Wojciech Kwiecień Simulation engineer
Jerzy
Rok
finanse,
ubezpieczenia,
motoryzacja,
gospodarka
magazynowa,
Temat: Czerwone pole
To są znaczki dla niedzielnego kierowcy że przy danej prędkości na wkładać dwójkę, trójkę itd.
Aleksandra
S.
porzucilam urzad bo
>zycie stygnie<
teraz moge robic
wszy...
Temat: Czerwone pole
Jerzy R.:hahah nie wierze!
To są znaczki dla niedzielnego kierowcy że przy danej prędkości na wkładać dwójkę, trójkę itd.
Sylwester
Moskalik
Konsultant BPM/Case
Manager
Temat: Czerwone pole
Np. w Oplach 50km/h było oznaczone na czerwono, znaczyło to tyle, że na "jedynce" przy tej prędkości już odcinało paliwo, bo obrotomierz już też wchodził na czerwone pole.Wojciech Kwiecień Simulation engineer
Temat: Czerwone pole
Heh ale u mnie w hondzie jest czerwona kreska przy 30 i 50 chyba. A na jedynce to prawie 60 mozna jechac i dopiero odcina ;]konto usunięte
Temat: Czerwone pole
Sylwester M.:
Np. w Oplach 50km/h było oznaczone na czerwono, znaczyło to tyle, że na "jedynce" przy tej prędkości już odcinało paliwo, bo obrotomierz już też wchodził na czerwone pole.
Chyba żartujecie???
Mateusz
B.
Szef Serwisu
Jungheinrich
O./Poznań
Temat: Czerwone pole
w hondzie? to zorientuj się w japońskich przepisach drogowych :) w dużej większości europejskich aut są czerwone krechyna 50 i 130 jako teren zabudowany i autostrada.Wojciech Kwiecień Simulation engineer
Temat: Czerwone pole
Mateusz B.:
w hondzie? to zorientuj się w japońskich przepisach drogowych :) w dużej większości europejskich aut są czerwone krechyna 50 i 130 jako teren zabudowany i autostrada.
No wlasnie tak mnie to zastanowilo i dlatego zaczalem watek. I dlaje nie wiem po co te krechy czerwone. Rozumiem po co na obrotomierzu jest przy 7 tys ale na predkosciomierzu? I w dodatku przy 30 i 50...
Marcin
Tabak
Store Manager, Makro
Cash and Carry
Polska S.A.
Temat: Czerwone pole
Jeeezu, ale spam... :DDDGeneralnie masz dwa czerwone punkty na prędkosciomierzu: 50 km/h i 130 km/h. I chodzi o nic innego, jak oznaczenie prędkości jakie wolno Ci rozwijać w praktycznie całej Europie odpowiednio w mieście i autostradzie ( również w Niemczech, bo nawet tam, gdzie na autostradach nie ma ograniczeń jest ZALECANA predkość 130 km/h)
Wojciech Kwiecień Simulation engineer
Temat: Czerwone pole
No wlasnie nie przy 50 i 130 tylko przy 30 i 50.konto usunięte
Temat: Czerwone pole
Wojciech K.:
No wlasnie nie przy 50 i 130 tylko przy 30 i 50.
W większości europejskich miast są dwa ograniczenia: 30 i 50 km/h.
Stąd te znaczniki, żeby niemieckim emerytom w civicach i passatach było łatwiej.
Ludzie...
Michał Kucharski ANSAKU
Temat: Czerwone pole
Po tytule tematu miałem nadzieję że poczytam coś w stylu "co zrobić by przesunąć odcinkę na czerwone pole?" a tu takie rozczarowanie, ech... ;)Wojciech Kwiecień Simulation engineer
Temat: Czerwone pole
Heh a nie wystarcza Ci jak przy 7 odcina? ;)Michał Kucharski ANSAKU
Temat: Czerwone pole
Wojciech K.:
Heh a nie wystarcza Ci jak przy 7 odcina? ;)
ziom, u mnie odcina przy 8200 :D
Przy 7k to nawet max mocy nie mam ;)
Wojciech Kwiecień Simulation engineer
Temat: Czerwone pole
Michał K.:
Wojciech K.:
Heh a nie wystarcza Ci jak przy 7 odcina? ;)
ziom, u mnie odcina przy 8200 :D
Przy 7k to nawet max mocy nie mam ;)
No ladnie. Ah bo ty masz tego spotworzonego civica 160 HP ;)
Damian S. Bazinga!
Temat: Czerwone pole
Michał K.:
Wojciech K.:
Heh a nie wystarcza Ci jak przy 7 odcina? ;)
ziom, u mnie odcina przy 8200 :D
Przy 7k to nawet max mocy nie mam ;)
Hehe, odgrzeję kotleta.
Obejrzałem wykresik z hamowni. Masz praktycznie stały moment obrotowy w całym zakresie obrotów co oznacza, że silniczek miło "ciągnie" od samego dołu aż do odcięcia. Wykres wygląda jak mocno wyżyłowana wolnossąca szlifierka 1.8. Jakaś honda?
Wojciech Kwiecień Simulation engineer
Temat: Czerwone pole
Kosma S.:
Michał K.:
Wojciech K.:
Heh a nie wystarcza Ci jak przy 7 odcina? ;)
ziom, u mnie odcina przy 8200 :D
Przy 7k to nawet max mocy nie mam ;)
Hehe, odgrzeję kotleta.
Obejrzałem wykresik z hamowni. Masz praktycznie stały moment obrotowy w całym zakresie obrotów co oznacza, że silniczek miło "ciągnie" od samego dołu aż do odcięcia. Wykres wygląda jak mocno wyżyłowana wolnossąca szlifierka 1.8. Jakaś honda?
To jest ziomek Honda 1.6 ;)
Michał Kucharski ANSAKU
Temat: Czerwone pole
Wojciech K.:
Kosma S.:
Michał K.:
Wojciech K.:
Heh a nie wystarcza Ci jak przy 7 odcina? ;)
ziom, u mnie odcina przy 8200 :D
Przy 7k to nawet max mocy nie mam ;)
Hehe, odgrzeję kotleta.
Obejrzałem wykresik z hamowni. Masz praktycznie stały moment obrotowy w całym zakresie obrotów co oznacza, że silniczek miło "ciągnie" od samego dołu aż do odcięcia. Wykres wygląda jak mocno wyżyłowana wolnossąca szlifierka 1.8. Jakaś honda?
To jest ziomek Honda 1.6 ;)
A dokładniej B16A2 ;)
Generalnie to silnik seria. Zmieniony tylko dolot na CAI, kolektor 4-2-1 Supersprinta i reszta wydechu z Integry TypeR. Zza wielkiej wody leci teraz do mnie mocniejsze sprzęgło i lekkie koło zamachowe, potem jeszcze się to podstroi trochę i może sie urwie kilka setnych na 1/4 ;))
Damian S. Bazinga!
Temat: Czerwone pole
Michał K.:
Wojciech K.:
Kosma S.:
Michał K.:
Wojciech K.:
Heh a nie wystarcza Ci jak przy 7 odcina? ;)
ziom, u mnie odcina przy 8200 :D
Przy 7k to nawet max mocy nie mam ;)
Hehe, odgrzeję kotleta.
Obejrzałem wykresik z hamowni. Masz praktycznie stały moment obrotowy w całym zakresie obrotów co oznacza, że silniczek miło "ciągnie" od samego dołu aż do odcięcia. Wykres wygląda jak mocno wyżyłowana wolnossąca szlifierka 1.8. Jakaś honda?
To jest ziomek Honda 1.6 ;)
A dokładniej B16A2 ;)
Generalnie to silnik seria. Zmieniony tylko dolot na CAI, kolektor 4-2-1 Supersprinta i reszta wydechu z Integry TypeR. Zza wielkiej wody leci teraz do mnie mocniejsze sprzęgło i lekkie koło zamachowe, potem jeszcze się to podstroi trochę i może sie urwie kilka setnych na 1/4 ;))
Wow, nieźle przycina jak na 1.6 ;) Ja jestem raczej przyzwyczajony do silników tdi, co prawda moment się kończy nieco powyżej 4 tys obrotów ale za to fajnie ciągnie. Chciałem się spytać po co Ci mocniejsze sprzęgło? Wielkość momentu obrotowego nie powala.
Michał Kucharski ANSAKU
Temat: Czerwone pole
Kosma S.:
Michał K.:
Wojciech K.:
Kosma S.:
Michał K.:
Wojciech K.:
Heh a nie wystarcza Ci jak przy 7 odcina? ;)
ziom, u mnie odcina przy 8200 :D
Przy 7k to nawet max mocy nie mam ;)
Hehe, odgrzeję kotleta.
Obejrzałem wykresik z hamowni. Masz praktycznie stały moment obrotowy w całym zakresie obrotów co oznacza, że silniczek miło "ciągnie" od samego dołu aż do odcięcia. Wykres wygląda jak mocno wyżyłowana wolnossąca szlifierka 1.8. Jakaś honda?
To jest ziomek Honda 1.6 ;)
A dokładniej B16A2 ;)
Generalnie to silnik seria. Zmieniony tylko dolot na CAI, kolektor 4-2-1 Supersprinta i reszta wydechu z Integry TypeR. Zza wielkiej wody leci teraz do mnie mocniejsze sprzęgło i lekkie koło zamachowe, potem jeszcze się to podstroi trochę i może sie urwie kilka setnych na 1/4 ;))
Wow, nieźle przycina jak na 1.6 ;) Ja jestem raczej przyzwyczajony do silników tdi, co prawda moment się kończy nieco powyżej 4 tys obrotów ale za to fajnie ciągnie. Chciałem się spytać po co Ci mocniejsze sprzęgło? Wielkość momentu obrotowego nie powala.
Przyszłościowo ;) Tak naprawdę to kończy mi się seryjne sprzęgło (wytrzymało 150k km) i przy okazji wymiany biorę trochę mocniejsze. Nie będzie to spiek, tylko prawie seryjna tarcza, ale docisk mocniejszy.
Podobne tematy
Następna dyskusja: