ten post dnia 05.12.07 o godzinie 13:36

No to żeby bardziej poszlaeć proponuje firmę inna niż Vtech...

u mnie ich program nie przyniósł żadnych efektów, a próbowali cztery różne :( i zostałem przy serii - na razie
Anna Bryńska-Nowak

Anna Bryńska-Nowak Dyrektor Reklamy
Anonse24

Temat: Ekonomia vs Emocje

Mój program nie jest wykręcony na maxa,z 163 KM ->>200 KM i z 263 NM ->> 303NM. Na wiosnę będzie delikatna poprawka. Mój silnik jest specyficzny w 1,8 T najprostrzym do zrobienia dobrago programu była wersja 150 KM. W 163 już nie jest tak prosto a koledzy z V-techu ten konkretny mają opanowany i jak na razie jestem zadowolona. A co innego polecacie jak nie V-tech?
Ale pamiętajcie musi mieć hamownię na Q - bez pomiarów nie robię

konto usunięte

Temat: Ekonomia vs Emocje

A Master's nie robi silinikow 1,8T czy on tylko w dieslach siedzi? Bo Mastersa bardzo polecam. BMW robia bez chipowania, zmiana programu w kompie bez utraty gwarancji :)

Temat: Ekonomia vs Emocje

Marek Skiba:
A Master's nie robi silinikow 1,8T czy on tylko w dieslach siedzi? Bo Mastersa bardzo polecam. BMW robia bez chipowania, zmiana programu w kompie bez utraty gwarancji :)

Z Warszawy polecam Masters Tuning i Unitronic, na dniach obciążeniówka MAHA 4x4 będzie.

Temat: Ekonomia vs Emocje

Piotr Dankiewicz:
Marek Skiba:
A Master's nie robi silinikow 1,8T czy on tylko w dieslach siedzi? Bo Mastersa bardzo polecam. BMW robia bez chipowania, zmiana programu w kompie bez utraty gwarancji :)

Z Warszawy polecam Masters Tuning i Unitronic, na dniach obciążeniówka MAHA 4x4 będzie.

Max, w Unitronicu "na dniach" to już od sierpnia jest, a dzięki bogu już mamy grudzień ;)))

A co do "Ekonomia vs Emocje" to:

Obrazek


;))))

Następna dyskusja:

Tata Nano rozpala emocje




Wyślij zaproszenie do