Wojciech Kwiecień

Wojciech Kwiecień Simulation engineer

Temat: Czerwone pole

Moze mnie ktos oswiecic po co na predkosciomierzu sa czerwone znaczniki? Nie chodzi mi o max obroty tylko znaczniki przy ok 30, 60 km/h.
Jerzy Rok

Jerzy Rok finanse,
ubezpieczenia,
motoryzacja,
gospodarka
magazynowa,

Temat: Czerwone pole

To są znaczki dla niedzielnego kierowcy że przy danej prędkości na wkładać dwójkę, trójkę itd.
Aleksandra S.

Aleksandra S. porzucilam urzad bo
>zycie stygnie<
teraz moge robic
wszy...

Temat: Czerwone pole

Jerzy R.:
To są znaczki dla niedzielnego kierowcy że przy danej prędkości na wkładać dwójkę, trójkę itd.
hahah nie wierze!
Sylwester Moskalik

Sylwester Moskalik Konsultant BPM/Case
Manager

Temat: Czerwone pole

Np. w Oplach 50km/h było oznaczone na czerwono, znaczyło to tyle, że na "jedynce" przy tej prędkości już odcinało paliwo, bo obrotomierz już też wchodził na czerwone pole.
Wojciech Kwiecień

Wojciech Kwiecień Simulation engineer

Temat: Czerwone pole

Heh ale u mnie w hondzie jest czerwona kreska przy 30 i 50 chyba. A na jedynce to prawie 60 mozna jechac i dopiero odcina ;]

konto usunięte

Temat: Czerwone pole

Sylwester M.:
Np. w Oplach 50km/h było oznaczone na czerwono, znaczyło to tyle, że na "jedynce" przy tej prędkości już odcinało paliwo, bo obrotomierz już też wchodził na czerwone pole.

Chyba żartujecie???
Mateusz B.

Mateusz B. Szef Serwisu
Jungheinrich
O./Poznań

Temat: Czerwone pole

w hondzie? to zorientuj się w japońskich przepisach drogowych :) w dużej większości europejskich aut są czerwone krechyna 50 i 130 jako teren zabudowany i autostrada.
Wojciech Kwiecień

Wojciech Kwiecień Simulation engineer

Temat: Czerwone pole

Mateusz B.:
w hondzie? to zorientuj się w japońskich przepisach drogowych :) w dużej większości europejskich aut są czerwone krechyna 50 i 130 jako teren zabudowany i autostrada.


No wlasnie tak mnie to zastanowilo i dlatego zaczalem watek. I dlaje nie wiem po co te krechy czerwone. Rozumiem po co na obrotomierzu jest przy 7 tys ale na predkosciomierzu? I w dodatku przy 30 i 50...
Marcin Tabak

Marcin Tabak Store Manager, Makro
Cash and Carry
Polska S.A.

Temat: Czerwone pole

Jeeezu, ale spam... :DDD

Generalnie masz dwa czerwone punkty na prędkosciomierzu: 50 km/h i 130 km/h. I chodzi o nic innego, jak oznaczenie prędkości jakie wolno Ci rozwijać w praktycznie całej Europie odpowiednio w mieście i autostradzie ( również w Niemczech, bo nawet tam, gdzie na autostradach nie ma ograniczeń jest ZALECANA predkość 130 km/h)
Wojciech Kwiecień

Wojciech Kwiecień Simulation engineer

Temat: Czerwone pole

No wlasnie nie przy 50 i 130 tylko przy 30 i 50.

konto usunięte

Temat: Czerwone pole

Wojciech K.:
No wlasnie nie przy 50 i 130 tylko przy 30 i 50.

W większości europejskich miast są dwa ograniczenia: 30 i 50 km/h.
Stąd te znaczniki, żeby niemieckim emerytom w civicach i passatach było łatwiej.
Ludzie...

Temat: Czerwone pole

Po tytule tematu miałem nadzieję że poczytam coś w stylu "co zrobić by przesunąć odcinkę na czerwone pole?" a tu takie rozczarowanie, ech... ;)
Wojciech Kwiecień

Wojciech Kwiecień Simulation engineer

Temat: Czerwone pole

Heh a nie wystarcza Ci jak przy 7 odcina? ;)

Temat: Czerwone pole

Wojciech K.:
Heh a nie wystarcza Ci jak przy 7 odcina? ;)

ziom, u mnie odcina przy 8200 :D
Przy 7k to nawet max mocy nie mam ;)

Obrazek
Wojciech Kwiecień

Wojciech Kwiecień Simulation engineer

Temat: Czerwone pole

Michał K.:
Wojciech K.:
Heh a nie wystarcza Ci jak przy 7 odcina? ;)

ziom, u mnie odcina przy 8200 :D
Przy 7k to nawet max mocy nie mam ;)

Obrazek

No ladnie. Ah bo ty masz tego spotworzonego civica 160 HP ;)
Damian S.

Damian S. Bazinga!

Temat: Czerwone pole

Michał K.:
Wojciech K.:
Heh a nie wystarcza Ci jak przy 7 odcina? ;)

ziom, u mnie odcina przy 8200 :D
Przy 7k to nawet max mocy nie mam ;)

Obrazek

Hehe, odgrzeję kotleta.

Obejrzałem wykresik z hamowni. Masz praktycznie stały moment obrotowy w całym zakresie obrotów co oznacza, że silniczek miło "ciągnie" od samego dołu aż do odcięcia. Wykres wygląda jak mocno wyżyłowana wolnossąca szlifierka 1.8. Jakaś honda?
Wojciech Kwiecień

Wojciech Kwiecień Simulation engineer

Temat: Czerwone pole

Kosma S.:
Michał K.:
Wojciech K.:
Heh a nie wystarcza Ci jak przy 7 odcina? ;)

ziom, u mnie odcina przy 8200 :D
Przy 7k to nawet max mocy nie mam ;)

Obrazek

Hehe, odgrzeję kotleta.

Obejrzałem wykresik z hamowni. Masz praktycznie stały moment obrotowy w całym zakresie obrotów co oznacza, że silniczek miło "ciągnie" od samego dołu aż do odcięcia. Wykres wygląda jak mocno wyżyłowana wolnossąca szlifierka 1.8. Jakaś honda?


To jest ziomek Honda 1.6 ;)

Temat: Czerwone pole

Wojciech K.:
Kosma S.:
Michał K.:
Wojciech K.:
Heh a nie wystarcza Ci jak przy 7 odcina? ;)

ziom, u mnie odcina przy 8200 :D
Przy 7k to nawet max mocy nie mam ;)

Obrazek

Hehe, odgrzeję kotleta.

Obejrzałem wykresik z hamowni. Masz praktycznie stały moment obrotowy w całym zakresie obrotów co oznacza, że silniczek miło "ciągnie" od samego dołu aż do odcięcia. Wykres wygląda jak mocno wyżyłowana wolnossąca szlifierka 1.8. Jakaś honda?


To jest ziomek Honda 1.6 ;)


A dokładniej B16A2 ;)
Generalnie to silnik seria. Zmieniony tylko dolot na CAI, kolektor 4-2-1 Supersprinta i reszta wydechu z Integry TypeR. Zza wielkiej wody leci teraz do mnie mocniejsze sprzęgło i lekkie koło zamachowe, potem jeszcze się to podstroi trochę i może sie urwie kilka setnych na 1/4 ;))
Damian S.

Damian S. Bazinga!

Temat: Czerwone pole

Michał K.:
Wojciech K.:
Kosma S.:
Michał K.:
Wojciech K.:
Heh a nie wystarcza Ci jak przy 7 odcina? ;)

ziom, u mnie odcina przy 8200 :D
Przy 7k to nawet max mocy nie mam ;)

Obrazek

Hehe, odgrzeję kotleta.

Obejrzałem wykresik z hamowni. Masz praktycznie stały moment obrotowy w całym zakresie obrotów co oznacza, że silniczek miło "ciągnie" od samego dołu aż do odcięcia. Wykres wygląda jak mocno wyżyłowana wolnossąca szlifierka 1.8. Jakaś honda?


To jest ziomek Honda 1.6 ;)


A dokładniej B16A2 ;)
Generalnie to silnik seria. Zmieniony tylko dolot na CAI, kolektor 4-2-1 Supersprinta i reszta wydechu z Integry TypeR. Zza wielkiej wody leci teraz do mnie mocniejsze sprzęgło i lekkie koło zamachowe, potem jeszcze się to podstroi trochę i może sie urwie kilka setnych na 1/4 ;))

Wow, nieźle przycina jak na 1.6 ;) Ja jestem raczej przyzwyczajony do silników tdi, co prawda moment się kończy nieco powyżej 4 tys obrotów ale za to fajnie ciągnie. Chciałem się spytać po co Ci mocniejsze sprzęgło? Wielkość momentu obrotowego nie powala.

Temat: Czerwone pole

Kosma S.:
Michał K.:
Wojciech K.:
Kosma S.:
Michał K.:
Wojciech K.:
Heh a nie wystarcza Ci jak przy 7 odcina? ;)

ziom, u mnie odcina przy 8200 :D
Przy 7k to nawet max mocy nie mam ;)

Obrazek

Hehe, odgrzeję kotleta.

Obejrzałem wykresik z hamowni. Masz praktycznie stały moment obrotowy w całym zakresie obrotów co oznacza, że silniczek miło "ciągnie" od samego dołu aż do odcięcia. Wykres wygląda jak mocno wyżyłowana wolnossąca szlifierka 1.8. Jakaś honda?


To jest ziomek Honda 1.6 ;)


A dokładniej B16A2 ;)
Generalnie to silnik seria. Zmieniony tylko dolot na CAI, kolektor 4-2-1 Supersprinta i reszta wydechu z Integry TypeR. Zza wielkiej wody leci teraz do mnie mocniejsze sprzęgło i lekkie koło zamachowe, potem jeszcze się to podstroi trochę i może sie urwie kilka setnych na 1/4 ;))

Wow, nieźle przycina jak na 1.6 ;) Ja jestem raczej przyzwyczajony do silników tdi, co prawda moment się kończy nieco powyżej 4 tys obrotów ale za to fajnie ciągnie. Chciałem się spytać po co Ci mocniejsze sprzęgło? Wielkość momentu obrotowego nie powala.

Przyszłościowo ;) Tak naprawdę to kończy mi się seryjne sprzęgło (wytrzymało 150k km) i przy okazji wymiany biorę trochę mocniejsze. Nie będzie to spiek, tylko prawie seryjna tarcza, ale docisk mocniejszy.



Wyślij zaproszenie do